suusje777 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 het gaat niet goed en ik maak er meer en meer een puinhoop van,, sorry maar door de situatie lukt het m nietl excuses daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 wat doet er op, suus ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Suus, lieverd wat lukt er niet meissie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Tida, het forum is net het echte leven, zie het als een speeltuin waar je kan oefenen met dingen die je lastig vind.Ik heb hier geleerd dat soort gedoe los te laten want het is van alle tijden en komt overal voor.Je kunt je er druk om maken of je kunt het bij die ander laten en je richten op de positieve dingen.Geweldige serie trouwens, in therapie. Ik volg hem ook en herken ook veel.Ik ben net met een nieuwe therapie begonnen, Davanloo, kruising van psychotherapie met gedragstherapiePijnlijk om te merken hoe ik weer aardig van mijn eigen pad ben afgeraakt maar ook op tijd om beslissingen te nemen nu.Alf, het is zoveel makkelijker om het niet drinken per dag te bekijken, als je te ver vooruit kijkt dan is het niet te hanterenhet idee dat je volgend weekend op dit of dat feestje niet zou mogen drinken, of hoe kom ik de kerst en oud en nieuw doordat geeft zoveel verzet waardoor je juist gaat drinken.Als je het per dag doet dan hoef je je niet druk te maken over feestjes of de kerst of andere feestdagenJe kijkt gewoon niet verder vooruit dan alleen vandaag.Voor mij was het dat inzicht wat er voor gezorgd heeft dat ik nu al 3 jaar Alcohol de baas ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Suusje, wil je je gevoel met ons delen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Jammer, geen reactie van suusGa dan nu maar effe douchen, ja zit nog steeds in mijn huiskloffie... En daarna lekker naar de markt !!! Ga goed allemaal en tot laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Doei, blondine!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Hoi Tapas,Ben het helemaal met je eens dat een forum net als het 'echte' leven is.IRL maak ik me ook niet (meer) druk om dit soort gedoe. Ik analyseer waarschijnlijk te veel.Denk ik.... Hahaha Het enige wat ik nu doe (tussen allerlei andere dagelijkse bezigheden door) is me afvragen of ik dit forum wel bij me vind passen of niet. Daar neem ik rustig de tijd voor en probeer wat uit. Vooral mezelf blijven want dat vind ik soms lastig. Ik heb moeite in te schatten hoe mijn teksten overkomen maar als er reactie op komt neem ik nu veel langer de tijd, herlees, eer ik antwoord geef dan 'vroeger'.Leuk dat jij ook de serie volgt. Ik heb er wel wat aan. In retrospectie maar ook voor het Nu. Moet ook vaak lachen en lach dan om mezelf.Met welke ogen bekijk jij het?Heb net op deze site gelezen.Speciaal gericht op de werkvloer. Van het nu vind ik het fijn dat er goede beschrijvingen van diverse therapieën gemakkelijk te vinden zijn. Toch weet je nooit helemaal waar je je in terechtkomt. De confrontaties met jezelf zijn pijnlijk (soms ook leuk) en leerzaam.Therapie zie ik inmiddels als een onderhouds/bijscholingscursus. Af en toe weer een hand die je veel weer in het juiste perspectief laat zien. Moeilijke opgave maar goed als je het inzicht hebt het 'spel' weer aan te gaan.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Boem!!Ik lees dat het forum aan een verandering toe is .Het een slangenkuil is voor sommigen en een oord van steun voor anderen again.Hoe kun je iets kunstmatig in een andere richting duwen? Vroeger was zoveel beter..Hoe maak je iets zoals je het zelf wil zien? Met zoveel mensen? Niet dus Deze kip springt alleen nog maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Moest ik nu nog eieren leggen had ik vast meer aan mezelf Blondie!! Poetsen!! Hups!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 dank je, Hannah...is wel 24 jaar AA he...maar ben nog eens hervallen na anderhalf jaar...dus eigenlijk maar 22..en een beetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Of je bent heel vroeg begonnen of je bent stokoud Fleur!!!!Knap woestijnvos I am like a bird...gone again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 gedronken is gedronken en na de laatste keer ben ik pas gaan tellen...maar dat is mijn mening... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 toen ik daar binnen waggelde was ik al 29, fleur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ok spring ik weer ff binnen..Nou trok ook op niets wat ik zie jonge bloem Zoooeefff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Zei..te vlug..te rap..te druk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Hoi Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Nog steeds 2 staartjes vandaag!Voor vlechtjes zijn ze nog niet lang genoeg (jammer!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Oh ja invlechten zou ev. gaan maar das zo moeilijk bij jezelf!En idd. pippi stijl !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Den niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goedemiddag allemaal, met pikkende ogen, want weer eens te weinig slaap na een beredrukke nacht, zit ik hier laweer aan pc's te werken. Hallellujaaahhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 De Will se hoe zit et nu voor zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Heb je pb gestuurd nienke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
saartje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 hallo allemaal. Voor de 1e keer hier. Wat goed, dat Ferry 4 ja En ik blijf var gestopt is, ik 13 dagen en toen weer de fout in, weer 2 dagen gedronken. Maaar het voelde niet goed, weer 2 dagen kwijt,. Morgen begin ik weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ben er,,,,k lees wel ff mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden