ferry Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goede morgen (nacht).Vandaag is het precies 4 jaar geleden, dat ik Met Anna en Rufus en pact sloot als het RAF team. Wij zijn toen gestopt met het drinken van alcohol. En ik kan iedereen hier vertellen uit eigen ervaring, dat dit de beste stap is geweest, die ik in mijn leven heb gezet.Ik wil nu niet zeggen dat ik de hemel heb gevonden op aarde, door niet meer te drinken, want dat is beslist niet zo. Maar ik heb er wel mijn leven door terug gekregen. De problemen die er waren zijn niet weg. Maar zijn ze beter te hanteren. Door het nuchter te bekijken, kun je ze beter aan en daardoor op te lossen. Je leven krijgt weer glans. Je doet weer mee. En ik heb gemerkt, dat de mensen je respecteren.Omdat je dit hebt bereikt.Ik kan het alleen maar tegen de mensen die ik hier niet ken en die mij niet kennen zeggen. Als je twijfelt, van ik red het niet, ik kan het niet. Ook ik was ooit zo een twijfelaar en zie ik sta VIER JAAR DROOG. Dus jullie kunnen het ook. Het is niet makkelijk, het is vechten, maar het is te doen. En mijn ervaring is, dat het met de dag gemakkelijker gaat. Ik denk niet eens meer aan drank. Ik neem een lekkere cappacino of een spaatje. En dat is toch zo lekker en ook dan heb ik schik, met het mooie weer op een terras.Een warme groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goede morgen allemaal.Ferry wat goed . gefeliciteerd met je 4 jaar droogstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 madelief ook goede morgen alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ha Igor! Goedemorgen!Ja alles oke, heb lekker geslapen.Hoe is het met jou? Jij weer wakker gelebberd door je hondjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 yep het blijft lachen met die twee.ik mag zo werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Werkse hoor! Een lange dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 nee een halve. maar is genoeg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 tot laterssszzzziedereen een fijne dag, en ik hoop dat het hier gezellig blijft vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Allereerst voor Ferrie een dik en staandend aplaus. 4 jaar zeg. Dat is niet mis. Deze zijn voor jou vent. En dat er nog maar veel mogen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Alf lieverd wat ben jij nog laat op zeg. Kon je niet slapen? Ja joh 9 mnd. is ook al heel lang hoor, en wat doe je het goed hé? Ik moest gisterenavond nog aan je denken. a.s. donderdag ben ik heel benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen. Zeg maar als ze je met een kluitje in het riet sturen dat je een kennis hebt die je, samen met M. wel eens ff zal sturen. Dan is het zo afgelopen.Igor al werken meis. Nou heel veel plezier.Madelieverdje kanjer. Voor jou ook een hele fijne dag.Mij komen ze zo halen dus moet ik snel snel op ruimen.En dan zondag en maandag heerlijk weg. Ik heb er zo'n zin in, wat een traktatie. Maandag gaan we forelvissen. Een grote hobby van me.Nou mensen ik ga aan de gang. Voor iedereen een hele fijne dag.En voor Fleur, :present:v:present::present::present: Zet die maar gauw in een vaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goeiemorgen Bol. Hoop dat ze je dit keer WEL op tijd komen halen hoor. En dan morgen twee dagen heerlijk weg, Geniet ervan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Zie dat Madelief er ook weer is??? Ook goeiemorgen Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Bolletje~Hele fijne dagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ha Yvon! Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ferry, van harte, echt hartstikke goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Wat een rust nog....Hier is het zachtjes aan het regenen, windstil, en behalve de vogeltjes geen enkel geluid van buiten.....Heerlijk. Zit aan mijn tweede bakkie koffie. Heel slecht geslapen vannacht, telkens wakker en vermoeiend dromen, heb er gewoon spierpijn van. Ben blij dat ik vandaag niet naar mijn werk hoef, lekker rustig aan doen dus.Aanpazzing: zpelvoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ferry je bent een voorbeeld dat het kan!!! ik ben trots op je, 4 jaar je weet niet wat je bereikt hebt man,doorzetter,topper.Alf 9 maanden joh je weet niet wat je hebt gedaan ook voor jou een big up:light:voor de rest iedereen goedemorgen. Ik heb eergisteren fijn een dag in jail doorgebracht,respect no way maar het was leerzaam,IK ben nu erg depri maaar dat gaat ook weer weg,in jilla daar heb ik ervaren hoe het is,Het gaat goed sta droog maar is moeilijk,,maar ik ga het redden.ik schrijf mn raptekeksten weer.heb een moelijke dag maar ik kom er wel.dikke kus iedereen:sun:Alleen is mn lip te dik om echt te zoenen,mn blauwe oog maskeer ik, doe mn best.XXX SUUS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Madelief,bol,fleur alf enz goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goedemorgen allemaal:)Ferry:Een opbeurend verhaal, ik zit nog in de hobbelfase en zo'n positief verhaal doet me goed. Bedankt voor het neerzetten ervan en natuurlijk nog GEFELICITEERD met het behalen van die 4 jaren:present:SUPER!!!!Alles verder goed met iedereen? Ik heb niet kunnen bijlezen en dat gaat ook niet lukken deze ochtend. Ga zo weer naar mijn werk. Gisteren de hele dag en avond gewerkt. Ik kan het nu nog in mijn benen voelen. We moeten in de winkel nl altijd staan. Het went wel, maar aan het eind van zo'n lange dag zitten die uren toch in je kuiten....Vandaag zit ik op dag 23, dat gaat dus nog ok. Heb gisteren in mijn pauze een forumberichtje met mijn telefoon gestuurd. Zag dat hij is aangekomen, dat lukt dus ook. Dus kan ik in de vakantie over een par weken in ieder geval af en toe wat van me laten horen. Lezen lukt me met dat telefoontje niet zo. De letters zijn piepklein...Maar misschien kan ik dat anders instellen? Moet ik nog uitvogelen;)Ga nu ontbijten en wegggggg......Fijne zaterdag iedereen en een voor jullie allen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goedemorgen Suus en Eks!!!Suusje wat lees ik nu?Sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Goeie morgen lieve Suus en Eks.Ik ben zo weg, en wens jullie een hele fijne DROGE dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Werk ze Eks. Moest wel grinniken om die piepkleine lettertjes, je kunt ze inderdaad groter op je scherm krijgen hoor, maar ik blijf het behelpen vinden. En als ik dan de jeugd constant van de ene pagina naar de andere zie schieten op zo'n ding......... heb ik iets van 'laat maar, hoef ik niet'....Suus, wat heb je dan gedaan dat je een dag in de bak hebt gezeten en een blauw oog en dikke lip hebt? Gevochten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ferry, Alf en Eks, jullie gaan goed!Dank voor het positieve verhaal Ferry, dat is een opsteker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Fijne dag Bol, hoop dat je het heeeeel rustig hebt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden