Spring naar bijdragen

Dindsdag 10 augustus 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry Blondie voor de verwisseling en slaap lekker meid :present:

Ai Woman, da's pijnlijk (zacht uitgedrukt). Zo zie je maar hoe "beelden" en werkelijkheid ver uit elkaar kkunnen liggen. Hm. Hoe ist met motorman dan? Het oosten van ons land heeft ook goeie dingen
;)

Akelei: last van pms misschien? Klinkt zoals hoe ik me dan voelde, blèh. Niet fijn voor je.

Truste Bol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alfje, palfje, alles redelijk wel. Had wat motivatieproblemen en geen zin er iets aan te doen. Gaat weer wat beter nu. Klein reisje, weekendje gehad, de grote reis gaat nog komen. Naar de zon wrs. Hoe en wat is nog open. Er zijn wat plannen, nog nix concreets.
Ik wacht eigenlijk ook totdat mn ouwe hond het loodje legt. Ze wil niet meer alleen zijn, het liefst bij mij zijn en kon het niet over mn hart verkrijgen haar zo lang alleen te laten. Nou ja, bij de oppas dan. Ze zal het niet superlang meer maken verwacht ik.
Ouwe honden worden zoooo aandoenlijk, echt waar. Overwogen haar in te laten slapen maar kan nog geen afstand doen. Wat nieuwe medicatie, kijken of dat helpt. Maar ja, aan alles komt een eind he.
En ze hoeft niet te lijden. Maar voor nu kan het nog net en we zien wel.

Tanxs for asking. Ik ga naar bed, wens dat met jou alles wel is. Tot een volgende!
Die schema's he, ze zijn zo mooi.....maar ja, er nu nog wat meer naar handelen.
Nou ja, je weet wat ze zeggen; wijsheid komt met de jaren. Daar wacht ik eigenlijk op, geloof ik...

:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam
Wat triest dat over je hond te lezen, ja dan ga je niet weg dat begrijp ik.
heb je haar lang gehad? Dan lijkt het me naar om mee te maken,
maar gelukkig hoeft ze niet te lijden.
Ja, haha die schema's, gebruik je die nog? Alleen om in te vullen
begrijp ik nu.
Ik zie het zo: grijsheid komt met de jaren...eigenwijsheid ook
mens, je bent al wijs genoeg..:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou me vooral bezig met niet drinken. Het gaat goed, heb geen trek terwijl ik wel druk bezig ben om van ons huis een thuis te maken :)

Morgen komt er een vriendin van dochter logeren. Na 3,5 maanden zijn we zo ver dat dat kan. Ook ben ik trots dat mijn niet-drinken dit mogelijk maakt. Ik besef nu hoe weinig het gebeurde dat een vriendin kwam logeren. Vriendinnen van dochter beginnen toch al veel vaker op bezoek te komen. Ik moet nog wel wennen aan het feit dat het bij ons thuis gezellig is. Dit feit is echter nog heel erg breekbaar. Alles valt en staat met niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was een enerverende dag
en dus ga ik eens een rustplaats zoeken
Morgen weer een drukke dag...
Een goede nacht gewenst, Jane, Woman
Marjo, Wing-san,Tatum en Alaine

Tatum, je bent goed bezig
en je hebt een reden gevonden om van de drank af te blijven
mooi..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor de invoering van de OV-studentenkaart ook gelift: 1x een 'verkeerde' lift gehad.
Die viespeuk ging zich tijdens de rit zitten bevredigen!

Ik ben heel boos geworden (hij zocht steeds toenadering) en ik heb me per direct uit de auto laten zetten). Ik moet er niet aan denken als ik letterlijk 'verlamd van angst' was geweest...

Wat dat betreft ben ik blij met de OV-kaart! En jij dus ook (met betrekking tot je dochter)?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...