BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Woman, jammer. Je weet wel meteen wat je eraan hebt. Niets dus. Bespaart je wellicht ook weer een hoop ellende. Ik wens je echt een leuke vent toe, die loopt er ook, ergens, voor je rond. Zeker weten. Blijf je ding doen en hij komt vast op je pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Sorry Blondie voor de verwisseling en slaap lekker meid Ai Woman, da's pijnlijk (zacht uitgedrukt). Zo zie je maar hoe "beelden" en werkelijkheid ver uit elkaar kkunnen liggen. Hm. Hoe ist met motorman dan? Het oosten van ons land heeft ook goeie dingen Akelei: last van pms misschien? Klinkt zoals hoe ik me dan voelde, blèh. Niet fijn voor je.Truste Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dank je Bam, ik blijf kikkers kussen. Vond het wel stoer van mezelf dat ik mn grens trok en weggelopen ben.Motormuis is stil, maar dat was ik ook de afgelopen dagen. (ik doe er nooit 2)We'll see what happens. Er zijn wel weer wat opties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Alfje, palfje, alles redelijk wel. Had wat motivatieproblemen en geen zin er iets aan te doen. Gaat weer wat beter nu. Klein reisje, weekendje gehad, de grote reis gaat nog komen. Naar de zon wrs. Hoe en wat is nog open. Er zijn wat plannen, nog nix concreets.Ik wacht eigenlijk ook totdat mn ouwe hond het loodje legt. Ze wil niet meer alleen zijn, het liefst bij mij zijn en kon het niet over mn hart verkrijgen haar zo lang alleen te laten. Nou ja, bij de oppas dan. Ze zal het niet superlang meer maken verwacht ik. Ouwe honden worden zoooo aandoenlijk, echt waar. Overwogen haar in te laten slapen maar kan nog geen afstand doen. Wat nieuwe medicatie, kijken of dat helpt. Maar ja, aan alles komt een eind he.En ze hoeft niet te lijden. Maar voor nu kan het nog net en we zien wel.Tanxs for asking. Ik ga naar bed, wens dat met jou alles wel is. Tot een volgende!Die schema's he, ze zijn zo mooi.....maar ja, er nu nog wat meer naar handelen. Nou ja, je weet wat ze zeggen; wijsheid komt met de jaren. Daar wacht ik eigenlijk op, geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hee Bam!Nog steeds?Knuffel voor de hûn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 :light: ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 goeienavond saam:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi Jane!En meteen weer: goodbye.Want ik ga eruit, ben moe.Weltruste voor straks allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 BamWat triest dat over je hond te lezen, ja dan ga je niet weg dat begrijp ik.heb je haar lang gehad? Dan lijkt het me naar om mee te maken,maar gelukkig hoeft ze niet te lijden.Ja, haha die schema's, gebruik je die nog? Alleen om in te vullen begrijp ik nu.Ik zie het zo: grijsheid komt met de jaren...eigenwijsheid ookmens, je bent al wijs genoeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dag Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik hou me vooral bezig met niet drinken. Het gaat goed, heb geen trek terwijl ik wel druk bezig ben om van ons huis een thuis te maken Morgen komt er een vriendin van dochter logeren. Na 3,5 maanden zijn we zo ver dat dat kan. Ook ben ik trots dat mijn niet-drinken dit mogelijk maakt. Ik besef nu hoe weinig het gebeurde dat een vriendin kwam logeren. Vriendinnen van dochter beginnen toch al veel vaker op bezoek te komen. Ik moet nog wel wennen aan het feit dat het bij ons thuis gezellig is. Dit feit is echter nog heel erg breekbaar. Alles valt en staat met niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dag Jane, dag Tatum Ik eet nog even een broodje, kom straks nog even gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi Woman. Je bent een groot voorbeeld voor me. Ik meld me nu bijna elke dag En morgenochtend ga ik voor mezelf weer sportief wandelen. Dat vind ik enorm gezellig. Veel leuker dan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Akelei, auto naar de filistijnen?heb ik gemist hoe, of kwam je niet aan delen toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Gosh! Ik kom er gewoonte vaak niet in, computermaar eens laten nakijken...Akelei, wat schrijf je andersAre joe okee? (wrs al te laat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 het was een enerverende dagen dus ga ik eens een rustplaats zoekenMorgen weer een drukke dag...Een goede nacht gewenst, Jane, WomanMarjo, Wing-san,Tatum en AlaineTatum, je bent goed bezigen je hebt een reden gevonden om van de drank af te blijven mooi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goede nacht Alf.Morgen weer een nieuwe dag, vol nieuwe kansen.Ik ga even iets anders doen (iets met de was); kom straks nog even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ja Tatum, elke dag even melden houdt je scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Wat wil je horen Wing?welterusten!!!allen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goed gekozen Hannah, zo in de schoolvakantie.De reden dat ik een s.....hekel heb aan de trein (onder andere) is dat ik meestal moest staan van Zwolle naar Groningen; overvolle bak natuurlijk.Een zitplaats moet lukken morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Dag allemaal ik ga ook afsluiten, ht was weer een avontuurlijke dag vandaag...xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Trusten Jane, Wing, Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 En Woman natuurlijk ook.Jammer dat Cold Feet alweer afgelopen is.Animal Planet is lang zo leuk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Enthousiast reagerenlukt niet meerIk ben de mosterd..Maar desalniettemin:Yehaaaa Hannah!Veel plezier samenSlaap lekker die slapen gaanGeen enge dingen met de was doenAaaargh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik heb voor de invoering van de OV-studentenkaart ook gelift: 1x een 'verkeerde' lift gehad.Die viespeuk ging zich tijdens de rit zitten bevredigen!Ik ben heel boos geworden (hij zocht steeds toenadering) en ik heb me per direct uit de auto laten zetten). Ik moet er niet aan denken als ik letterlijk 'verlamd van angst' was geweest...Wat dat betreft ben ik blij met de OV-kaart! En jij dus ook (met betrekking tot je dochter)?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden