Anna Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Je omschrijft het precies goed Wing, dat gevoel.En het blijkt inderdaad niet nodig.Ik heb daar veel van geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik dacht dat je het had over het forum dat zich ontwikkelde vanuit adb.Mijn fout..Mijn vertrouwen is zoek..ook het geloof in. Ben Dar haar woorden aan het verteren net als de woorden van enkele anderen hier. Er zitten hier een aantal lelijke mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Het blijft hetzelfde spel zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 pfff eindelijk bijgelezen... wat een gedoeWing wat mooi die openheid die er was met je vaderFleur shit verkeerd gelezen je vraag over dat forum...begrijp nu je reactieben al jaren verbonden met engels forum archologie en kunstwetenschappen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Er zitten hier niet een aantal lelijke mensen fleur,er zijn mensen die lelijk lijken te schrijvenen er zijn mensen die lelijk op elkaar reageren.maar wat is lelijk anders dan projecties.ze zeggen veel over de pijn, vanwaaruit we zijn gaan drinkenen waarom we uiteindelijk allemaal hier terecht zijn gekomen.Het wordt tijd om over deze kwestie te stoppenen kan geen goeds uit komen nu.misschien als we bij onszelf te rade gaan en niet naar anderen wijzen.Ik merk dat ik hier erg verdrietig door raak en ook niet makkelijkmeer reageer nu.Terwijl ik zo'n moment van jou met je vader Wing koesterhier gaat het om en hier ben ik voor op het forum.ruzie maken kan op een andere plek ook welmaar hier kan ik open zijn over wat alcohol voor mij heeft verpesten wat het doet als ik er eerlijk in kan zijn. Zelf heb ik deze week open met 2 zussen gepraatdat waren voor mij ook belangrijke gesprekken. En dan gaan andere dingen even naar de achtergrond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 begrijp je gekwetsheid Fleur, probeer het van je af te zetten. ik weet het is gemakkelijker gezegd dan gedaan maar toch... het is het echt niet waard.geen leuke dvd of film nog vanavond op tvals ik mij rot voel zet ik Morse op, kijk naar Black Adder of Fawlty towers of gewoon onze goeie belgische In de gloria humor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 geen film hier sunshine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ik wil je niet sussen of zo hoor, begrijp me niet verkeerd(h)erken je gekwetsheid en respecteer ditmaar mss voor het slapen gaan iets ontspannend zodat je toch niet daarover de ganse nacht blijft piekeren !!herinner me dat je vaak slaapproblemen hebt agv gepieker, vandaar dit tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik had me voorgenomen om niet te reageren... dus doe ik het nu ook niet...of eigenlijk wel en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat zou kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Even back to basics Ik heb vandaag alweer niet gedronken, en morgen ga ik hetzelfde presteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goed zo Will voor een dappere strijder !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Lieve mensen ik ga afsluiten, my book is calling metrusten iedereensweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik baal er ook van dat de rust hier niet is. Vanavond had ik graag het e.e.a. willen schrijven hier. Las dan even bij en dacht: laat maar, zo niet. Vraag me oprecht af wat de meerwaarde is voor hen die een ander forum gevonden hebben en nu hier demonstratief gaan zitten. "Ik laat me niet wegjagen hier", las ik.Tja, en wij dan?Jullie hebben je andere forum. En waar moeten wij elkaar treffen als we iets willen bespreken? maar het is reuzebelangrijk om nog even het eigen straatje schoon te vegen. En ondertussen kan niemand van de 'blijvers' meer hier dingen delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat wil je delen Mupke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 voor mij de mooie afsluiter van vandaag Willveel plezier morgen in de woestijnen geniet van de mystieke wezens die je daar dansend tegen kunt komen:Pwelterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Will: :present:Vroeger had ik niets met woestijnen, totdat ik in de Nabib ben geweest.Ik wil nu wel mee die woestijn in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fijn voor je Will, oprecht zekerMaar kan het niet onmiddellijk over een andere boeg gooien omdat.Er zijn een aantal mensen vertrokken omwille van..Ik heb maar in drie mensen een absoluut vertrouwen hier..als er één daarvan vertrekt ga ik uit de bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik heb je gelezen Blondie. Maar nu wil ik even niets delen. Ligt niet aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mupke, las dat de bezichtiging goed is verlopen en dat je wilt gaan bieden, maar dan een stuk lager...Zou dat zeker proberen vooral gezien het feit dat de huizenmarkt nog erg onzeker is en naar ik meen de verkopende partij op de schopstoel zit doordat de koop van hun andere huis ervan afhangt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Jane, hear hear.Ik kan me hier helemaal bij aansluiten.En daarmee ontken ik niet de pijn van wie dan ook, mijzelf incluis.Maar ik herhaal wat ik eerder schreef:Ik heb behoefte aan én praten over alcoholgerelateerde zaken én over andere levensvragen. En daar wil ik graag naar terug.Fijn dat jij die gesprekken met je zussen hebt kunnen hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Er is toch niemand meer die deze holle praat serieus neemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Oke Mupke, is goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Klopt Blondie. Ik denk na over een bod. Eerst weekend. Morgen een feestje dus ik ga zondag dan wel nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk heb maar in drie mensen een absoluut vertrouwen hier..als er één daarvan vertrekt ga ik uit de bol. Ik vind jou ook lief. Je bedoelt mij toch als één van de drie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden