Sara Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hoi Bor; was het fijn?Igor: overkapping? pergola? afdak?Haha ja nou kun je dat nog doen.Zo menskes,dit mens gaat tv kijken.Fijne avond nogen voor straks: weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Bor, het is je gegund Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Lieve mensen het is pauze dus kan ik nu mooi afsluiten. Slaap lekker en morgen allemaal weer fris en fruitig op:lips:Borrie voor jou een extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Woman, jammer dat er zoveel regen was Zullen wij binnenkort nogmaals afspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Waarde kransgenoten,mijn hart bloed 'n beetje.Ik kwam op de tsjet, er was comotie, al zijn er die 't met twee llen schrijven. Ik spreek 't uit als koomootsie, dus ik met eentje, indachtig m'n lagere school juf.Nog 'n forum, wat zou 't? Laat ze lekker gaan, doeoeg.Vie, je weet 't , 'n scheepslading zout is voor mij nog niet genoeg, laat staan 'n korreltje.Dar, je kan 't mooi vertellen, of verbloemen. maar ik zou maar 's wat Elschot gaan lezen.Wing, ik denk dat je 'n ban hebt, jammer. Buiten je Guru-neigingen kan ik prima met je door de bocht.Soothe, pedant als je kan zijn, jij bent m'n co-shoveller, en zeker 'n vriend. Voor jou is droog zijn de enige optie, handhaaf 'm, ouwe. Ik heb 'n groot zwak, nee, beter, veel liefde voor je.Voor de nieuwen heb ik minder woorden, ouwe lijster die ik ben, al moet ik zeggen dat het tijd was voor verfrissing, en kijk: verfrissing!!!!!De verfriste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hallo verfriste, je ziet er goed uit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 K ga slapen, ben moe. lijkt me een goeie reden. Ik heb fijne dagen gehad. Vandaag niet gedronken, beviel alweer goed. 'T is me toch wat. Ga ik morgen wrs weer doen. Hondje reageert goed op nieuwe medicatie, zo te zien mag ze nog ff mee. Gezelli.Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Heel goed, Bammie.Ontie hier loopt ook nog steeds goed op de prednoral. Ze is wel wat doof geworden.The dog shouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 En as je d'r nog bent, groet m'n muze.Dereck without the dominos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Will do kapitein. Morgen. Ja, die ouwe beesten. Maar ben blij dat ze er nog is. Ha, het gaat weer regenen, lekker om bij in slaap te vallen. Truste. En voor jou werkse denk ik zo. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hoi Hannah, is vroeg om nog maar met zen twee te zijn hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Ik sta te wachten op de laatste klanten om buiten te laten. Is voor elke minuut. Alles okay met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Bedankt hannah, klanten zijn weg, ik kruip er in Morgen vroeg dag Nighty Night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Nee, Bam. morgennacht pas werken, ik ben hier in m'n vrije tijd. Ik zit al op te slomen om het 7 nachten vol te houden.Morgen 00 uur de eerste.Dus fris ben ik volgende week maandag pas, Pip.De maar wat doener Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden