Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi Bor; was het fijn?

Igor: overkapping? pergola? afdak?
Haha ja nou kun je dat nog doen.

Zo menskes,
dit mens gaat tv kijken.
Fijne avond nog
en voor straks: weltruste!
:lips:

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Waarde kransgenoten,

mijn hart bloed 'n beetje.
Ik kwam op de tsjet, er was comotie, al zijn er die 't met twee llen schrijven. Ik spreek 't uit als koomootsie, dus ik met eentje, indachtig m'n lagere school juf.

Nog 'n forum, wat zou 't? Laat ze lekker gaan, doeoeg.

Vie, je weet 't , 'n scheepslading zout is voor mij nog niet genoeg, laat staan 'n korreltje.

Dar, je kan 't mooi vertellen, of verbloemen. maar ik zou maar 's wat Elschot gaan lezen.

Wing, ik denk dat je 'n ban hebt, jammer. Buiten je Guru-neigingen kan ik prima met je door de bocht.

Soothe, pedant als je kan zijn, jij bent m'n co-shoveller, en zeker 'n vriend. Voor jou is droog zijn de enige optie, handhaaf 'm, ouwe. Ik heb 'n groot zwak, nee, beter, veel liefde voor je.

Voor de nieuwen heb ik minder woorden, ouwe lijster die ik ben, al moet ik zeggen dat het tijd was voor verfrissing, en kijk: verfrissing!!!!!

De verfriste

Geplaatst

K ga slapen, ben moe. lijkt me een goeie reden. Ik heb fijne dagen gehad.
Vandaag niet gedronken, beviel alweer goed. 'T is me toch wat. Ga ik morgen wrs weer doen. Hondje reageert goed op nieuwe medicatie, zo te zien mag ze nog ff mee. Gezelli.
Slaap wel.

Geplaatst

Will do kapitein. Morgen. Ja, die ouwe beesten. Maar ben blij dat ze er nog is. Ha, het gaat weer regenen, lekker om bij in slaap te vallen. Truste. En voor jou werkse denk ik zo. Take care.

Geplaatst

Nee, Bam. morgennacht pas werken, ik ben hier in m'n vrije tijd.
Ik zit al op te slomen om het 7 nachten vol te houden.
Morgen 00 uur de eerste.
Dus fris ben ik volgende week maandag pas, Pip.

De maar wat doener

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...