Spring naar bijdragen

maandag 16-8


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Igor en allen die er nog komen.

Vandaag de eerste dag dag-therapie. Moet ook vroeg vertrekken, is 40 minuten rijden en dat door de spits.
Ben heel erg benieuwd naar de mede therapiers:angry:
Ik ga dit 4 maanden 3x per week doen. Wordt een hele kluif. Maar ja je moet wat over hebben voor je gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag dag 37.
Kinderen weer naar school en ik weer een paar uur werken, heb er zin in...

Desi : Heel veel succes op je eerste dag therapie, zal vast wel meevallen, maar begrijp je spanning wel...
Laat je even horen hoe het geweest is ?
:sun:

Caro : Een bak koffie gaat er wel in... Zwart graag !!!

Igor : Werk ze zo strakkies, het is zo weer vrijdag !!! ;)

Susana ; Ook een fijne dag voor jou vandaag !!!

Zo en nu klaar maken om dochter naar school te brengen, durft de eerste dag na de vakantie niet alleen... :D
In de kleren hijsen dus maar !!!
Laterssssss.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou een lang bericht geschreven en hups weg:(

Dees heel veel suc6 meis, ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen, misschien wordt het wel erg prettig voor je.:sun:

Caro als jij vandaag Drup spreekt, geef ze dan een dikke knuf van mij, wil je?:)

Susanne jij gaat lekker hé? Fijn voor je meid.

Blondie wat goed hé hoe jij gaat. ff wachten er komt iets aan voor je.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote:.:present::heart::musicnote: Zo heeft wel wat werk gekost maar dat is de moeite waard.

Bol zelf gaat zo weer naar buiten. Het is hier grijs en grauw maar het regent nog niet dus moeten we daar gebruik van maken.

Jemig Igor helemaal vergeten. Goeie morgen lieverd.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Blondie hij is nog niet gestuiterd. Ik heb toch engelengeduld denk ik. Ik kan dagen aan iets bezig zijn als het niet lukt. Maar als ik het op m'n heupen krijg, moet ik stoppen want anders word ik kwaad.
Wat gek, heb net de buienradar gekeken maar daar zie je niets van regen of zo. Zou die van de kaart zijn.:wacko:

Goeie morgen lieve Bor.:heart: Moet vandaag jouw knulletje weer terug lieverd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!
Tjee....alweer door de wekker heen geslapen, gebeurt me nou steeds de laatste tijd.

Ben ik dus te laat om Desi heel veel sterkte te wensen :present: ik vind het heel erg dapper van je meid en ben benieuwd hoe het je vergaat. De mensen, de therapie enz. Ik lees je niet zo veel hier maar als ik terug denk aan een poosje geleden: wat heb jij dan hard aan jezelf gewerkt, prima, ga ervoor!!!

Igor ook al weer aan t werk.
Bor zoontje wegbrengen............en morgen weer halen? Pfff wat een ongein.
Ekstertje: Fijne vakantie, geniet ervan, regen of :rose:!Gefeliciteerd met je maand!!!

Bol uiteraard weer aan het klussen..........kun je mijn regenton ook repareren ;)? Inclusief de dakgoot graag? hahaha.

Blondie nog aanwezig of in de regen op de fiets? blèhh...

Hier grijs maar droog. Moet vandaag de belastingen doen v 2009 ook al zo'n lekkere klus, die van mij en van mn moeder plus de maand dat ze nog in 2010 geleefd heeft.
Nou ja........"Leuker kunnen ze het niet maken" dus maar ff aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Tatum, ja da's weer wennen, hè. Neem de tijd maar als het kan om r weer in te komen, post doornemen vind ik altijd een gelegenheid daarvoor.

Mogge Dune! Goed geslapen en.... fris op?

Hm, realiseer me dat ik Justme niet meer gezien heb op/na zn verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen iedereen,

Ook de mensen die ik nog niet eerder trof..

vandaag dag 3, heerlijk!
Vandaag hoop ik ook een mail te ontvangen met mij advies voor een online behandelplan.

Ik ben zo benieuwd hoe dat zal gaan!

Enfin, iedereen een fijne dag toegewenst.

Tot later vandaag!
Liefs!
Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Dhendro,

Ben hier pas een paar dagen, en heb geen idee waar het over gaat.
Hoorde al eerder van gedoe en bans van forummers...

Hoop hier alleen maar steun te krijgen en mijn hartje te luchten.
Hardstikke fijn allemaal....

Hoop dat het met iedereen goed gaat, dus ook met jou en natuurlijk met mezelf..

Liefs!
Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...