igor Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 goedemorgen frummersde nieuwe week is begonnen en ik zou het liefst me nog een keertje omdraaien.heb door de 1e wekker heengeslapen:o moet nu dus haasten gaaaaaaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Susan ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Goede morgen allemaal,Ik ben in een goede stemming vandaag, lekker gesport, ben aan ontbijten, leuke weekend achter de rug, veel gewandelt, bij vrienden geweest....heb wel zin in vandaagik wens jullie een heel mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Goedemorgen Igor en allen die er nog komen.Vandaag de eerste dag dag-therapie. Moet ook vroeg vertrekken, is 40 minuten rijden en dat door de spits.Ben heel erg benieuwd naar de mede therapiers:angry:Ik ga dit 4 maanden 3x per week doen. Wordt een hele kluif. Maar ja je moet wat over hebben voor je gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Vandaag dag 37.Kinderen weer naar school en ik weer een paar uur werken, heb er zin in...Desi : Heel veel succes op je eerste dag therapie, zal vast wel meevallen, maar begrijp je spanning wel...Laat je even horen hoe het geweest is ?Caro : Een bak koffie gaat er wel in... Zwart graag !!!Igor : Werk ze zo strakkies, het is zo weer vrijdag !!! Susana ; Ook een fijne dag voor jou vandaag !!! Zo en nu klaar maken om dochter naar school te brengen, durft de eerste dag na de vakantie niet alleen... In de kleren hijsen dus maar !!! Laterssssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Nou een lang bericht geschreven en hups weg:(Dees heel veel suc6 meis, ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen, misschien wordt het wel erg prettig voor je.Caro als jij vandaag Drup spreekt, geef ze dan een dikke knuf van mij, wil je?Susanne jij gaat lekker hé? Fijn voor je meid.Blondie wat goed hé hoe jij gaat. ff wachten er komt iets aan voor je............ Zo heeft wel wat werk gekost maar dat is de moeite waard.Bol zelf gaat zo weer naar buiten. Het is hier grijs en grauw maar het regent nog niet dus moeten we daar gebruik van maken.Jemig Igor helemaal vergeten. Goeie morgen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Bolletje Lukt het nog een beetje met je pomp of is dat ding al gestuiterd ? Hier een boel regen en moet zo mn dochter naar school brengen... Wil perse met de fiets!!!Moet dan maar he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Nee hoor Blondie hij is nog niet gestuiterd. Ik heb toch engelengeduld denk ik. Ik kan dagen aan iets bezig zijn als het niet lukt. Maar als ik het op m'n heupen krijg, moet ik stoppen want anders word ik kwaad.Wat gek, heb net de buienradar gekeken maar daar zie je niets van regen of zo. Zou die van de kaart zijn.Goeie morgen lieve Bor. Moet vandaag jouw knulletje weer terug lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Zo lieverds, ben weg. Tot vanavondB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Jemig Bor. Wat wordt er toch ge##$%^met die kleine. Moet je morgen weer zo'n eind rijden. Hopelijk gaat het neit al te hard regenen vandaag voor je, als je hem terug moet brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Werkweek?Niks hoor!VAKANTIE! We gaan zo lekker een dagje weg met de kinderen, heb er zin in!Voor diegenen die wel moeten werken: werk zè dan! Iedereen een fijne dag met alles wat je van plan bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Oja...vandag zit mijn eerste maand er ook weer op:DZou het bijna vergeten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Morning lieve Eks.Zo Bol gaat naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Eks ; voor je eerste maand !!! Dat er nog velen mogen volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ik ook weer vanaf de werkplek Vakantie is voorbij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Nou ja, ik ga de stapels post maar weer te lijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Goeiemorgen!Tjee....alweer door de wekker heen geslapen, gebeurt me nou steeds de laatste tijd.Ben ik dus te laat om Desi heel veel sterkte te wensen ik vind het heel erg dapper van je meid en ben benieuwd hoe het je vergaat. De mensen, de therapie enz. Ik lees je niet zo veel hier maar als ik terug denk aan een poosje geleden: wat heb jij dan hard aan jezelf gewerkt, prima, ga ervoor!!!Igor ook al weer aan t werk.Bor zoontje wegbrengen............en morgen weer halen? Pfff wat een ongein.Ekstertje: Fijne vakantie, geniet ervan, regen of !Gefeliciteerd met je maand!!!Bol uiteraard weer aan het klussen..........kun je mijn regenton ook repareren ? Inclusief de dakgoot graag? hahaha.Blondie nog aanwezig of in de regen op de fiets? blèhh...Hier grijs maar droog. Moet vandaag de belastingen doen v 2009 ook al zo'n lekkere klus, die van mij en van mn moeder plus de maand dat ze nog in 2010 geleefd heeft.Nou ja........"Leuker kunnen ze het niet maken" dus maar ff aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Succes Tatum, ja da's weer wennen, hè. Neem de tijd maar als het kan om r weer in te komen, post doornemen vind ik altijd een gelegenheid daarvoor.Mogge Dune! Goed geslapen en.... fris op?Hm, realiseer me dat ik Justme niet meer gezien heb op/na zn verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Goedenmorgen iedereen,Ook de mensen die ik nog niet eerder trof..vandaag dag 3, heerlijk!Vandaag hoop ik ook een mail te ontvangen met mij advies voor een online behandelplan.Ik ben zo benieuwd hoe dat zal gaan!Enfin, iedereen een fijne dag toegewenst.Tot later vandaag!Liefs!Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Oh, de stratemaker is alweer bezig met mn terras!Gauw honden uit en koffie voor de brave man zetten.Ben ook benieuwd, Dune, komt vast goed!Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hi Dhendro,Ben hier pas een paar dagen, en heb geen idee waar het over gaat.Hoorde al eerder van gedoe en bans van forummers...Hoop hier alleen maar steun te krijgen en mijn hartje te luchten.Hardstikke fijn allemaal....Hoop dat het met iedereen goed gaat, dus ook met jou en natuurlijk met mezelf..Liefs!Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Dhen, ik denk dat je Dar te veel macht geeft op deze manier. Ik schrijf hier mijn eigen ding en dat heeft met niets of niemand te maken. Het heeft wel te maken met dat ik mijn ding iedere dag hier kwijt kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hoi Dune, het schijnt soms nodig te zijn op zo'n forum. Het is even niet anders. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken. Het adb forum kan je prima helpen om niet te drinken; Richt je op de mensen die helpend voor je zijn. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden