Spring naar bijdragen

Woensdag 18 augustus, het breekt zo lekkah de week ;-)


Dune

Aanbevolen berichten

Goedemorgen voor de rest van de vroege vogels, hier lekker aan ontbijten, nou smoethie aan drinken...daarna naar werk...en aftellen vrijdag heb ik pas vakantie van mijn werk: 2 weken en dan begin alles opnieuw: school voor kids, ook voor me, zwemen, judo..enzovoort dus ben ik aan wachten voor mijn vakantie om te bijtanken...best een heftige tijd achter de rug...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen wim, suzanna

Jullie zijn best al laat hoor :D

Igor, stoooooop, ik krijg gelijk een heel raar beeld van je hahahaha

Suz, ik krijg regelmatig spiksplinternieuwe games binnen van Wii of ps3 en kan ze kwijt aan minder dan de helft van de winkelprijs. Kan ik je er een plezier mee doen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta als kunstenmaker pas om negen uur op, zal ook wel met de drank te maken hebben, het is al heel wat dat ik nu om half acht fris en fruitig, nou ja, wakker ben. Tegen alle verwachtingen in (nacht 2) heb ik geslapen als een roos. Door het ergste ben ik nu wel heen en er was niks ergs aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

whahahahha Igor, ik zie je al helemaal zitten! Maare wat dacht je van de stembandjes dan? pff soms word ik gek van het Teckelgeblaf, maar ik heb er dan ook 13, hihihih

quote:


Originally posted by:
igor

nou Wil aan die nageltjes moet ik wat doen. ik zie d'r niet meer uit
:huh:
overal krassen op m'n benen in m'n gezicht, de haren getoupeerd
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohh er zijn al veel lieve menskes wakker geworden intussen..

Goedenmorgen allemaal!!!

Puppypap is precies wat het woord zegt, pap voor de puppy's ;-)
Het momenteel een paar nestjes Teckels ...

Voor degene die het nog niet wist, ik heb een kennel

Dus, bij de les blijven en rust een grote verantwoording op Dunetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!
Jeee....wat zijn er al veel actief zeg, pfffffffffff.

Was zo moe dat ik weer op de bank in slaap was gevallen, dus pas om 3u in bed. Slecht geslapen mja, tegenwoordig heb ik dat soms, badend in t zweet wakker, weet niet hoe gauw ik naar buiten moet dan. Viva hormonica :wacko:

Maar jullie verhalen maken me weer wakker en blij:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro: PB ontvangen. Doe je voorzichtig? Het zal nu wel ff stressen zijn hè? Succes hoor!
Trouwens.....tijger en hond :huh: Leuk dat de kittens goed gaan met Struikrover!

Wimmelt; kunstenmaker:D ben je beeldend kunstenaar? Waar heb je de opleiding gedaan? Gewoon interesse hoor, vriendin van mij heeft de AKI gedaan.
Goed dat je lekker slaapt joh. Je hebt wel je pammetjes genomen denk ik? Zijn ze voor.

Will nachtdienst en dan zo vroeg op? Zeker pc werk te doen?
Hey, was je altijd al zo overladen met werk? Of is het nu voor jou ook een afleiding?
Als ik zo lees wat je allemaal doet ben je toch wel n beetje bezig roofbouw op je lijf te plegen.
Luister je zo nu en dan ook eens naar dat arme lichaam van je?:present:

Bol blijft aan het pompen:D nu weer binnen een pomp die niet wil?
Hahaha moest wel lachen om je hitte-aanvalletjes hoor. Ik vind SC ook een stuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Weer even een bericht. Heb nog steeds vakantie dus weinig laptop/forum.
Het gaat met mij op zich wel goed. Sinds begin aug gaat het wel ok met niet/weinig drinken.
2 x ben ik de mist in gegaan, maar als ik dat vergelijk met mijn vroegere gedrag mag ik niet mopperen...

Morgenvroeg reis ik af naar het Lowlandsfestival.. Heb er enorm veel zin in. En ben ervan overtuigd (ook al liggen de verleidingen op de loer daar) dat het prettige dagen met geen/weinig alcohol worden!

Hoe is het hier? Heb ik wat gemist afgelopen tijd? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...