Spring naar bijdragen

Donderdag 19 augustus 2010

will

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen, lieve allemaal!

Heb nu niet veel tijd want moet straks meehelpen met bestraten nu het weer eindelijk meezit.
Wil gauw ff kwijt:
- wat een prachtige verhalen gisteravond hier! Jammer dat ik Rudy gemist heb, man ik kan jou nooit vergeten, je hebt me de eerste keer zo ontzettend gesteund en geholpen!
- vandaag DE DAG voor Drup: toitoitoi!!! Voor Caro, Drup en allen die meehelpen.
- Dhen :heart:
-Desi: :present: fijn dat je hier wat schrijft en ik heb respect voor je, al heb je dat zelf niet maar ik hoop dat je dat ook zal gaan krijgen want je bent het waard meis.

En nog meer maar nu geen tijd helaas.
Gisteravond erge trek overwonnen, schrijf ook daar nog wel ns over.
Moet nu echt door, see you later alligator

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen lieve schatten :heart:

wat een prachtige morgen in Zeeland!!!!
Strak blauwe luchten, een zonnetje en een frisse Dune!

Vandaag druk met puppybezoek, en vanmiddag worden mijn oogjes bewerkt, eyeliner getatoueerd!
vanavond zitten mijn ogen dicht, hoop dat ik nog kan forummen! ghehehe
Ga dit doen onder het motto "wie mooi wil zijn..."
nee hoor is vooral makkelijk.

Enfin, ik kom daarna wel ff piepen, tussen de komkommertjes op mijn oogjes door ;-)

Fijne dag iedereen en een hele dikke knuffel van Dunetje voor alll onze kanjers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen kanjers,

Hier onrustig geslapen, zelfs mn partner heeft daardoor praktisch niet geslapen...
Voel me enigszins schuldig daarover, maar weet dat het irreeele gedachten zijn, dus leg het maar effe naast me neer...
Superdruk met de therapie, maar kijk er nu zelfs naar uit...
Leer veel over mezelf door te praten met eensgezinden, vermoeiend maar zeker de moeite waard !!!
Vandaag dus dag 3 van de therapie en vanavond weer AA meeting...
Zal waarschijnlijk gebroken zijn vanavond, dus weet niet of ik nog effe langs kom wippen...

Desi : Kom op he meid !!! De wil is er, ook jij kunt het !!! Ben benieuwd naar je gesprek morgen...
:heart:

Caro & Drup : Veel succes met de verhuizing, laat ze maar lekker sjouwen voor jullie !!!
Neem snel contact op wanneer mijn hulp nodig is voor uitpakken... Vandaag lijkt me alleen wat onhandig:D

Dune : Succes met de komkommeroogjes strakjes... Lijkt me nu niet echt een fijne plek om een tattoo te krijgen... Ga al tranen als men naar mijn oogjes wijst !!! ;)

Sara : Succes met straatje leggen... Heb hier ook nog wel een tuin die opnieuw bestraat mag worden... Nu allemaal van die vervelende grindtegels... Blijft alles zo aankoeken !!!
Project voor volgend jaar voorjaar denk ik !!! Kijker nu al naar uit, PFFFFFFFFFFFFF:huh:

En alle andere kanjers :heart: Go for it !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge. Vandaag laat ik die eerste maar weer es staan, lijkt me een goed idee. Ben weer aardig in de benen en dat is fijn. Vandaag een opruimdagje en regelzaakjes. Heb het heft weer in handen en dat voelt goed. Nu blijven proberen in het hier en nu te blijven en niet alles ineens te willen. het blijft leuk om nieuwe gewoonten aan te leren. It takes time maar wat geeft het. Door te stoppen met drinken heb ik mezelf die tijd en ruimte gegeven. Ik stond al jaren stil, zo voelt het voor mij althans.

Groei is fijn, al neemt die groei de laatste tijd ook weer letterlijke vorm aan.... Dus straks maar ff op de fiets naar mn afspraak, haha.

Hannah, een nieuwe pup las ik? Leuk!

Heb een fijne dag allen. Ga goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Vandaag de laatste loodjes voor de vakantie, morgen vertrekken we! We gaan zo de huisdieren naar hun logeeradres brengen. Daarna nog een gedeelte inpakken.
Heb gisteren na lang zoeken toch nog een strandtentje gescoord, met een beetje mazzel qua weer kunnen we hem nog gaan gebruiken ook:D Zag wel dat we in ieder geval komende zondag al mooi weer hebben (of dat moet ondertussen al weer veranderd zijn;))

Hoop dat het goed met iedereen gaat, met mij nog alles prima. Ik kijk erg uit naar de vakantie. Hoop op lekker weer....

Hier in ieder geval nog bekende "gezichten" en een aantal nieuwkomers. Na de vakantie zal ik hier weer wat meer zijn en kan ik wat verder kennismaken:present:

Ik ga niet dagelijks langskomen tijdens de vakantie, maar zal me toch af en toe even "melden";) Dus je geen zorgen maken wanneer je even niks van me hoort!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro : Wat een koddig gezicht zeg, struikrover met die kittens...:D

BamBam : Dat stilstaan in mijn ontwikkeling herken ik, blij dat er nu ruimte is voor groei nu de drank geen opperrol meer speelt in mijn leven, zolang ik die eerste maar laat staan...:)
Ook hier strakjes op de fiets naar de therapie voordat die andere groei me boven mn pet groeit...
Tijd voor beweging ;)

Eks : Ik wens je een hele fijne vakantie !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

en Ekstertje; succes met inpakken en de vakantiestress van eer je weg bent,
strakkies uitrusten en je oevrgeven aan het prachtige weer wat je in elk geval
de eerste paar dagen kijgt en verdient (je blijft in Ned.toch?).

Caro succes met de verhuizing en sterkte voor drup, das heel ander soort stress, brrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje Blondie
Wat heb je t druk. Mooi om te lezen dat je je er ondanks het veel is
toch goed bij voelt..
Ik vind het echt tof, zoals jij bezig bent.
Ik wens je veel succes!

Ekstertje een hele fijne (droge)vakantie.
Ik zal de :rose: naar je toe sturen.

goeiemorgen Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leer veel over mezlef door te praten met eensgezinden.
Blondie das mooi gezegd en waar.
Je leert jezelf kennen middels verhalen van de ander.
Belangrijke inzichten om eens bij stil te staan.

Bam het heft in eigen handen nemen.
De touwtjes strakker of wat laten vieren.
Baas over je eigen doen en laten.
Niet over je laten lopen.
Das mooi, het komt goed.

Sara , merci :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ene vernisage na de andere, allemaal dronken, ik doe er niet meer aan mee, ik ben geen beeldend kunstenaar (meer), doe het alleen nog voor m'n lol, heb zelf 25 jaar tentoonstellingen georganiseert en heb later een succesvolle galerie gehad. En in 100 kunstcommissies gezeten allemaal heel leuk maar het klopt wel, velen heb ik aan de drank ten onder zien gaan (letterlijk!). Ik doe er niet meer aan mee, het zal tegenwordig wel niet anders zijn! Carolien nog steeds beeldend kunstenaar, en schrijver? (ja ik ook!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...