lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Dune en Susana,das mooi samen pactmaatjes, dat heeft mij ook erg geholpen, en nog steeds!Dune gelukkig zie je de winst na deze uitglijder,nu zorgen dat je die winst ook gaat verzilveren meid, dan is het niet voor niets geweest.ik had bij thema's al gereageerd op je.Kan en wil stukjes niet overal neer gaan plakken, dus je moet er maar ff heen alsje nieuwsgierig genoeg bent, ha ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 ik ben weg. Dune zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ben nu pas bijgelezen,Dune en Igor dushelp elkaar vandaag de eerste niet te nemenen ja dan laat je niet alleen jezelf in de steekmaar ook de ander, das niet verkeerd om heteven via elkaar te doen. Uiteindelijk doe je het ook voor jezelfen alles wat helpt is geoorloofd toch?Samen staan we sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 @Susana,meid ik heb diep respect voor je!!!Je stelt grenzen, en houd je eraan!Ik vind jou een topper!!Ik ben ook vaak stellingen met mezelf aangegaan,...maar ik moet nu eerlijk met mezelf zijn, het lukt mij op deze manier simpelweg nietalles wat ik nuchter met mezelf afspreek, verdampt onmiddelijk ik de drank.naar dat inzicht moet ik nu gaan handelen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Wat ben je toch lief Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Helemaal mee eens Dune.Zo Bol gaat stoppen met werken het is weer genoeg geweest. 2 en een half uur kruien en in de grond spaaien is genoeg voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Lekker ff in bad Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 quote: Originally posted by: igorRon ook goedemorgen ik ken je nog niet geloof ik. WELKOM. Bedankt Igor.Hallo allemaal !Heb dit forum pas ontdekt en ben me een beetje aan het oriënteren.Ben een 'oudere jongeman' uit het noorden van het land - alleenstaand en heb geen huisdieren.Hobby : computers.De reden voor mijn bezoekjes hier op het forum zal duidelijk zijn - ik heb een alcoholprobleem.Ik hoop , dat ik voorlopig met jullie 'mee mag lezen' en zal t.z.t. zeker reageren.Fijne dag allemaal !Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Groot gelijk bolletje!het is zondag hé! rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hallo Ron,Welkom hier!!!En inderdaad, lekker posten als je eraan toe bent!Hardstikke goed dat je deze stap gezet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 @Ron,Doe jij ook mee met Igor en Dune?We nemen vandaag niet het eerste glas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Lieve Dune, je moet vinden en doen wat voor je werkt...ik bied je mijn steun...liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Welkom Ron!voel je vrij mee te lezen/schrijven en als je eraan toe bent:je voorstellen kan bij de wie is wie draad(nieuwsgierig aagje hiero!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Igor en Dune, ik doe ook mee..vandaag geen alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Lieverd! quote: Originally posted by: SusanaLieve Dune, je moet vinden en doen wat voor je werkt...ik bied je mijn steun... liefs, Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 hee we zijn goed bezig, susana doet ook al mee vandaag!!Ga morgen maar weer beginnen met de antabus... smorgens gewoon meteen innemen, zonder nadenken! Dan zet ik mezelf de rest van de dag "vast"overigens heb ik ontdekt dat ik na 1 dag toch kan drinken.dus het werkt bij mij echt maar 1 dag, de dag van inname dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hallo Alf,Vind ik ook, de teksten van Bambam zijn zeer inspirerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 quote: Originally posted by: Dunehee we zijn goed bezig, susana doet ook al mee vandaag!! Ga morgen maar weer beginnen met de antabus... smorgens gewoon meteen innemen, zonder nadenken! Dan zet ik mezelf de rest van de dag "vast" overigens heb ik ontdekt dat ik na 1 dag toch kan drinken. dus het werkt bij mij echt maar 1 dag, de dag van inname dus. Ik blijf daar heel verbaasd over. Hoe kan dat nou????? Als ik er twee x per week een Refu. in neem is dat voldoende voor mij. Misschien dat Antabus nog sterker is. Heb vroeger 9 proefdronken achter elkaar gehad. een dag drinken een dag om te herstellen. Vreselijk was dat.Toch heb ik voordat ik stopte, als ik een Refu. geslikt had, vier dagen daarna vaak gedronken maar kreeg toen toch veel klachten, dus nee geen alochol en Refu. samen, ook niet de volgende dag.O, o, vriend Alf niet goedens gezegd. Hoi hoi die Alfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 @Bolletje moet ook wel zeggen dat ik elke dag een halve nam, en toen ik de dag erna ging drinken ik wel enorm katerig was, zou dat daardoor komen? Moest wel snel spugen idd. maar zat toen ook rood, wit en breezer door elkaar te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ja Dune dat heeft wel degelijk met het pilletje te maken. Ik kreeg een hele snelle hartslag, kreeg het warm en dan weer koud, hele hoge bloeddruk, veel braken, kwam onder de rode plekken te zitten enz.Maar als je veel drinkt voel je dat op dat moment minder. Ik denk dat dat de rede is dat mensen zeggen ik heb er niet zo veel last van. Die pil zorgt er voor dat de alcohol niet afgebroken wordt door de lever en dus het lichaam ziet alco. als vergift dus je krijgt vergiftegingsverschijnselen. Heel slecht voor je lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Hoe is het trouwens met mijn grote vriend? Gaat het een beetje? Hoe is het nu met slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 heb het meest een beetje moeilijk nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Heb je het moeilijk nu Dune? Moeite met niet te gaan drinken? Wil je het met ons delen lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden