bolletje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goeie morgen later ingelogden:present:Susanna het gebeurd wel vaker hoor dat mensen zich een tijdje niet inloggen. Ik kan me voorstellen dat je je daar wat bezorgd over maakt maar probeer het uit je hoofd te zetten lieverd. Het geeft zoveel negative gevoelens en das niet goed. We zullen vast nog wel van haar horen hoor.Saar ik heb net alles gepoetst en ga nu aan het aquarium beginnen. Vanmiddag naar mijn psych. kijken wat hij te melden heeft. Voel me altijd erg goed als ik er vandaan kom. Kusje voor jullie allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Sara zit je je druk te maken voor je nieuwe baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goeiemorgen allemaal,Susana, ik meen gelezen tre hebben dat Dune schreefniet te kunnen schrijven of zoiets,je kunt via zoeken en berichten aanvinkenalles van haar teruglezen, misschien dat dit je geruststelten anders per pb vragen je even te mailen.Voor pactmaatjes is het wel belangrijk elkaar te kunnenbereiken. Ik doe dat dagelijks met mijn maatje en westeunen elkaar en hebben ook lol, erg belangrijk dus humor (he Igor?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Suc6s blondje, het ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Bedankt voor jullie tips Bolletje en Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Borrie wat #$%^^& Ga je ze nu bellen en bedanken dat ze zich zo goed aan hun afspraken houden?Jane lieverd. Ik heb van de week zo veel gehad aan jouw berichtje over het raport van jouw zoon.Vooral de zin Wat je ook doet, het heeft weinig invloed. Dit sterkt me omdat ik altijd zo probeer om wat geluk te geven aan hem.Heb je het fijn gehad bij je zus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 quote: Originally posted by: borretjeBol lieverd, ze zijn al geweest... Dacht je dat ze mij vergeten dan??? Laat ik het niet merken Borrie, anders ga ik er hoogstpersoonlijk achteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Bor Kun je niet vertellen wat er gebeurd is?Klinkt niet goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Oh, wat een gek ben jij Igor. Zit pas net op dit forum, maar moest me rot lachen om jou. Echt heel erg leuk. Zo begint mijn dag in ieder geval ook goed. Heb je puppies? Hondenpups? Of heb ik wat (veel) gemist. Ga je nog een keer lezen, zooo grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Bol, ik was naar de tandartsen het was goed bij zus,de hele fam. weer eens gezienen blij weer thuis te zijn.Ben wat selectief aan het wordenmet feestjes en drukte merk iken ja soms is het lastig om vrolijk te zijn/doenzonder drank. dan mis ik dus niet de alcohol,maar het gemak waarmee ik me vroeger aanpastte.Bor:heart:,geen BJZ is het waard dat jij gaat drinken he!niemand trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 adda girl:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goedemiddag allemaal!Voor het eerst voor mij op de Dagdraad, ik moet alles nog uitvogelen hier... maar wat een steun van zoveel lotgenoten, en iedereen vecht keihard voor zichzelf en motiveert elkaar. Super.Ik ben vanaf 1 juli bij ADB en af aan het bouwen en vanaf gisteren gestopt! Dus dag 2 is begonnen.Heb onverwacht toch goed geslapen, met oordopjes dat wel, mijn man snurkt als een tierelier...Ik voel me harstikke lekker, fit, net of de zon feller schijnt vandaag. Maar ik heb die duivel Alcohol dan ook vaarwel gezegd... Fijn dat ik al een stel leuke meiden heb leren kennen die net als ik ook net gestopt zijn.Chardonnee, Dympf, Rinkone, Jane4... Slokje... heel veel succes vandaag. En alle anderen natuurlijk ook!En Igor, dat is wel de gangmaker hier volgens mij:D Heel grappig om jouw verhalen hier te lezen!Daar wordt je wel vrolijk van.Fijne dag iedereen!Groetjes, Tobbertje (al probeer ik mijn naam op te buigen naar Toppertje; zonder alcohol), haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Zo, hier ben ik weer even.Nou Tobbertje, jij klinkt lekker vrolijk en positief.Je gaat goed joh, alhoewel ik me uit het verleden herinner dat voor mij de derde dag altijd 1 van de moeiliikste dagen was.Net of m'n lichaam nu weer genoeg ontgift was, en zich opmaakte voor de volgende lading.Hoop voor jou dat je dat niet zo ervaart, en zoja, dan blijf je hier maar flink buurten.Net al mijn wandelvriendinnen op bezoek gehad.Supergezellig.Nog een flink eind in de bossen gaan lopen.Rest van de middag vrij.Wat superdelux zo'n weekje voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Heej wijfie,Van harte gefeliciteerd met je huis.Is het al zeker dat je het hebt?Proficiat dan hoor, harstikke leuk voor je.In de tijd dat ik een woning zocht, heb ik ook heel veel naar 55 plus woningen gekeken.Daar zaten best grote verschillen in.Is dit ook van de woningbouw?Nou je ziet; Doe je onderschrift maar eer aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goed hoor wijfie,Staat je een heel nieuw leven te wachten he!Ben erg blij voor je, want weet wat het is als je een woning zoekt, en niet weet waar je ooit terecht zal komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Wijfie...proficiat met jouw nieuwe woning...we hebben ook hier opgeknapt en het voelt ook een beetje als nieuwe huis..lekker fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 goedemiddag allemaal.wijfie voor in je nieuwe huis. gefeliciteerd. en je zoon zoekt zelf wat nu? hoop dat dat ook wat beter gaat ondertussen.nou wat ik voor hondjes heb? lig ik op de knieen bij de kleinste, springt de ander met 4 poten op m'n rug en gaat in m'n oor zitten knabbelen en dan zie maar eens dat je er ongeschonden vandaan komt. nou maar eerst eens kikkermaaien het is nu nog droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Rapi zalig he een eigen huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goed zo wijfie, hij is oud genoeg nu. laat het hem zelf proberen om het in orde te krijgen, je hebt nu lang genoeg voor hem gezorgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goeiemiddag allemaal, kom ff stoom afblazen.Wijfie: GEFELICITEERD! Eindelijk, je geduld en zoeken beloond, hardstikke mooi en helemaal dat je zoon nu voor zichzelf gaat zoeken. Ja dat moet je idd los leren laten denk ik maar anderzijds zul je er ook wel opgelucht om zijn, toch?Rapi lekker in de bossen de tompouzen er weer afgelopen ?Fijn dat je zo van je vrije week geniet.Pfffff ben net terug van die uitvaart, mijn hemel wat duurde dat lang; 2 en half uur!!!Heb een zakdoek vol gesnotterd want tranentrekker-muziek (koor in kerk).Dit was de eerste keer weer na de crematie van mama en het viel me niet mee.Heb nu beetje trek in maar niet erg.Migraine zo goed als over maar ben nu wandelend gifvat geloof ik.De appeltaart moet nog gemaakt worden maar heb er nu geen zin in.Nah dan maar zin maken, "zei mn mem"altijd Arrrrghhhh ben misselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Stuiterdestuiter jemig voel me %$#^@kan nog wel een uur doorjanken geloof ikblèèèèghhhBor hoe is het met jou dan?Begrijp dat ze toch wel geweest zijn en is er iets nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Nou moe, jaag ik iedereen weg ofzo?Sorry hoor zal niet meer huilen en mn mondje houden.Ga maar aan de appeltaart beginnen.dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Sara toch....waarvoor zou je trek hebben ?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goeie middag lieve allemaal.He kijk nu uit er is maar een woestijnvos:)Wijfie :light::light::light::light::light: Yes Yes Yes, gaaf man een eigen huis, een plek onder de zon en nooit meer iemand in de buurt die van me traaaaaallaaaa diedaaaaa.WWWOOOEEHHHAAAAAGeweldig nieuws meid. Ja ik kan me voorstellen dat je nu aan de gang wilt.Saar, begrafenissen zijn altijd moeilijk meid. En daar horen nu eenmaal tranen bij hoe pijnlijk ook. Maar laat ze gewoon maar komen hoor je hoeft je nergens voor te schamen. Alles wat er uit is daar heb je geen last meer van.Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 da bolletje sie....er zijn bovendien 7 woestijnvossen nu...ze moeten alleen mee willen lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden