Spring naar bijdragen

donderdag 9 september


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Wil,
de chat en communicatie, oei.
Moeilijk lijkt me dit.
Straks weer thuis, dan is er oogcontact, lichaamstaal,
de toon van je stem en de sfeer voelen. Wat meer van je
(zintuig)gevoel in elk geval. En misschien is het dan nog "niet goed".
Misschien moeten jullie weer aan elkaar wennen. met T. is net
zo veel gebeurd als met jou. Als je mag oogsten zijn er meer overeenkomsten dan je nu
misschien leest bij haar. Als je pech hebt komen de verschillen eerst aan bod.
Praat erover, maar geef elkaar de tijd. Als het lijkt of de verwijdering groter is geworden,
weet dan dat dat thuis ook zou zijn gebeurd. Ik hoop dat je geen spijt krijgt van de beslissing
elk even apart met vakantie te gaan.
Dit is tijd voor een tussenbalans.
(Zouden meer mensen moeten doen, 4 o clock; cup a soup:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Jane, ja ik weet dat chat of schrift dikwijls een totaal verkeerd beeld durft te geven, maar vanbinnen voelt het ook zo aan. Ik hoop dat ik het mis heb.
Va deze vakantie heb ik absoluut geen spijt, no way, want de eenzame momenten zijn ruimschoots goedgemaakt door het avontuur, het rijden en de prachtige dingen die ik heb gezien. Is zelfs voor herhaling vatbaar, maar dan met een goeie relatie op de achtergrond ;)

De dingen gaan komen zoals ze komen, ik kan dat niet wijzigen, maar het gevoel blijft binnenin, het verteerd me een beetje. Heb me juist op het relatiedraadje even laten gaan, het deed me goed.

Nu rustig inpakken en huiswaarts rijden, als ik straks inlog dan is het vanuit het ouwe getrouwe Wilrijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi die Jet :D
Nou ik ken het n beetje hoor, ben ooit ook stiekem verliefd geweest op de tandarts ;)
maakte de behandeling een stuk leuker!!! Nu vind ik er niks meer aan (en dat is eerrrrrug zacht uitgedrukt).
Ja joh, ik ga goed, Co en Pip ook geloof ik, jij ook hè?
Bij mij idd ook de trigger"van blijdschap, en van "nou nu heb ik er wel 1 verdiend" nu ik weer begin te werken maarre.........neenee daar beginnen we niet aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bol; wat staat er opt program vandaag?
Schilder je trouwens nog wel eens? Buitenwerk wordt steeds lastiger nu de herfst en winter komen en schilderen lijkt me echt iets om gezellig binnen te doen.

Will: onderweg naar huis......
Heb het partnerdraadje ff gelezen. Hoop en vrees. Kom er nog wel een keer op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie mogen Saar,
Nee ik schilder nog niet. Af en toe denk ik "ik moet weer eens gaan schilderen" maar het komt er niet van. Misschien over een tijdje, als ik wat meer rust in m'n kont heb.;)
Gisterenavond om 19.15 naar bed gegaan en vanochtend om 7.30 er weer uit, voelde me niet lekker.
Nou heb ik nog nergens zin in, ben nog steeds gammel.:(
Maar het zal wel weer over gaan.
Ga jij vandaag nog iets leuks doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet, het werk is afwisselend en een uitdaging. Moet er uiteraard erg aan wennen en word er m.n. geestelijk nogal moe van, alle nieuwe indrukken en informatie.
Heb mezelf idd redelijk goed in de peiling maar heb soms geen oplossing voor "problemen" waar ik tegenaan loop. Bijv. dat ik (helaas) de gevoelens van anderen oppik (heb ik mn hele leven al). Bazin en andere collega versterken elkaars opgefokte/ geirriteerde gevoelens en dat slaat dan ook weer terug op mij. Is 1 van beide weg dan keert de rust weer. Ze praten er ook met mij over. Prima hoor, maar ondertussen weet ik niet goed hoe ik dat gevoel buiten moet sluiten. Enfin, ik ben allang blij dat ik tegenwoordig in staat ben om mijn eigen gevoelens te onderscheiden van de "zooi"die ik van om mij heen oppik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah Bol, vanmiddag werken, hè? Dus vanochtend wat huish. klussen, telefoontjes, e.d. doen.
Vergis me nog steeds in hoeveel tijd er in zaken gaat zitten.
Gisteravond wel weer fijn getraind maar pffff ga dan om 15 uur weg en ben om 22 uur terug.
En nu ist nog goed weer, zie de bui alweer hangen heb al zo vaak in storm, hagel en sneeuw gereden.
Maar toch wil ik in november examen met hem doen, eind nov. wordt hij al 6!!! (niet verder denken.....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry lieverds,

Was effe verdiept in mn opdrachten voor mijn therapie...

Susana : AD is afkorting van Anti-depressiva...

Sara ; Wat ga jij ook goed zeg !!! Herkennen en erkennen van de triggers is een grote stap vooruit...
:present: bosje ook voor jou !!!

Jet ; Altijd fijn om jou te lezen !!! Veel genot bij de tandarts dan maar he !!! :D;)

Will ; Woestijnvos, Probeer even in het Hier en Nu te blijven lieverd... Heb je gelezen op het partnerdraadje en dit is nu even het enige wat in mij opkomt...
Rij voorzichtig :sun:

Bol ; Beterschap, lekker op de bank met een goed boek en even je rust nemen, je hebt dat wel verdiend:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha was nog niet weg.
Wimmelt: goed man! Zo te horen voel je je er ook lekker en sterk bij, mooi.

Bol: geen idee, komt ook niks bij me boven.
Maar waar is Kore eigenlijk? Heb ik ook al ff niet gezien.

Will: heb je geschreven op partnerdraadje.

Drup, als je dit later leest: moest wel lachen hoor!
Ook ik ken mijn maten in herenmaten en niet in de damesversie :D
Maarre.................bij jou dan toch mss jongensmaten ;)
Mijn herenmaat is 52 hahaha.
Doe je wel ff rustig aan trouwens???
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en deze dame gaat de tas klaarmaken voor de kids die het weekend naar hun vader gaan en daarna richting therapie...
Beetje vroeg, maar wil toch even met mn counseler spreken...

Angstgevoelens komen weer opzetten.
Kinderen gaan van 15 tot 30 dec met hun vader alleen op vakantie naar SriLanka...
Zat er al aan te komen en had het tijdelijk even uit mn koppie gezet met de hoop dat het hem financieel niet zou gaan lukken, maar nu is het toch een feit...
Weet even niet goed met die gevoelens om te gaan...
Ja, zou er goed aan doen om nu even in het Hier en Nu te blijven, maar op de een of andere manier dwalen mijn gedachten toch iedere keer weer af naar een doemsenario dat hij ze daar gaat houden !!!
Realistisch of niet !!!

Gelukkig niet de behoefte om te gaan drinken, maar het gevaar zit in een klein hoekje als je zo kwetsbaar bent, dus ben op mijn hoede...
Hulptroepen dus even aanroepen om te kijken of ik er wat mee kan !!!
Tips zijn natuurlijk altijd welkom !!!

Afijn, toch niet zo sterk en stoer als dat ik misschien af en toe overkom...
Het leven zit nu eenmaal vol met pieken en dalen of je nu drinkt of niet...
Echter zonder die verdoemde drank is het wel beter te hanteren !!!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jane, Niwi, Blondie en Wimmelt.

Gaan we zeker doen Blondie. Vandaag rustigaan. Wat doe jij het nu goed hé meid?:present:

Wimmelt wat klink jij vastberaden zeg. Er is bij mij nog geen moment twijfel dat jij het niet zou kunnen redden.

Niwi, de woestijnvos vandaag ook weer wat leuks doen? Jouw maatje is vandaag weer thuis hé?

Jane lieverd, hoe is het met jou?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...