Spring naar bijdragen

zaterdag 11 september


igor

Aanbevolen berichten

Ik jullie ook hoor, maar ben niet goed bezig even. T gaat vanavond lekker feesten !!!! Hoe kan dit toch, ik zit hier als een kompleet losgeslagen hond. Alle vuiligeheid komt nu boven. Ik heb al zoveel steun van jullie gehad en pb's, zo hartverwarmend, maar als deze moment er is kan er niks helpen>.ik moet hierdoor, alleen.
Zal vanaf morgen opnieuw moeten beginnen tellen vrees ik, en mijn zeer diepe oprechte excuses voor al diegene die mee met me gingen of zelf s als voor beeld zagen. Ik ben maar een mens, een zeer erg gekwetst mens, en drinken helpt niet, later, maar nu is het mijn toevlucht. Zij gaan feesten en doen of er niets aan de hand is, okay, ik thuis met mijnn oude vriend en temesta. Even weg van deze wereld, even rust in mijn hart / ziel
Even zubiet doordringend genietend van muziek met hoofdtelefoon, van Wagner tot acid eiffel. Mijn klein paradijs, mijn retrait.
Het is niet zonder respect tegenover jullie dat ik doe doe, never say that please, maar nu kan even niemand me helpen. Ik vertrek even naar oblivion, mijn stukje paradijs op aarde

Sorry sorry sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wil pas alstublieft op met wat je doet. dat je even wilt slapen snap ik, ga nu lekker naar bed en drink niet teveel. je hebt van de week ook antabus (ofzo) geslikt dus waarschijnlijk voel je je morgen nog beroerder en daar heeft niemand wat aan.
maar ik ben blij dat je je even laat zien. :sun: sterkte joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will STOP MET DRINKEN:angry::devil: Dit gaat verdomme fout waar ben je mee bezig joh. Dit is ontzettend gevaarlijk. Hoe is je hartslag nu? Die zal wel lekker flink te keer gaan. Ben je nu zo lang gestopt met drinken om het in een paar uur weg te gooien? Morgen komt het dubbel zo hard aan. En je bent er geen moer mee opgeschoten.
Er gaat echt niets veranderen hoor als je weer drinkt. Het komt alleen morgen extra hard aan. Denk daar aan. en je huwelijk red je niet door nu te gaan drinken. Stop er a.u.b. mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie heb jij zijn thuisnr? Kun je z'n vrouw niet bellen? Ook als is ze nu niet thuis. Dit is echt heel gevaarlijk. Spanningen, antabus en dan drinken. Vraag als je iemand aan de lijk hebt of ze de h.a. kunnen bellen. Het is heel slecht voor z'n hart en bloeddruk. Dit is zoooo gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will

Ik jullie ook hoor, maar ben niet goed bezig even. T gaat vanavond lekker feesten !!!! Hoe kan dit toch, ik zit hier als een kompleet losgeslagen hond. Alle vuiligeheid komt nu boven. Ik heb al zoveel steun van jullie gehad en pb's, zo hartverwarmend, maar als deze moment er is kan er niks helpen>.ik moet hierdoor, alleen.


Zal vanaf morgen opnieuw moeten beginnen tellen vrees ik, en mijn zeer diepe oprechte excuses voor al diegene die mee met me gingen of zelf s als voor beeld zagen. Ik ben maar een mens, een zeer erg gekwetst mens, en drinken helpt niet, later, maar nu is het mijn toevlucht. Zij gaan feesten en doen of er niets aan de hand is, okay, ik thuis met mijnn oude vriend en temesta. Even weg van deze wereld, even rust in mijn hart / ziel


Even zubiet doordringend genietend van muziek met hoofdtelefoon, van Wagner tot acid eiffel. Mijn klein paradijs, mijn retrait.


Het is niet zonder respect tegenover jullie dat ik doe doe, never say that please, maar nu kan even niemand me helpen. Ik vertrek even naar oblivion, mijn stukje paradijs op aarde




Sorry sorry sorry



*Leeuw slaat een diepe zucht en steekt zijn hoofd in het zand met zijn poten er overheen*

Will, als ik dit zo lees ben je echt voor jezelf aan het wegrennen, zo interpreteer ik het. Wat is de rede om te gaan drinken? Ow, zucht. Ik hoop dat je na deze actie sterker eruit kan komen en leren leven met plezier zonder alcohol. Het gif, het kwaad, jouw vernietiging. Geef het een naam om het negatief te maken. Leer het jezelf aan om alcohol als iets slechts te zien. Dan kun je er makkelijker afstand van nemen.

Ga weer inpakken, klaar maken voor mijn reis. Probeer nog wat mee te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet dat zijn de mindere dingen die je hebt op het forum. Het geeft ook aan dat, als iemand in nood zit, we er allemaal zijn voor hem. Ik maak me het meest bezorgd omdat ik las dat hij gisteren nog een Antabus geslikt had.
Dit is zo gevaarlijk. Ik hoop dat hij goed leert en dat het bij één keer blijft. Want o wat ben je ziek als je toch drinkt. Wat zal hij zich nu beroerd voelen en inderdaad ik zou nu ook het liefst met mensen van het forum bij elkaar zijn. En ik zou ook graag bij Will nu zijn omdat hij het nu moeilijk heeft. Ik voel me nu zo machteloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...