Spring naar bijdragen

zaterdag 11 september


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een lekkere rustige dag...
Zonnetje is hier al goed doorgebroken, strak blauwe lucht, dus vanmiddag lekker in de tuin met mn huiswerk...

Igor; Werk ze vandaag en hou vol lieverd, Je weet waar je het voor doet !!!
Zenuwen voor je therapie maandag is alleen maar menselijk en een beetje gezonde spanning is alleen maar goed... Houd je in ieder geval alert moet je maar denken...;)

Adam; Nog 58 dagen en dan 1000 dagen droog !!! Super man, hoop ook eens te kunnen zeggen dat ik zover ben !!! Dagenteller staat bij mij pas op 63 dagen, dus heb nog effe te gaan !!! :D

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terug gelezen van gisteravond...

Susana; Ik zag dat je me riep...
Ik ga nog steeds stuiterend goed hoor !!! :heart:
Lieverd, noem iedereen hoe je wilt, blijf jezelf en als het je niet in dank wordt afgenomen dan zegt dat meer over een ander dan over jou !!!
Blijf hier lekker op je eigen manier posten... Ik hou wel van je manier van schrijven !!!
:sun: Je bent een aanwinst voor het forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173



Lieverd, noem iedereen hoe je wilt, blijf jezelf en als het je niet in dank wordt afgenomen dan zegt dat meer over een ander dan over jou !!!




Val ik toch net hier binnen.

De boodschap is duidelijk en ik zal hem me persoonlijk aantrekken.
'We' gaan het forum maken tot gezever met allemaal lieverds en aaien over de bol. Voor iets anders is geen plaats hier kennelijk.

Niemand vraagt zich af waarom een aantal mensen die hier al wat langer zaten niet meer schrijft. Een groot deel van de oud-gedienden is een paar weken geleden vertrokken naar een besloten forum omdat ze juist hier geen zin in hadden dacht ik. Want wat voegt het nou toe om de hele dag hier te posten (en lezen) dat iedereen zo lief is ....
En de mensen die niet mee zijn naar het nieuwe forum zijn bijna stuk voor stuk afgehaakt omdat ze hier niet meer vinden wat er ooit was. Loos gebabbel is het wat ik hier gisteren zag, in mijn beleving.
Anyway, als dat het AdB-forum is en blijft is er voor mij geen enkele behoefte te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

quote:


Originally posted by:
blondie6173






Lieverd, noem iedereen hoe je wilt, blijf jezelf en als het je niet in dank wordt afgenomen dan zegt dat meer over een ander dan over jou !!!







Val ik toch net hier binnen.




De boodschap is duidelijk en ik zal hem me persoonlijk aantrekken.


'We' gaan het forum maken tot gezever met allemaal lieverds en aaien over de bol. Voor iets anders is geen plaats hier kennelijk.




Niemand vraagt zich af waarom een aantal mensen die hier al wat langer zaten niet meer schrijft. Een groot deel van de oud-gedienden is een paar weken geleden vertrokken naar een besloten forum omdat ze juist hier geen zin in hadden dacht ik. Want wat voegt het nou toe om de hele dag hier te posten (en lezen) dat iedereen zo lief is ....


En de mensen die niet mee zijn naar het nieuwe forum zijn bijna stuk voor stuk afgehaakt omdat ze hier niet meer vinden wat er ooit was. Loos gebabbel is het wat ik hier gisteren zag, in mijn beleving.


Anyway, als dat het AdB-forum is en blijft is er voor mij geen enkele behoefte te blijven.



Loos gebabbel en bedankt...was juist blij dat ik over de schreef was gisteravond... laat eenieder in zijn/haareigenwaarde en wat je niet graag leest lees je gewoon niet...LB dat woordje lief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt blonndie. Wat mij er persoonlijk aan stoort is dat het verder uitgemolken wordt door mensen die er in feite niets mee te maken hebben (dacht ik althans). Richting suzanne wordt volop gemeld dat ze vooral door moet blijven gaan mensen met 'lieve ..' aan te spreken. Richting mij heb ik niets gelezen wat ook maar enigszins ondersteunt dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik kan daarom alleen maar vaststellen dat de meerderheid het prettig vindt hoe de nieuwe garde er lustig op los babbelt.
Dat mag. maar is aan mij net besteedt en voegt voor mij niets toe. Thats all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Jet,
met drank bedoel ik dus...alles wat daarmee te maken heeft...
en zeker wat me weer naar de drank zou kunnen leiden...
een paar weken geleden, ook met heftige discussies heb ik hier ook vermeld...
dat ik vertel uit persoonlijke ervaring en hier mijn persoonlijke mening verkondig,
zodat een ander zich niet gekwetst hoeft te voelen...althans dat probeer ik toch zoveel mogelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jetset

en ik dus ook niet meer mup.



Ik snap niet waar dit over gaat Jet.

Ehh, jij mag best wel lieverd schrijven hoor. :D Doe ik ook weleens. Maar ik kan niet begrijpen dat je mensen die je pas kent, collectief met lieverd aanspreekt. Dat was hier gisteren gewoon extreem het geval en ik zat al een tijdje mee te lezen, op zoek naar wat aanspraak en gezelligheid. Het viel me rauw op mn dak dat gebabbel en ik miste een behoorlijk aantal oudere forummers die hier wel altijd zaten. Waar zijn ze gebleven?

* tikvoutjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke,

Ik begrijp het wel dat jou heeft gestoord dat er weinig gereageerd werd op jouw verzoek om niet meer op die manier aangesproken te worden... Sorry daarvoor !!!
Basaal reageerde ik eigenlijk in verdediging voor Susana omdat ik het idee had dat zij er erg onzeker door werd...
Vandaar mijn reactie, al was die niet persoonlijk bedoeld maar meer een mededeling dat iedereen het recht heeft te reageren op hun eigen manier...
Net zo goed heb jij het recht om duidelijk aan te geven wat jij wel of niet fijn vind...
Leerpunt voor mij !!!

Ben het trouwens niet met je eens dat er de laatste tijd alleen maar op los gebabbeld word...
Is mijn mening...
Ik heb het gevoel dat er vaker gediscussierd word over interessante alcoholgerelateerde processen...
Wat mis jij hier qua discussies dan ?
Breng het in en ik weet zeker dat er wel op gereageerd wordt...

Nogmaals excuses, ik leer... ook van deze discussie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blondie6173



Ik begrijp het wel dat jou heeft gestoord dat er weinig gereageerd werd op jouw verzoek om niet meer op die manier aangesproken te worden...




Daar hoefde door jullie ook zeker niet op gereageerd worden hoor. Net zomin als er door jullie (vind ik) zo uitgebreid op suzanna gerageerd hoefde worden op dit punt. Laat het daar waar het lag. Tussen haar en mij. Maar dat was misschien lastig omdat ze het ging uitspelen naar de anderen door aan de andere aanwezigen steeds te verwijzen naar mijn opmerking met: "mag ik jou nog wel lieve .. noemen'?
Slachtoffergedrag vind ik dat en het lijkt me dat niemand ermee gediend is als slachtoffergedrag beloond word. Maar ook dat is slechts mijn mening. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...