Spring naar bijdragen

zaterdag 11 september


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo, kom ff binnenvallen...what about Will?? niet goed? "blader al een aantal paginas terug, maar zie het nog niet. Lees dan; opgenomen...oh jee. Het schijnt dat er toch forumgenoten dichtbij hem wonen en hem kunnen assisteren. Mai oh mai...iemand vroeg hoe het met de "anderen" ging? of niet? Zal ik gaan vertellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zei dat dat vermeld stond in zijn sms van half 10, blondie...ik heb hem nog proberen te bellen
maar druk zijn gsm af...
in zijn bericht van 19.31 zag ik temesta...drinken daarop is niet zo heel erg...het benevelt wat vlugger...
drinken op zijn antabus van gisteren is natuurlijk minder, maar daar is ook een middel voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Will was in coma, dronken of zo? nu in het hospital? heel goed. Morgen weet ie van niks natuurlijk, een grote black-out. Dat is het probleem....men weet niets meer, kan dus moeilijk zeggen: dit wil ik nooit meer mee maken. Will...niet best, harde les. Ja, zo gaat dat....ik weet er (helaas) alles van (mn partner)
Tot de dood ons scheidt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk hier dat sommigen van jullie elkaar persoonlijk kennen en helpen. Dat is waardevol, daar ben ik best jaloers op. Ik woon in het buitenland en heb geen hond hier met wie ik mn drank-problemen kan delen, laat staan eens een praatje erover maken, persoonlijk dan. Ik "ken" geen van allen hier op het forum. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie.....die jongen natuurlijk van vanavond! ik "ontmoet" em wel vaker, hij is zooooooo charmant...maar dat ligt aan het ras denk ik wel eens. Heb wel vaker een arabische man/vriend gehad, ze verstaan de kunst een vrouw te versieren/behagen. Daar kunnen die nederlandse mannen nog wat van leren, sorry heren.
Tuurlijk is het kul...maar het komt zo lekker over! 30 jaar is too much, weet ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...