Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wil beloof in ieder geval dat je bij ons blijft en niet afsluit? Dat je nog gaat drinken is je eigen keuze maar laat ons in ieder geval niet in de steek, dat heb je bij jezelf al gedaan.
Ik zie dat je je goed voelt Will. Kijk maar eens wat voor 'n fouten je maakt met schrijven. Je bent flink aangeschoten en daar baal ik van.

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hele goeie, Bol, Wil, rus an, en blijf ff online hangen. Sorry, mensen, ik kom van de praatjesmaak site.

Mensen, maak er geen drama van. De grootste kans is Will dat jij morgen echt precies weet waarom je niet meer zuipt. Neem die les dan ter harte.
En verder, laat je niet ringeloren door je meisje, be a man about it.

De ookhierweer'szijnder

Geplaatst

Lieve mensen Will reageert niet meer op msn, ik denk dat hij even wil zwelgen in zelfmedelijden dus laat hem maar doen. De aandacht die hij nu krijgt dus zeker ook de negatieve doet hem goed.

Ik denk dat we hem maar moeten laten gaan for the time being. Hij is nog steeds aan het drinken, tweede fles wijn 5 temesta's ondertussen en met mij aan het msnen. Ik weet niet wat ik er mee moet.

Had aan het denken om de ambulance te bellen.
Dit stuurde hij me net

5 x temesta
2de fles wijn
i' don'tcare anymore

Graag even advies anders heb ik het weer gedaan

Geplaatst

Beks idd dit is negatieve aandacht
voor jouw rust misschien de arts/112
in zijn woonplaats bellen en zijn adres geven
hij vraagt erom want betrekt jou erin
laat je verder niet meeslepen, alleen hij is verantwoordelijk
en als hij dat niet neemt nu
dan kun je het overgeven aan professionals
de enige manier voor je om nu rust te krijgen
voor zover mogelijk.

Geplaatst

Je zegt 't goed, Bekkie, hij zwelgt.
Laat 'm maar ff gaan, geen aandacht, morgen weet ie waarom.

En die boeg van de kat vind ik prachtig, van welke planeet kom je? Z'n meissie is weg, ga meer van je kat houden? De kat redt zichzelf altijd.

Rusan, mensen, ik heb gefingeerde zelfmoord hier zien plaatsvinden, de soep wordt......

Ik ga 'n aardedraad naar m'n grootlichtschakelaar trekken.

De maarwataanprutser

Geplaatst

Bekkie als je z'n adres hebt bel je 112 . vertel je verhaal en als ze het nodig vinden kunnen ze hem ophalen. meer kun je niet doen meid.
lief dat je het allemaal zo goed gedaan hebt :sun:

eigenlijk verdien je een grote bos rozen

Geplaatst

Will, je bent niet oke !!!

Bellen Bekkie, hij heeft nu niks meer te vertellen...

Will, als je niet van de combi Antabus met drank kapot gaat dan ga je wel kapot van de hoeveelheid drank en de temesta...
Is dat wat je wilt ?
Wie heb je daarmee ?
Jezelf toch zeker ?

Geplaatst

OKAY? UPDTAE?

vEL MEAMMEEN OIN DE SEEK GELIATEN, beste vriendej neem partij, bste vriendinnnetje neemt partij
$ik bvaar pe geoon af, hioenik kun je in godsnaam en fetsej bouwen als i dit ni j nek hnzgt
Hpeeeùùùùùùùùùùùùùùùùùù

Geplaatst

Will je bent verantwoordelijk voor het drinken dat je nu doet. Maar tevens kun je nu niet echt verantwoording meer dragen omdat je gewoon zat bent. Waarom laat je niet iemand de h.a. bellen voor je te ver gaat. Wat wil je dat wij nu nog voor je doen?
Luisteren hoe erg het met je is? Zien dat je nu zo zwak bent dat je door blijft zuipen? Zien dat je de kracht niet hebt om de rest van die vieze alcohol weg te knikkeren in de gootsteen?
Dat lukt je niet hé Will. Jij bent niet sterk genoeg om die alco. die je leven al verwoest heeft, weg te gooien. Daar ben je te zwak voor Will of niet? Zou jij nu kunnen stoppen? Heb je nu die kracht?

Geplaatst

Wil je kunt schijnbaar niet op jezelf passen dan moet een ander het maar doen. ik hoop voor je dat je de eerste 3 dagen niet hoeft te werken want ik denk dat je dan strak ligt van de koppijn, maar ja dat wist je van te voren.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...