Spring naar bijdragen

zondag 12 september


igor

Aanbevolen berichten

Druuna

Als je vroeger hardgelopen hebt moet je het weer enns proberen.
Misschien bij een loopgroep.

Ben ook lid van een loopgroep maar door de alcohol kwam het er niet meer van.

Voorlopig gaat het ook niet lukken omdat ik komende week met een nieuwe opleiding begin.
Maar de loopgroep heeft me wel heel erg gestimmuleerd om te beginnen met hardlopen.
Er zijn aparte beginnersgroepjes.

En voor de anderen die meelezen.
Hardlopen kost niet veel en een loopgroep kost vergeleken met een sportschool ook heel weinig.
En het is ook harstikken lekker om buiten te zijn.
Alleen bij regen is het wat minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Druuna ik stelde me iedere dag een doel.
Dat kan van alles zijn.
Bv nam ik me voor een dag met humor door te brengen.
Of mensen niet zoals altijd wantrouwend te benaderen.
Of alles wat ik in tien minuten kan doen, aanpakken.
Of een kapel te bezoeken om te bidden.
Wel gebaseerd op geen druppel alcohol.

Savonds maakte ik de balans op beginnedn met de positieve ervaringen.
Daardoor wegen de negatieve niet meer zo zwaar.

In feite heeft alles wat je aanpakt om je verslaving het hoofd te bieden, zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei oei m'n buikje zo vol. maar het was gezellig ook op de spa hoor :D heb voor het borreltje achteraf bedankt. dus heb vanaf dinsdag nacht na twaalven geen drup meer gehad. gelukkig heb ik afleiding gehad vanmiddag. en even niet aan morgen moeten denken. nu ben ik zo moe dat als ik het bed 'ruik' dat ik slaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor wil je nog veel succes wensen morgen.

Will fijn dat je er weer bent en dikke knuff van druppeltje.

Ja Caro haren zijn gewassen en heb me opgemaakt. Nu blijf ik maar naar de spiegel lopen van hee daar ben ik weer na 5 jaar. Jammer van die weggegooide jaren maar wel een leerproces geweest. Van die haren kon ik niets aan doen door die grote wond maar nu valt het weer mooi. Heb er niet eens wat ingedaan want heb van mezelf veel krullen en houd wel van een warboel en vooral geen keurig kapsel.

Hier ook een bord vol eten op maar ik doe hier niets anders. Als de badkamer verbouwd is en de weegschaaal tevoorschijn komt ben ik erg benieuwd of ik eindelijk eens geen ondergewicht meer heb, al zal ik nooit een dikkertje worden maar dat hoeft ook niet. Slapen doe ik als een os maar dat komt vooral dat er geen trappen meer zijn. Sjonge wat een onrust had me dat gegeven besef ik nu want kon het echt niet meer maar moest door omdat die toko maar niet verkocht kon worden. Nu kan ik nog wel vallen door die zwakke benen maar in elk geval niet van de trap. Zul je zien dat ik een keer met mijn kop tegen de verwarming val of zoiets hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond iedereen, vandaag dag 1 zonder drank.
Ik weet niet goed wat me bezielde gisteren. Het werd me allemaal gewoon te veel. Had teveel pijn, te grote onzekerheid, ik ben alles kwijt.
Een pracht van een vrouw, een gouden zaak, twee schatten van kinderen en een droom van een huis. Weg, foetsie, kaput, alles voor niks geweest. Ho low can you fall !!!

Ik wil even iedereen hier betrokken uit de allerdiepste regionen van mijn ziel danken voor jullie medeleven en steun, en misschien nog het meest van al Bekkie, ze heeft misschien wel mijn leven gered, wie weet !
Het was nooit de bedoeling om zoiets te doen, zeker niet gepland of zo, had alleen zin om in de roes te geraken en dan nog liefst samen met die pillen om zo in een lang zwart gat te vallen en 's morgen opnieuw de realiteit onder ogen te zien.
Nu is alles nog veel erger geworden.
Toch ga ik vandaag niet drinken.
Ik ben er nog steeds, maar hoe.........zo'n grote onzekerheden opnieuw, angst, zwart, eenzaamheid staan me te wachten, en zeggen dat ik alles had:(

Je zou voor minder.
Ik hou van jullie :heart:

Ik ga me terugtrekken op een lege zetel. T ligt nu boven bij de dochter tv te kijken. Dit is het begin van mijn eenzaamheid :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

Ik was het weekend bij mijn vader, zonder computer.
Lees nu net alles terug en schrik me rot!

Will :heart::heart::heart::heart:
Ook ik ben er stil van, wil nu maar één ding tegen je zeggen: grote klasse dat je weer hier bent en je realiteit onder ogen ziet (van gisteren en vandaag), en dat nuchter.
Ik wens je moed en wijsheid.

En Igor: Go girl!!!!!! JE KUNT HET :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bij Will is gebeurd, is hetgene wat ik gedacht had dat ook zou gebeuren bij ex.
Ex dronk ook veel te veel, met alle gevolgen van dien.
(ik was toen inmiddels anderhalf jaar gestopt)
Toen ik zei, dat ik wilde scheiden was ik bang, dat hij zich nu wel helemaal klem zou zuipen.

Maar er gebeurde het tegenovergestelde.
Hij stopte direct, zat diezelfde week nog bij de huisarts en de A.A.
Hij gooide zijn hele leven om.
Ging 2 keer in de week sporten,viel 15 kg. af,en stortte zich op de tuin.
Ik heb de scheiding alsnog doorgezet, omdat er ook wel andere dingen speelde dan alleen drank.

Het gaat nu heel erg goed tussen ons
Ieder zijn eigen stekkie en in de weekeinden vaak bij elkaar.
Het is weer leuk en spannend.

Het gekke is;van complimenten wil hij niets weten.
Toen ik vanochtend zei, dat ik grote bewondering had, voor het feit dat hij onmiddelijk gestopt was met drinken,dat ik trots op hem was en dat dat ook best eens een keer gezegd mocht worden reageerde hij lauw met;
Ach, wat maakt het allemaal uit, ik kan niets met jouw opmerking.
Als ik te horen krijg, dat ik over 2 jaar dood zou gaan, zet ik het misschien alsnog op een zuipen.
Ik vond dat een vreemde reactie.
Wilde dit na lang twijfelen toch even met jullie delen.

Will,
Sterkte trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...