Spring naar bijdragen

zondag 12 september


igor

Aanbevolen berichten

Rudy,
Ik weet bijna zeker dat mijn vader wist dat ik van hem hield.
Net zoals ik wist dat dat wederzijds was.
Dus de behoefte om het op te schrijven heb ik niet, maar wel bedankt voor de tip.

Dank voor je opmerking, dat veel mannen niet met complimenten om kunnen gaan.
Vooral de zin; Wel er naar vissen, maar niet om kunnen gaan met het apllaus, vond ik wel treffend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hallo lieve allemaal/medstrijders/knokkers...

Ik ben twee dagen heel druk geweest en heb amper tijd gehad om op het forum te komen...
Ik heb wel het een en ander meegekregen, door wat laatste blz. even te lezen...
Heftig allemaal... Will, gelukkig ben je er weer ondanks de totale ommezwaai in je leven die heel zwaar zal zijn, maar we zijn er allemaal om je te steunen en deze vreselijke tijd zonder alcohol te proberen door te komen... :heart: We zijn er allemaal voor je!

Ik heb gisteren voor het eerst een moeilijke dag gehad, ik had voor het eerst sinds 30 augustus echt zucht naar drank, terwijl het alle dagenn zo goed is gegaan. Het was ook te mooi om waar te zijn dat het zo gemakkelijk zou blijven gaan. We zaten in de zon op een terras en mijn man had een pilsje besteld, want dat mag ik hem niet afnemen, hij drinkt door de week al niks om mij te steunen.
Maar het was heel moeilijk om mijn trek in alcohol 'uit te zitten' ... Maar het is gelukt.
Gisteravond hadden we een kaartavond bij vrienden waarvan 3 van de 5 alcohol dronken.
Ik had mijn eigen fles icetea meegenomen maar de gastvrouw had dat voor mij ook al speciaal in huis gehaald; dat was wel erg attent. Mijn man heeft zich gisteren zeg maar 'vol laten lopen' en nu zag ik wat er met hem gebeurde wat ik normaal niet meekreeg omdat ik zelf beschonken was. Hij was niet gezellig maar eigenlijk irritant... ik heb er niks van gezegd want ik weet dat het dan escaleert in ruzie om 'niks' dus ik ben thuis gekomen en naar bed gegaan.

Vanochtend was hij natuurlijk weer nuchter, (hij heeft nooit een kater!) en hij bood zijn excuses aan toen ik vertelde hoe hij zich had gedragen. Ach, en dan is het ook weer goed. Gewoon verder gaan.

Vandaag stond op de planning dat we naar Delft zouden gaan om onze te verwachten puppie rond half oktober, te mogen uitzoeken. Wat een feestelijke dag was het!!! We waren allebei helemaal verliefd op het snoezige nest... ze waren lekker rond aan het waggelen, en och dan ben je echt verkocht...
We hebben een schatje uitgezocht, uitbundig geknuffeld en op schoot... ze zat op mijn pink te sabbelen... zo lief!! Dus helemaal voldaan terug naar huis. De foto's op de pc gezet en voor ik het wist was het alweer zo laat... Helemaal nog niet aan alcohol gedacht vandaag. Vanochtend alweer een kilo lichter op de weegschaal dus ik was helemaal blij!

Nu heb ik er twee weken alcoholvrij opzitten, en nu ga ik zeker door want ik weet dat ik het kan en dat het mede door jullie steun gaat lukken!! Sorry dat ik een tijdje uit beeld was, maar nu probeer ik weer elke dag op de dagdraad te verschijnen.

succes weer allemaal! Samen staan we sterk!!

Liefs, Tobbertje :present: (Toppertje...:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane Iemand die naar perfectie streeft is nooit tevreden.
Het is nooit goed genoeg.
Niets is perfect, dus denk ik dat perfectionisme niet bestaat.
Faalangst was de drijfveer om naar perfectie te streven.
Daarin zat weer de angst voor kritiek besloten.
Niet kunnen omgaan met kritiek.
Circeltje weer rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nou je het zegt Jane.
dat gevoel bekroop mij ook toen ik de reactie las van Rapilos haar man.
Is hij wel voor zich zelf gestopt?

Ik was heel kwaad op mijn vrouw die mij sommeerde te stoppen met drinken, omdat ik het gevoel had dat me iets was afgenomen.
Er mocht niet over worden gepraat.
Want ik hinkte nog steeds op twee gedachten.
Diep in mijn hart wilde ik nog drinken.
Niemand moest zich met mij bemoeien.
Gaandeweg werd de gedachte achter mijn genomen beslissing eerlijker.
En mijn antwoorden minder cynisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...