Spring naar bijdragen

woensdag 15 sept

igor

Aanbevolen berichten

Mogge allemaal,

Mijn inductiekookplaat zit er in maar moet nu nieuwe pannen. Word ik daar weer boos over want de fleuries vliegen van de rekening maar heb ze nog (even op deze manier).

Igor,Blondie en Will ik leef mee in jullie strijd. Knuff voor Borretje ook natuurlijk.

Desi meid wat kan ik zeggen? Zeker geen verwijten maar zoek nou een echte hulp. Als je wel of niet gedronken hebt nu al of zelfs er aan denkt dan heb je echt hulp nodig meis. Miss weet Tactive raad want je hebt het erg zwaar al worstel je jezelf er doorheen. Heb je de rouwsite al eens bekeken om daar wat meer rust te vinden? Ook maar een lapmiddel maar rust vinden is erg belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jetset, als ik je lees denk ik: ze lijkt veel op me..in de zin van intuitief..zo doe ik altijd, zo handel ik ook; in de tijden dat ik veel dronk had ik het niet meer, het was als alcohol had mijn intuitie ergens verstop, ik zeg verstop want ik heb het alweer....en ooh zeg wat heerlijk om het terug te hebben in mijn leven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer.Wil nogmaals benadrukken dat ik nu niet aan t afglijden ben alleen erg in de knoop met mezelf.Ben bang voor de toekomst. Zie er tegenop op het moment.
Heb me voor vandaag een paar doelen gesteld om weer een beetje uit de situatie te komen. vanmiddag enkele grote klussen thuis en om 17.30 met Fieke naar de dierenarts. Vanavond op kraamvisite bij de buren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik meld me ook weer :)

Na de ban bemerkte ik dat het met een paar mensen niet goed gaat thuis. Will, ik weet niet goed wat ik zeggen moet tegen je, maar leef wel stilletjes met je mee :heart:

Zelf ga ik nu goed. Ik probeer nu bij spanningen te ontdekken waar ik het meeste mee zit. Heb ik een werkdag, dan los ik een (groot) werk-probleem op. En thuis andersom.

Vandaag is een thuis-dag. Het meeste zat ik met de keuken, dus die krijgt vandaag een grote beurt. Koelkast is al klaar en nu probeer ik een pauze in te lassen om niet te moe te raken en vanavond om die reden te gaan drinken (HALT; Hungry, Angry, Lonely, Tired). Nu ik echter zo enthousiast bezig ben heb ik echter moeite even te stoppen. Ik geef mezelf een half uur. Daarna mag ik weer verder met de keuken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry maar mijn rug eiste liggen drup en wel meteen. Waarom heeft een mens eigenlijk een rug waar de meesten alleen maar last van hebben.

Ja Jetset je hebt helemaal gelijk en ik kan ook niet meer al zou ik dat graag willen.

Desi als je in de knoop ligt en bang bent voor de toekomst dan glijd je af en dat heeft niet altijd wat met alcohol te maken want zo bedoelde ik dat niet. Zonder drank kun je ook afglijden omdat je mentaal niet sterk meer bent raak je het overzich over je leven kwijt.
www.rouwverwerking.startpagina.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, op het moment dat je het kruis aan het dragen bent, dan heb je geen keuze meer of je iets te eng of te moeilijk vind. Het gaat er dan alleen nog maar om om niet verpletterd te worden onder het gewicht ervan.

Achteraf gezien kun je er wel van leren of vinden dat je er beter af gekomen bent. Maar dat is achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hahaha Jetset kracht naar kruis volgens mij heb ik het daar van in mijn rug. Naja moet regelmatig liggen en de tramadol werkt goed en zolang het geen kotsdag is vind ik het best als het toch niet anders is.

Ai wijfie dat is niet niks en ja in nood leer je je vrienden kennen en dat zijn ver verhipte weinig. Herken die film wel. Toen mijn man stierf stond ik er bij en keek erna. De hele boel leek niet echt en ik leek wel een uittreding met de gedachte overkomt me dit echt of is dit een film? Helaas was het echt maar kom het niet vatten. Pas goed op jezelf dat je niet door het lint gaat want dan zijn helemaal de rapen gaar. Sterkte en een knuff van druppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die periode heb ik afgelopen maart tot juni gezeten. Voor het eerst begon ik totaal niet meer te functioneren op mijn werk. Tegen een totale burn-out aan door alle omstandigheden die me teveel waren.

Mijn baas heeft me gesteund door me met rust te laten. Door te accepteren dat ik teveel op mijn bordje had gekregen en dat al jarenlang. Dat het niet meer ging. Hij heeft me nooit een verwijt gemaakt.

Heel belangrijk is dat je een plek hebt waar je je terug kunt trekken en je "gewond" mag voelen. Even geen goedbedoelde gesprekken, maar je eigen wonden kunnen likken. Woman bood me zo'n plek.

Achteraf probeer ik nu in mijn eigen huis - met veel rust - op te krabbelen, maar het gaat met moeite. Iedere dag gaat het een stukje beter. Iedere dag word ik een stukje sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk in de catering...bedrijfcatering, het is een werk dat ik in het begin meet heel veel passie deed maar vanaf ik begon met mijn opleiding doe ik het nog met passie maar veel minder..het is niet dat mijn werk onder lijdt maar ik vind het niet zo leuk als 3 jaar geleden (toen begon mijn opleiding)...er is geen meer uitdaging voor me, kan met ogen dicht doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jet...helemaal niet...ik denk niet eens aan....ik wil nuchter zijn en blijven.....ik ga wel mezelf behandelen met bachbloemen voor de schok....beetje valeriaan innemen om me rustig te houden, want ik heb letterlijk een knop op mijn maag....vreselijk gevoel baahhhhh, het is gevoel die ik had na het drinken.....en nu heb ik maar ik ben nuchter dus komt dubbel op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...