Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Fijne dag Caro... Hoop dat de regen net niet valt waar jij loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Bor ; Denk hier maar eens over na... zo waar wat Yvonne schrijft "alleen..... kun je ijzer met handen breken???" De moed heb je Bor, alleen dan moet het wel te veranderen zijn...Soms zul je gewoon moeten accepteren dat het niet anders is, hoe moeilijk ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Jane : Gefeliciteerd met je dochter !!! Ben je er al uit of je naar de verjaardag gaat ? Moeilijke situatie hoor en zo herkenbaar... Sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ohohoh, rust is voorbij, logé komt naar beneden, moet gaan helaas. :$Voor iedereen vandaag sterkte waar nodig. en van mijn kant een zonnetje, zowel binnen als buiten Laterrrrrrrrrr. Doeg doeggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Doei Yvon..Jane hartelijk gefeliciteerd met je dochter:musicnote:...hoop dat je ook nog een beetje kan genieten vandaag...Voor borretje gaar er een kaarsje aan vandaag Nogmaal goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Nee ik ga niet, ik wil de sfeer niet beiinvloeden met huibuien.heb het haar uitgelegden het was pijnlijkmaar het is niet anders.2 x volleyen om me fysiek af vte reageren(arme tegenspelers:D)en K&M verder vandaag.Ik heb erg goed geslapen, dusergens toch een goed besluit genomen.het geeft rust en mijn geweten is zuiver.allemaal een zo goed mogelijk dag dus maaren zonder drank is ie net iets makkelijker:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Wijs besluit dus Jane... gezien je rust...Wees je voorzichtig met volleyen, niet alleen voor je medespeelsters, maar ook voor jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Zo terug, hier even been spoelen onder de douche...Latersss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Bol ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Bor schud die handen eens goed los dan, zodat ze leeg zijn en weer kunnen ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Mens Igor ik heb geslapen als een marmot.Jane heel veel sterkte vandaag lieverd.Verder is er gisteren bij de d.a.vergadering besloten dat ik 's woensdags stagiaires ga bezig houden met poetsen. Het ziet er daar niet uit en die meiden zitten op hun luie poepert. Hebben nergens geen zin in. Nou daat gaat de Bol iets aan doen hoor. Hup met die mattenklopper er achteraan.Verder ga ik dadelijk, tussen de buien door eens kijken of ik de waterval kan gaan maken. Heb er erg veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Niks scrollen lieve Bor. Jou heel serieus nemen. Want dat heb je dik en dubbel verdiend lieverd. Ik zal zo blij zijn voor je als het allemaal achter de rug is, en ze zien dat je een goeie moeder bent. Stelletje $$%^&* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Goed bezig borretje! (Zien jullie mij:light: ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Wilde beetje aandacth niemand heeft goedemorgen tegen me gezegt snif:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 OOOOOOOOO Shit. Marga GOEIE MORGEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 oooch Marga goede morgen :lips maak er een mooie dag van ik moet zo weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Hahahaa...weekend valkuil. Maar ik ga sterk zijn. Bolletje en borretje gm...borretje ik heb bewondering voor je hoe je hiermee omgaat!Vandaag neem ik de eerste niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Igor Have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ga even douchen...laters;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Goedemorgen allemaal,Kom even langs om me staande te houden,vannacht ook al langs geweest maar iedereen sliep al(Logisch)Wat een hoop nieuwe namen hier!Welkom allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Geweldig Marga ook ik neem de eerste vandaag niet.Ben trouwens erg benieuwd naar Liekelief. Ik hoop dat ze zich vandaag toch ff laat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Terug, been knapt op, alleen ziet nog wel pimpelpaars en blauw...Bor ; Je doet er wel wat mee lieverd, je kropt het nu niet op... Dat is een heel verschil met eerder...Kun je dat ook zien ?Eerder greep je naar de fles en nu ga je in actie !!! Top meisYajala Barst los lieverd, wat is er ?Marga !!! Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Borretje...je lucht je hart tegen dat mens..je komt hier naar het forum...je verdrinkt je problemen niet..is dat niet goed dan?!tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden