Sara Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Gos ben ik voor het eerst de eerste?Goedemorgen dan maar alvast aan iedereen die nog wakker moet worden!
Sara Geplaatst 17 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 september 2010 Waar zijn alle vroege vogels???KOFFIE!!!!
Sara Geplaatst 17 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 september 2010 Tja tis nog donker, dan slapen vogeltjes nog....................Gaat mn pc ineens uit omdat Windows zonodig moet updaten GRRRR ik háát dat Hahaha gisteren op werk nog gelachen, er is een heel nieuw comp.systeem geinstalleerd en bazin zou me wegwijs maken. Zegt ze "niet om t een of ander, je bent een geweldige medewerkster maar waarom zit je zo te hannesen achter de pc? Ziet er echt debiel uit":DOplossing: moet gewoon mijn leesbril OVER mijn vertebril zetten en er gaat een wereld voor me open hahahaha Zette bril af en moet dan echt met mn neus over het scherm zoeken tot ik alles gevonden heb hihi kan me voorstellen dat t er errrrrrug stom uitziet en bovendien gaat dat ook zéér langzaam.Weet dat ik mss een varibril nodig heb maar die kan ik voorlopig echt niet betalen.\Dus............VANDAAG ZET IK 2 BRILLEN OP!
Sara Geplaatst 17 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 september 2010 Mogge Caro, ga maar gauw dan. Hier ook slechts 2 smaken weer:regen of zeer harde regen. Bahhhh.Nah koffie op, ga aan de gang.
zoermuis Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Goedemorgen Borr Sara en Borretje.Hoe issie.Heb nog niet bijgelezen van gisteren. Ga ik nu eerst maar doen
zoermuis Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ik zit nu nog verkreukeld en slaperig achter mijn comp. Maar zo op het eerste gezicht voel ik me goed. Vandaag weer de eerste niet!Hoe is het jou vergaan (pb).Vandaag een volle dag. In de namiddag en avond bruiloft van een vriend. Heb er zin in.
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Goedemorgen Desi en Borretje,Sara alweer naar het werk... Had je 2 brillen op je neus nog wel even willen aanschouwen;)Desi, ik doe mee... Neem vandaag de eerste niet !!!Ook absoluut geen trek an, nog snotverkouden dus smaakt dan toch voor geen meter... Borrie:heart:
ekstertje Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Goedemorgen Sara, Carolien, Borretje en Desi en alle latere inloggers:)Heb een knallende hoofdpijn maar verder alles ok hoor! Vandaag op 2 maanden en 1 dag;) Hoop dat we vandaag droger weer hebben dan gisteren...Wat heb ik er een hekel aan om in de regen te fietsen:(
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 ohoh ik heb gigantische bulten van de muggen. komt dat omdat ik nu lekkerder ben zonder alcohol, of zijn ze opzoek geweest naar een slokje
Sara Geplaatst 17 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ook goeiemorgen Desi, Bor, Blondie en Ekstertje!Wens je een gezellige dag Dees en hoop net als Bor dat het niet moeilijk voor je wordt om t droog te houden.Blondie: die 2 brillen zijn nu altijd te bezichtigen hoor, haha, op t werk dan want hier blijf ik gewoon met mn snufferd over het beeldscherm neuzen. Hoe gaat het met de wond? En met Jimi en Boots?Bor; lees je "gekuiste" verslag wel als ik trug ben. Ben je al wat gekalmeerd? Heb je kunnen slapen?Eks koppijn is zó irritant, zeker als het dagen aanhoudt, dat knaagt aan je mentale weerstand. Heb je of wil je geen pijnstillers? In elk geval sterkte ermee. Ik baal er ook altijd zo ontzettend van; heb je niet gedronken heb je een koppijn zoals nooit tevoren, blèèèh.Mensen ik ga uitloggen. Honden en werk wachten.Wens allen een goede dag, regen of geen regenals je maar een beetje in je hart mag voelen.Dagdag!
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Ook goeiemorgen allemaal.... Zit nog lekker alleen hier... hoop dat de logé nog eventjes doorslaapt, vind het altijd zo heeerlijk om even alleen wakker te kunnen worden...
LaLuna Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Goedemorgen allemaal Bijna weekend...gevaarlijk. Ik wil dit weekend AV doorbrengen. Moet 5 uurtjes stagelopen...Dan ga ik daarna maar eens bedenken hoe ik het weekend ga indelen...na jarennnn...ff bijlezen
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Hihi Saar.... dubbele bril heb ik ook een poos gehad...Hier is de regen trouwens al weggetrokken.... zonnetje schijnt, ik blaas het wel even jullie kant op. Bor, fijn als je toch nog even verteld over gisteren... ben bang dat je anders verdrinkt in de pb;tjes.... Blondie, hoest met je been? Want je bent vast niet naar de HA gegaan jou kennende
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Bor, vertel.... wat is er dan gebeurd dat je zoooo boos bent ?
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Hahahaha...Jullie kennen me te goed, ben inderdaad niet naar de huisarts geweest met mijn been, maar gisteren de wond vaak gespoeld en ziet er nu al een stuk beter uit...Nog wel pijnlijk, maar dat is niet zo gek met die blauwe plek eromheen...Ben nu eenmaal niet zo'n fan van Antibiotica, dus als ik het kan voorkomen op deze manier...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Lieve Bor ;Kalmte om te aanvaarden wat je niet kunt veranderen... Makkelijker gezegd dan gedaan hoor dat snap ik, maar laat je nu even niet gek maken:heart:
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Owww, eigenlijk hun eigen manier van doen die ze altijd al hadden richting jou, maar dan dit keer in verhevigde mate bor? Wat moet je dat een ellendig gevoel geven. Niet de mogelijkheid krijgen om jouw visie te geven.... Blondie.... wel doorgaan ermee dan hoor. En blijven uitkijken, vind het toch wel eng.
blondie6173 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Caro, been gaat beter en doggies ook...Lopen beide rond met een dikke neus en vol met schrammen... Eigenschuld dikkebult dus
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Wil ook al wakker of nog steeds wakker?
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Bor Jij kunt veranderen bij jezelf wat je wilt.
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 Kan veranderen of WIL veranderen??? De moed heb je volgens mij wel bor.alleen..... kun je ijzer met handen breken???aanpassing: toevoeging
lady jane Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 goeiemorgen mensen:rose:even bijlezen.
Yvonne Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 goeiemorgen Jane. Heel moeilijke dag voor jou vandaag he?
igor Geplaatst 17 september 2010 Rapport Geplaatst 17 september 2010 goede morgen Jane gefeliciteerd met je dochter. ik hoop dat je de dag toch goed doorkomt. ik zal wat :rose:nestraaltjes in je hart sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden