lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Nou Wiljij wilt wel snel heik weet nog niet of dat luktzit nog vast aan de angst voor de angstmaar mijn to do lijstis net gemaaktnu gaan doen dusnet als jij he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Nou schop onder de kont dusactie!tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Goedemorgen kanjers Wat zijn jullie goed bezig op de zondagochtend! Jet diep respect:buiging; Word even met mijn neus op de feiten gedrukt hoe rijk ik eigenlijk wel niet ben zucht...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ja hoor Jane, mijn to do lijstje wordt enerzijds kleiner en anderzijds groter. Maar het houd me bezig en doet mijn gedachten afdwalen aan elders dan hier.Ondertussen loopt alles zoals het moet lopen. Sterkte met het lijstje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Will,stapje voor stapje...nuchterheid is een beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 en stapjes maken we hé, pootjes in het zand, pootjes uit het zand, kopje voorruit, oortjes naarboven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Krak Boem kledder au au au. Ik kom ff iedereen een knuffel:sun: geven. Waarom??? Zo maar.Zo nu weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 en het doel zal bereikt worden, woestijnvos...hoe dan ook...hoewel het pad naar de nuchterheid is geplaveid met glasscherven, ze zijn te ontwijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Bolletje Woestijnvossen Geen drup op...ik zou gaan minderen...tenks toe joe all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 gaan minderen, Marga ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Goedemiddag...Ik kom ook ff binnenvallen....Heb heerlijk uitgeslapen en nog niks bijgelezen...Ga zo met het gezin de bossen onveilig maken en kijken of er nog paddestoelen zijn! Nieuwelingen welkom:present:Iedereen een relaxte zondag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hoi ben trug.Jet.............ben diep onder de indruk, vind je echt geweldig, wat je doet, hoe je het vertelt en hoe je anderen steunt. Gewoon geen woorden voor.Mooi ook om te zien hoe het anderen helpt, Hannah, Jane, jullie komen er ook wel, heus, op jullie eigen manier.Schaam me nu wel dat ik me niet tevreden voel terwijl er zo veel is waar ik dankbaar voor zou moeten/kunnen zijn. Ben dat vandaag helaas niet. Schaamtegevoel zo sterk dat ik in de kerk niet eens ter communie ben gegaan, zoveel zwarte gedachten in mn kop.En nu lees ik jullie en denk: schei nou toch eens uit te zeuren, maar het helpt me (nog) niet.Het zit er ff niet in vandaag blijkbaar.Maledetta domenica.................En Will ook die zo dapper door gaat, top man.Nee, ik ga jullie maar niet lastig vallen met mijn rotgedachten, denk dat ik aan het begin van een herfstdepressie zit. Beter om wat te gaan doen. Eerst was vouwen en straks met de honden uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 den Sara se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hoi Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 voor de rest alles goed met Sara ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Zeg maar wat ik voor je kan doen, Jet, doe het met liefde.Ben morgen vrij dus .......Wat heb je je onderschrift trouwens mooi aangepast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hoezo "de rest", Niwi?Nee ik heb (nog?) niet gedronken maar "voor de rest" gaat het absoluut niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Saar ik vind trouwens dat jij ook een heel mooi onderschrift hebt. Ik weet alleen niet wat het betekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 nog niet ???...je hebt toch geen plannen in die richting ook, hoop ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Saartje, laat me je het woord "lastigvallen" nooit meer horen hier hé. Daar zijn we toch voor hier ? Of niet soms ?Delen helpt, geloof me, het maakt je sterker door deze groep !Als je het niet openbaar kwijt wil, doe het dan in pb. Oren genoeg hierre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 wat een inzicht weer, Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Laat ons zeggen, een "nuchter" inzicht niwi. Zelfs nu in deze bizarre tijden, lijkt alco verder weg dan ooit.Ik weet niet of dat zo gaat blijven eens echt alleen, maar voel me oneindig veel sterker uit deze strijd komen, dag na dag. Niet in het minst dankzij jullie en jullie verhalen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 als het dan niet zo blijft, Will...je weet het he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Nuchterheid is een beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 en die beloning kunnen we ook weer weggeven om hem te behouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden