Spring naar bijdragen

Zondag 19 september

Sara

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi ben trug.
Jet.............ben diep onder de indruk, vind je echt geweldig, wat je doet, hoe je het vertelt en hoe je anderen steunt. Gewoon geen woorden voor.
Mooi ook om te zien hoe het anderen helpt, Hannah, Jane, jullie komen er ook wel, heus, op jullie eigen manier.

Schaam me nu wel dat ik me niet tevreden voel terwijl er zo veel is waar ik dankbaar voor zou moeten/kunnen zijn. Ben dat vandaag helaas niet. Schaamtegevoel zo sterk dat ik in de kerk niet eens ter communie ben gegaan, zoveel zwarte gedachten in mn kop.
En nu lees ik jullie en denk: schei nou toch eens uit te zeuren, maar het helpt me (nog) niet.
Het zit er ff niet in vandaag blijkbaar.
Maledetta domenica.................

En Will ook die zo dapper door gaat, top man.

Nee, ik ga jullie maar niet lastig vallen met mijn rotgedachten, denk dat ik aan het begin van een herfstdepressie zit. Beter om wat te gaan doen. Eerst was vouwen en straks met de honden uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ons zeggen, een "nuchter" inzicht niwi. Zelfs nu in deze bizarre tijden, lijkt alco verder weg dan ooit.
Ik weet niet of dat zo gaat blijven eens echt alleen, maar voel me oneindig veel sterker uit deze strijd komen, dag na dag. Niet in het minst dankzij jullie en jullie verhalen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...