Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 september


Yvonne

Aanbevolen berichten

Avond allemaal,

Gisterenavond alles meegelezen.
Lang getwijfeld of ik zou reageren.
Doe het nu toch.
Vind het persoonlijk heel erg dat Caro een ban heeft gekregen en dan nog wel zo lang.
Was het roerend met haar schrijven eens, en ook met Adams standpunt.
Ikzelf zou door zo'n schrijven heel goed geholpen kunnen zijn.
Soms heb je zoiets nodig om de ogen te openen.
Tenminste..bij mij zou dat zeker zo werken.Maar lees uit de verschillende reacties dat niet iedreen het daarmee eens is/was.

Enfin, zoveel mensen, zoveel meningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Dymph. Dank voor het delen van een toch triest verhaal. Natuurlijk is het goed om dit op het forum te zetten, al is het alleen maar omdat je dan het gevoel hebt er niet alleen voor te staan.
Wat een vreselijk verhaal van die motorrijder. En dan nog iemand aanrijden. Zo'n gast zouden ze aan de hoogste boom op moeten hangen.:angry:
Hoe oud is Santje? Ja als die tumoren op knappen staan, dan leef je in onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je haar konstant in de gate houd. Misschien wel zo erg dat je er zelf veel onder lijd. Ik heb dat vaak met mijn hondje gehad. Die at ooit een week niet, en ik kon er bijna niet van slapen. Na een week at ze weer en was er niets aan de hand. Ik wil daar eigenlijk mee zeggen dat, hoe meer je je focust op iets, je er meer onder lijdt. Nu kan ik zeggen, als het haar tijd is, kun je dat niet stoppen. Hoe pijnlijk ook, maar je kunt ook proberen konstant tegen jezelf te zeggen, ik ben goed geweest voor haar.
Misschien kun je dan ook wat anders tegen haar aan kijken. Dieren zelf accepteren vaak hun einde. Ze kunnen zich er makkelijker bij neer leggen.
En Guus? Ze heeft last van haar nieren. Krijgt ze ook speciaal voer? Drinkt ze nog wel goed? Je zou ze dan wat kattenmelk kunnen geven zodat ze toch wat binnen krijgt.
Maar hoogstwaarschijnlijk hebben beide katten geen pijn.
Maar blijf maar schrijven hoor, beter dan dat je door het verdriet gaat drinken.:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal... knokkers/ lotgenoten/ kanjers!:present:

Het is een tijdje stil geweest van mijn kant uit maar er is ook heel veel gebeurd. Maar alleen positieve dingen... We hebben sinds zondag weer eindelijk een hond in huis. We zouden half oktober een puppie krijgen maar dat is niet doorgegaan. Nu hebben we sinds zondag een pracht van een Akita Inu - pup van bijna 10 maanden. Zijn baasjes hadden geen tijd meer voor haar en ze werd constant gepest door de andere hond, de kat en de kleine kinderen... Dus nu is ze bij ons, lekker rustig met mijn man en ik...
Wat een geschenk uit de hemel is ze... Ik ben in drie dagen getransformeerd tot energieke, supervrolijke, blije, zorgzame 'hondenmoeder'... En de alcohol ben ik door Zita ( zo heet ze) helemaal vergeten! Dus ik ben al 23 dagen alcoholvrij, en ik ben alweer afgevallen. 6 kilo 23 dagen!!

Ik eet gezond, heb nu veel beweging met de hond en ik geniet volop. Mijn man is ook zo blij als een kind met onze hond. We lopen al 3 dagen met een megagrote glimlach op ons gezicht en zijn gelukkig met onze pup... al weegt ze dan al bijna 30 kilo en is 55 cm. hoog (schofthoogte) maar ze heeft de liefste en dankbaarste blik in haar ogen die ik ooit heb gezien.

She gives me reason to live, zou Joe Cocker zingen... Ik moet nodig eens bijlezen hier maar daar kom ik nu even niet toe, want ik moet nog een map doornemen voor mijn werk, morgen vergadering... en dan nog de vouwwas even wegwerken, douchen, en straks nog een grote wandeling met Zita...

Iedereen weer succes en weer een droge dag bijstrepen!
Samen staan we sterk!!

Liefs, Tobbertje >>> maar nu voel ik me echt Toppie en een Toppertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet en Bolletje, het is een japans ras. Er is pas een film over uitgebracht, een waargebeurd verhaal met Richard Gere in de hoofdrol: Hachiko... a dog lovestory...
Maar wij hebben een donkerbruine met witte 'sokjes' ze heeft een soort tijgerprint, heeeel mooi!!
Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen anders zou ik het doen...

Liefs, Tobbertje / Toppertje:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP ze heeft zelfs een pin op haar accaunt dus ze kan niet eens meer lezen. Dit duurt een week en dan de ban nog van 3 maanden maar dan kan ze weer lezen en niets zeggen.
Ben er misselijk van dus log uit want kan niet tegen dit soort straffen en dat heeft niets met onze vriendschap te maken maar meer dat als je niet pamperd dan ga je de trein in naar Auswitsch. Ze fluiten je naar links of rechts..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jet,

Het ging allemaal wel goed, oprichting nieuwe zaak is een feit, gaan kijken naar app, is een kanshebber bij, heel de dag op en af gereden, maar vanaf een uur of vier kreeg ik het plots hééééél erg te pakken.

Hartkloppingen, paniek en verdriet, vooral veel verdriet. Pijn in mijn hart, letterlijk voelbaar, diep en verscheurend. Ik ,kon er niets aan doen. Zag mezelf elke avond plots alleen zitten, doelloos, lusteloos, wat een rot gevoel zeg.
Ben thuisgekomen en heb een temesta genomen om rustig te worden. Was alleen thuis, buiten een personeelslid beneden die de zaak aan het runnen was.

Nu ietsjes beter maar bijlange niet zo'n goed gevoel meer als de laatste dagen. Morgen een dagje haven, zal me deugd doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane, de liefde die we van onze hond krijgen is niet uit te leggen... de dankbaarheid in haar ogen maakt dat mijn hart overstroomt met liefde voor haar...:heart: ik noem haar dan ook regelmatig 'hartendief'...

Zo, en nu ga ik rap weer aan de slag, moet nog vanalles doen... pffff.
tot morgen lieverds!:present::heart:

Liefs, tobbertje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet. ik heb het gelezen. Zo mooi hoe trouw een dier kan zijn. Daar kunnen veel mensen een puntje aan zuigen. Een dier, al behandel je hem nog zo beroerd, zal altijd weer terug keren en je begroeten. Of je nu heel lelijk ben, op een houten poot loopt, of niets ziet, ze accepteren je volledig. Je hoeft ze alleen maar een knuffel te geven en eten, en ze zijn gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jet, wat geweldig dat je die link over Hachiko erop hebt gezet, ik heb die film over hem twee weken geleden gezien en tranen met tuiten gehuild en toen wist ik nog niet dat ik er zelf een zou krijgen... En inderdaad, ik heb nog nooit een hond zo trouw zien kijken... en ik heb al veel honden gehad.
Maar deze is echt speciaal!!
Je moet gewoon van haar houden, het gaat vanzelf.... liefde is toch iets geweldigs:heart:

Ik ben echt de koning te rijk met deze schat...

dank je voor je geweldige hyperlink!
Liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Willbillie wat is dat toch iedere keer een ellende, die paniekaanvallen. Zou het niet mogelijk zijn om wat vaker een kalmeringstabletje in te nemen, tot de grootste drukte en spanning weg is, of vraag ik nu iets stoms.

Ruilen doen ze denk ik niet Hannah maar je kunt haar natuurlijk ook hier brengen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Will, dat klopt, die film had ik 2 weken geleden gezien en nu heb ik zelf ineens zo'n hond...
Misschien is dat iets voor jou... stom voorstel misschien...
Maar het is wel een goede afleiding en een nieuw doel...

Misschien is het nog wat vroeg na alles wat je nu doormaakt, maar misschien voor later als je leven weer een beetje in rustiger vaarwater komt... Ik gun je echt het allerbeste! Het is al moeilijk genoeg voor je... En een hond of kat...wat je maar wil, kan je leven echt een doel geven. Het is maar een idee.

Maar wat er ook gebeurt, wij zijn er allemaal voor je en je weet, samen staan we sterk!

Liefs; Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...