bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Goeie morgen lieve kanjers.Heel erg goed geslapen vannacht. Goh wat was ik moe gisteren. Verder vandaag weer naar het huis van Jos om kisten uit te laden. Die gaan naar een dierenopvang, er erg blij mee zijn. Ik probeer zoveel mogelijk alles weg te geven uit Jos z'n huis, zodat er iemand anders nog blij mee is.Verder weer door met de waterval. We hebben 2 mooie dagen voor de boeg dus moet ik het er van nemen.Zo ff lezen bij het genot van een heerlijk bakkie kof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 goedemorgen allen,jij zegt wat ik bedoel, Bam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Goeiemorgen lieverds,Igor, toch weer jammer hé, vlug wegwerken hoor, kijk maar eens naar bor Deesje, blijven hier komen sowieso, maar in godsnaam, handelen, nu, voor het niet meer kan. Mooi stukje BB, ik hoop dat de droom ook mooie dingen bevatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Den niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 den Will se....1 der woestijnvossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Jawhol, herr kapitan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Subiet naar de boekhouder, mijn boekhouder, mijn nieuwe start.Ook ga ik kijken naar 4 app. Vandaag MOET het lukken, de keus moet worden gemaakt. Eén is een hele bijzondere, waar ik heel veel werk mee zal hebben, maar ik heb een plan !! I Am A Man With A Mission Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 En ik heb begrepen dan Caro nu toch weer een ban heeft zekers ?? :angry:Ik ben het stilletjesaan wel wat zat aan het worden op dat vlak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 quote: Originally posted by: niwigoedemorgen allen, jij zegt wat ik bedoel, Bam... Man van weinig woorden, den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Will, FOCUS. op je iegen sores. Go, go, go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 den Bam se....ik ben blij dat jij het voor me zegt...scheelt een hoop moeite... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 BB, I Will, I Will, I WILL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Wil ik zag caro net wel ingelogd staan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ja ook ik heb nog wat nagedacht over gisteren en ben tot de conclusie gekomen dat ik zo door blijf gaan zoals ik gedaan heb.Niet op de harde manier als dat niet nodig is. Ik kan dit gewoonweg niet. Ik ben altijd bang dat ik meer schade toe breng dan wat nodig is. We zijn geen therapeuten.Als 'men mij hard aangepakt zou hebben in het begin, was ik al lang en breed weg geweest. En als je kijkt dat er veel mensen droog staan, denk ik, we doen het nog niet zo slecht.En je kunt nu eenmaal niet het forum naar je hand zetten. Een ieder reageert naar eigen behoefte en dat moet ook, dat probeer ik zo veel mogelijk te accepteren. Laat die ander dat van mij ook accepteren.Zo, verder heb ik vandaag een drukke dag, dus zal niet veel op het forum zijn vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Caro zou nog steeds ingelogd staan, omdat ze nog niet uitgelogd is, zo heeft men mij verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 CARO kun je reageren?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Goedemorgen allemaal,Slecht geslapen alhier...Straks een gesprek met mijn counselor en dat gaat hoogstwaarschijnlijk over mijn relatie, waar ik toch erg mee in mijn maag zit...Maag nu ook een beetje in de knoop...Ik besef heel goed dat het gesprek voor mij vrij emotioneel zal gaan worden en ik herken ook dat dat een trigger voor mij zou kunnen zijn...Zou kunnen zijn... Vandaag neem ik de eerste niet !!! Igor, wat jammer nu... Heb je enig idee wat je heeft getriggerd ? Heb je je therapie trouwens al gebeld ?Ik weet namelijk dat bij mijn therapie het heel belangrijk is om je terugval direct toe te geven, omdat anders je therapie in gevaar zou kunnen komen... Weet niet hoe dat bij jouw therapie is ?Kom op he meis, vandaag de eerste niet nemen !!! Will ; Succes bij de cijferman en ik hoop dat je slaagt in het vinden van een eigen stekkie !!! Gaat stille voort, woestijnvos !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Wil als je een tijdje niet reageert verdwijnt je naam uit het rijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Goeiemorgen mensenik heb een onrustige nacht gehadna de onrustige avond hieren ik hoop dat vandaag weer wat rustiger wordt.Eerst even bijlezen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ze zou haar pb's nog kunnen lezen geloof ik, afin. Ik weet het ook niet hoor. Maar het zou een bijzondere slechte zet zijn van tactive vind ik. Ook met harde woorden kan er iemand geholpen worden. We weten allemaal dat de zachte hand in dit geval eigenlijk niet helpt.Afin, ik maak me klaar voor de cijferman, zoals jij het zo mooi omschrijft blondje. Wish me luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 verwijderd door de moderatorBye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Oké P.P. Zo ik ga aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Caro heeft inderdaad een ban, helaas...En wie zullen er nog volgen ?Jammer...Ga hier effe douchen en mn gedachten effe naar mijn gesprek ombuigen... Nu even voor mijzelf kiezen... Latersss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ik vind het niet helaas Blondiehet is willens en wetens uitgelokt.Het doet me pijn wat er gisteren gebeurde,er komt onrust en onveiligheid.mensen hakken op elkaar in, het is net de politiek,schijnbaar lijkt je zelf meer waard als je een ander afbrandt.Intussen wordt niemand gesteund, laat staan geholpen.Het maakt helemaal niet uit zachte heelmeesters of strenge aanpak.Er is van beide zat hier en ieder selecteert wel of niet wat bij je past.Wil je je er aan optrekken dan gebeurt dat.Ben je er nog niet aan toe, dan neem je het als excuus om te drinken.Ik voel me machteloos.Maar irriteer me aan het forumvervuilen wat er gebeurt met mensen die zovanuit ego's schrijven. Soms lijkt het op arrogantie, soms juist op onzekerheid.En als je je zin niet krijgt kun je altijd nog als een puber je afzetten tegen tactus.De regels zijn duidelijk, iedereen kent ze of kan ze opzoeken, en als je hier geregeldkomt dan ga je er blijkbaar mee akkoord. ook als ze even niet uitkomen. Zo kinderachtig vind ik wat gisteren gebeurde. Met de beste bedoelingen natuurlijk,maar niet voor de ander. Als we iemand niet kunnen bereiken die drinkt en toch hier komt,dan konfronteert ons dat met precies dat stuk waar we privé ook mee bezig zijn.Ik ben daar ook nog lang niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Mogge allemaal,Ja heb ook nog over gisteren nagedacht en als mij het was overkomen zou ik me erg aangevallen voelen. Dat een iemand me een keer flink de waarheid zou zeggen daar kan ik wel tegen maar een grote meute over me heen lijkt me bedreigend. Dat was tevens de reden dat ik er overheen ging maar begrijp de bezorgdheid heel goed dus wat is wijsheid?Igor mag je gewoon doorgaan met therapie als je gedronken hebt? BB fijn dat je zoveel steun hebt gehad aan de AA. Ik wilde het ook eens proberen maar zat uren tevoren me moed in te drinken en tegen de tijd dat ik vertrekken moest was ik kachel. Durfde toen uit schaamte niet te gaan dus melde me hier anoniem aan voor internet behandeling. Held op sokken dus hahaha. Naja eigenlijk helemaal niet om te lachen.......Desi sterkte meis. Ik heb erg veel aan die rouwsite gehad dus hoop echt dat je er eens gaat kijken. Het is idd een feit dat ik na het overlijden van mijn man ben gaan drinken maar telkens als ik ging drinken gaf ik hem de schuld terwijl ik toch echt zelf die fles onder mijn neus duwde. Maar daar is gisteren genoeg over gezegt en hoop alleen maar dat het je wat troost kan geven in je strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden