Spring naar bijdragen

donderdag 23 sept


igor

Aanbevolen berichten

Von: mogguh, kan nu nog lekker buiten, hè? De barometer voorspelt helaas verandering.....

Will: terrasjes............kun je zelf overal creëren, kijk maar naar Von en mij ; en anders vraag je Bol toch of ze er een komt maken :D?
Mooi te lezen hoe bij jou/jullie de orkaan is geluwd tot een acceptabele wind en hoop van harte dat je snel een stekkie vind waar je je prettig kunt voelen.

Susana: wat heb je toch altijd lieve woorden voor iedereen! Gaat het met jou ook goed ondertussen?

Heb gisteravond niet fijn getraind. Was al erg emo toen ik er heen reed en gespannen. Ligt niet aan de mensen maar aan mezelf. Heb ook last van de hormonen die alle kanten op gieren, leve de overgang :devil:!
Verder ontdekt dat werken voor mij ook een verslaving kan worden; zeker na een dag als dinsdag dat ik zo heerlijk gewerkt heb en blij naar huis ga dan vallen nare gedachetn en gevoelens de volgende dag dat ik vrij ben bovenop me en baal ik dat ik niet kan/mag werken.....
Oppassen dus! Ben niet voor niks al 2 x met burnout moeten stoppen.
Wat %#$#@!$%^(**%# is dat toch als je OVERAL aan verslaafd kunt raken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blondie wat fijn dat het gesprek goed is gegaan gisteren. Dat geeft toch een grote opluchting. Nu maar hopen dat jullie je allebei eraan kunnen houden. Maar belangrijk is toch dat je gisteren doorgezet hebt met het gesprek.:present:

Lieve Willbilie heel veel suc6 vandaag met een nieuwe woning. Ik hoop echt dat het doorgaat. En wat fijn dat het nu wat ruster is in huize Will. Dat geeft toch altijd een fijner gevoel dan dat je gestrest rond loopt.:heart:

Zo, ik word als het goed is, dadelijk gehaald. Vandaag de schuur van Jos helemaal opruimen. Man wat staat daar een hoop rotzoo in zeg. Dus weer hard aan de gang.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Saar... rustig aan hoor.
En inderdaad, ik herken dat wel.... verslaafd raken aan je werk, zeker als je het heel erg naar je zin hebt.
de balans komt vanzelf denk ik, rustig over je heen laten komen.

nou bol, jij er weer tegenaan.... als de klus daar geklaard is zal dat ook in je bol weer wat ruimte geven lijkt me....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha goeie morgen Vonnie.
Ja het is weer een hele klus. En als Jos naar het verpl. tehuis gaat moet ook z'n flat weer ontruimd worden. Maar ik heb hulp hoor.

Nou net belde de hulp op, het wordt volgende week woensdag. Niet erg hoor want dan kan ik vandaag weer hier verder. Jippie. Dadelijk lekker een was doen en weer verder hier in de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen zijn "kudde-dieren"; het is blijkbaar aangetoond dat iemand zonder enig contact met medemensen mentaal erg "ziek" wordt.
Oké, kan ik begrijpen.
Maar waarom is eenzaamheid toch zo'n giga probleem voor zeer, zeer veel mensen?
Zonder dat ze alleen zijn trouwens.
Ja, ik ben een sociaal dier, heb anderen om mij heen nodig maar waarom nou weer zo extreem?
A.s. zondag is er weer geen training i.v.m. een show en ik zie nu alweer als een berg tegen die dag op.
Zal proberen iets af te spreken want ben bang dat de trigger wel heel groot gaat worden.
Ligt ook aan de tijd van het jaar: het is mooi hoor, zonnige herfst maar het maakt mij ook waanzinnig weemoedig. Voorjaarszon is licht dat hoop geeft, najaarszon is licht dat heimwee geeft. Angst voor de donkere tijd die gaat komen, de kou, het vocht, iedereen teruggetrokken in zijn eigen vesting.
Oeioei daar komt mijn najaarsdepressie geloof ik, oeps.
Komt bij dat dit voor mij een periode van (nare) herinneringen is, zoals de verjaardag van mijn man, de jaarlijkse reis naar schoonfamilie die ik niet meer kan maken enz.enz.
Hmpfffffff...........Zeurzeurzeur, neem me niet kwalijk.
Vanmiddag mag ik weer werken, joepie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will:
Fijn dat je wat rust lijkt te ervaren nu. Hopelijk gaat het slapen ook snel beter! Mijn vorige relatie is na 10 jaar geklapt, was heel heftig en verdrietig. Maar ondanks alle emoties is het ons toch gelukt om alles netjes te verdelen en te regelen. Ik ben zelfs later nog op zijn bruiloft geweest met mijn nieuwe partner. Het kan dus...Hou je taai!

Rachel:
:)

Sara:
Hoe herkenbaar! Dat verslavingsgevoelige stuk is zeker voor mij herkenbaar en vast ook voor vele andere forumleden. Ik zeg ook altijd: het is of alles of niks...En meestal is het dan dus alles èn wat extra;) Maar wel een valkuil inderdaad. Kun je niks actiefs gaan doen vandaag waardoor je lekker bezig bent en dus minder kans hebt om te gaan piekeren?

Bolletje:
Succes met opruimen! Wie weet wat voor spullen je allemaal gaat ontdekken in die schuur. Stiekem vind ik het altijd wel leuk om andermans zooi op te ruimen. Je komt soms de leukste spullen tegen die anderen weg willen doen...Maar misschien is het nu voor jou juist wel emotioneel om Jos zijn schuur leeg te ruimen? Toch een hoop spullen waar hij mede omdat hij ziek is niks meer mee kan doen....

Yvonne:
Peukie nee, maar dat bakkie vind ik ook wel een goed idee! Zal er n's eentje gaan pakken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar.... mooie beschrijving van lente en herfst....
Ik ben gek op de herfst, de geur , de kleuren, het ritselen van afgevallen blad.
Als je goed kijkt kun je bij veel spul al weer de hele kleine knopjes zien die na de winter gaan uitlopen....
Een belofte dus....

Nou lekker werken vanmiddag hoor.
Geniet van de momenten dat je kunt genieten.
En laat je niet gek maken....

Ik ga er vandoor....

Iedereen een fijne dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol en Bor: ben jullie niet vergeten hoor.
Bor: gaat-ie? Steady?
Bol: ja lekker dat je vandaag bij je zelf kunt werken met dit mooie weer! Wat doen jullie met al die boeken? Ik kan het bijna nooit over mn hart verkrijgen om boeken weg te doen. Soms moet het maar dat vind ik dan altijd heel erg naar.

Von en Eks: ik ga jullie voorbeeld volgen: aktie!!
Moet ook wel want heb genoeg te doen in die paar uur voor ik naar werk ga.
Daarom: groetjes aan jullie allemaal,
good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij had Saar het over de boeken Bolletje;)

Saar:
Boeken weggooien kan ik ook moeilijk. Meestal verkoop ik ze op Koninginnedag of geef ze weg. Eigenlijk zouden ze een boekenruildag moeten verzinnen, zou ideaal voor mij zijn!

Hallo Dees en Jane:) Ook goedemorgen!

Dees:
Hoe ga je het stoppen nu aanpakken? Wat ga je anders doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo eindelijk bijgelezen, wat gebeurt er toch
veel hier en zulke zware dingen soms.
Desi, als p het niet ziet zitten, is er dan wel iets
dat hij wel ziet zitten en dat voor jou haalbaar en goed is?
Een opname brengt rust, haalt de verantwoordelijkheid even weg
ook bij hen thuis en er is dan veel meer structuur en veiligheid.
Je bewijst elke keer weer dat je een krachtige vrouw bent door hier terug
te komen, ik gun je zo dat je die kracht ook kunt leren gebruiken om niet
meer te drinken, dan komt er eindelijk eens een oogsten voor al je vechten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je vannacht een beetje goedf kunnen pitten Jane?

Jet nee hoor dat zijn nog niet de voorbereidingen. Eerst moet er plaats zijn in het vepleegtehuis. Dan kunnen we ook zijn flat gaan opruimen.
Ik ga ookff duimen voor je meid. Het huis moet gewoon doorgaan. Het zou fijn zijn als je dat gauw komt te weten want verhuizen in het najaar heeft altijd een risico dat het stortregent en das niet fijn om dan te gaan verhuizen.

Zo ik ga eerst ff boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees:
Goed dat je actie hebt ondernomen. Lees dat je partner ook bij dat gesprek zit morgen. Snap best dat hij er moeilijk in kan geloven dat er veranderingen mogelijk zijn. Hij heeft al zo vaak zijn neus gestoten.. Zit je dochter ook bij dat gesprek? Hoop dat je dit keer kunt bewijzen dat het ook anders kan, het kost je nu zoveel strijd! Dat moet met de juiste hulp toch anders kunnen en daardoor jou meer opleveren en niet te vergeten je gezin.. Wordt het een keuze tijdens die intaken over 2 weken: opname of dagtherapie? Of kijken ze daar wat jij nodig hebt? Wat wil je zelf?

Jet:
Ik was nog niet weg hoor;)
Fijn dat er schot in je huis zit! Hoor je snel iets?
Tja, die wisselingen...kosten mij in ieder geval een hoop energie. Voordat ik snap wie iemand is (icoontje en naam), de achtergrond een beetje ken....is hij of zij alweer weg...Probeer maar bij mezelf te blijven en hier te halen en te geven wat ik kwijt kan...Al ben ik niet zo'n kletser..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...