Spring naar bijdragen

Goodmornig Holland! Op 28 september 2010!

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik kom ff binnenvallen...
Heb net een afspraak bij de kapper gemaakt. Mijn lange haar gaat eraf, ben het zat! Ga het nu rigoreus anders doen. Kleurtje erin en waarschijnlijk een a symetrische coupe. Ofwel ik ga van saai naar heftig. Donderdagochtend is dè dag;) Mijn lange haar ga ik doneren om een pruik van te laten maken voor kankerpatienten. Zo even Googlen waar ik mijn haar straks heen moet sturen.
Zit al zo lang te dubben wat ik met mijn haar moet, nu ik besloten heb dat het eraf gaat voel ik me eigenlijk best opgelucht. Gek hè?

Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:
Ik denk dat ik op mijn huidige lengte nu 7 jaar gespaart heb. Wanneer het los hangt dan komt het tot mijn ellebogen. Het is op 1 lengte en ik doe er eigenlijk niet zoveel mee: opsteken of een staart. En wanneer het zo lang is kleur je het ook niet zo gemakkelijk. Ik heb het wel vaker heel kort gehad of in een gekke kleur. In die zin is het niet gek dat het er nu in 1 keer afgaat, heb ik vaker gedaan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ben ik ook wel benieuwd naar, die belevenissen in the bigg apple van Witte, maar ik denk dat ze nog in dr mandje ligt bij te komen van d'r JetLag... Nog even geduld ;)

Eks ; Wat stoer zeg !!!
Hier juist aan het sparen voor langer haar...
Ooit na mn scheiding afgeknipt (in een opstandige bui) en had er de dag erna eigenlijk al spijt van...
Wel een mooi idee om het haar te doneren, kun je er een ander weer heeeel blij mee maken.

Zo, en nu echt boodschapjes doen...
Net als bij Igor, Ik lijk wel vastgeplakt aan mn stoel...
Latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Volgens mij doen veel mensen dat: bij een belangrijke verandering in je leven ook je haren veranderen. Jammer dat je erna spijt kreeg...Ik heb ben vaker van heel lang naar heel kort gegaan en heb gelukkig nooit geen spijt gehad. De plannen zijn nu een soort a symetrische bob òf een kort jongenskoppie. Ben er nog niet uit. Een kleurtje of kleurtjes erin mag ook. Laat me maar gewoon adviseren donderdag, komt vast goed:)

Jet:
Volgens mij houden veel mensen zich hier liever anoniem, dat geld in ieder geval wel voor mij. Zou best anderen willen zien, maar dan zonder mezelf te laten zien...en dat gaat niet. Gelukkig maar, zou ook niet eerlijk zijn;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, de laatste echte meeting was in nov. 2009
ik was daarbij en ik meen dat er van de 22 aangemelden 8 kwamen,
maar het was erg gezellig en ik ben blij dat ik ben geweest.
Die meeting was op het terrein van tactive en dat geeft wel structuur en
veiligheid denk ik. Die erna was door isa opgezet en Isa zelf is niet geweest,
uiteindelijk alleen Woman en Vlaams meisje.
Mocht je behoefte hebben dan kun je een apart draadje aanmaken, kijken wat voor
reakties er zijn en dan met Tactive afspreken. Ik geloof dat ze 1 x per jaar hun medewerking
verlenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
ekstertje

Jet:

Volgens mij houden veel mensen zich hier liever anoniem, dat geld in ieder geval wel voor mij. Zou best anderen willen zien, maar dan zonder mezelf te laten zien...en dat gaat niet. Gelukkig maar, zou ook niet eerlijk zijn;)

Dit geldt ook wel voor mij.
Ik durfde niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YEAH, meeting. Altijd leuk!

Ik ben zo blij dat ik nuchter ben en niet meer hoef. Telefoontje vanochtend, kennis van Fran overleden. Ook zo'n zuipschuit. En eentje die helaas de weg niet kon vinden. Zo zonde. Ik ben blij voor hem dat hij nu rust heeft maar het had zo anders kunnen zijn.
Rotdrank!

Maar ja, het lukt sommigen niet en dat betreur ik ten zeerste. Weet echter ook dat het is zoals het is. Vandaag steek ik een kaarsje aan voor hem en allen die nog zoekende zijn. Ik steek tevens een kaarsje aan voor iedereen, gewoon om toch. En om mn nuchtere leven te vieren.

Heb een fijne dag. Ga goed. Take care.
En weet je, er is een uitweg, echt waar! Niet gemakkelijk maar het is te doen. En het wordt, dag na dag, beter. Voor mij dan toch. En dat wens ik iedereen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...