lady jane Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hai Bammieikke niet Jet dusgo Jetje go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Go Jetje, Go.Wanneer wil je afspreken? Isse leuk joh! Ik lees het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 als we dan eens een zanger uitnodigen ??...Jan Boezeroen of zo ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hallo allemaal,Kreeg net een telefoontje: mw we komen uw stalling plaatsen. Brak van de lach. Kan het nog erger hier in het dorp? Nee voor de scootmobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Nou zeg, krijg ik net een telefoontje......Of meneer Jan thuis was.Nee, die is er niet.Nou, dan bellen we later!!!! En weg was hij. Ik kreeg niet eens de kans om te zeggen DAT ER GEEN MENEER JAN IS!!!!!!Uilebal Het komt nog steeds niet in een aantal mensen op dat er veel mensen alleen zijn in deze wereld, zonder wederhelft. Sukkel.Bah. Sorry hoor voor deze reactie!Maar ik voelde me opeens zo niet gezien! Alsof ik niet besta zonder................Nou ja, gevoelig puntje blijkbaar vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Ja Jet, zo as het precies!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Dit is niet te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 mmmmm... Daar ben ik weer effe kort door de bocht !!!Meeting, leuk !!! Hoop dat ik dit keer wel kan... Als ik kan op de datum dan ben ik in ieder geval van de partij !!!Zo, en nu weer rennen en vliegen naar mijn counselorsgesprek BTW,Ik ga me straks zo slecht voelen, Ik heb nog niets teweeg gebracht van wat ik me voorgenomen had... Na gesprek dus in de hoeven en niet meer inloggen tot ik gedaan heb wat ik me voorgenomen had...Sprak ze streng tegen zichzelf ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hallo lieve mensen..knokkers/strijders/lotgenoten/kanjers!Voor mij dag 30 droog!Het gaat geweldig met me, vooral sinds we sinds vorige week zondag de hond hebben, ze maakt me zo gelukkig en ik vergeet door haar gewoon de alcohol! Dat is echt een geschenk uit de hemel.Ik lees hier wat telefoonfrustratie, heel herkenbaar hoor, dat heb ik ook een tijd gehad toen ik een tijdje geen partner had... mensen gaan er altijd vanuit dat je een wederhelft hebt... nou dat is toch echt niet van deze tijd. Het barst van de singles en alleenstaanden... en die weten zich meestal toch ook goed te redden!Maar ik ga nu weer ff off line want mijn lieve hond staat bij de gangdeur, ze moet er nodig uit.en ze doet het zo goed, heeft nog geen enkele plas binnen gedaan dus dat wil ik zo houden:DIk neem vandaag de eerste ook weer NIET!!Samen staan we sterk!!Liefs, Tobbertje:present: tot strakjes misschien nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Blondie, respect meid!!! Je bent heel goed bezig aan de weg te timmeren, ga zo door, kanjer!!Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 What's up Drup??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Jetset ze zijn hier een overkapping aan het bouwen voor mijn scoot. Is verplicht maar nu vliegen mijn lenzen om me heen. Zijn gewone afdakjes voor maar nu zijn ze hier aan het graven en de electricien is al ingeschakeld want oplader en licht moeten er ook in.. Dit wordt geen afdakje maar een flatje voor mijn scootmobiel in mijn eigen tuin. Vind dit heel erg overdreven en ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Nee betalen hoef ik het niet want is voor gehandicapten maar vind dit wel heel ver gaan in de tijd dat we zuinig moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Jannigje ik ga de tuin niet meer in. Dit snap ik echt niet wat ik zie gebeuren. De luxe flat voor mijn scoot en een ander jammert om een kamer. Schaam me gewoon en hoef hier niet eens wat voor te betalen omdat ik gehandicapt ben.Dinsdag is ook mijn dag niet meer geloof ik hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 drup geniet er gewoon van je hebt het verdient.see you later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Drup, jij hoeft je nergens voor te schamen!Jij hebt al zoveel voor je kiezen gehad, een meevaller is nu wel op zijn plaats.Dus wel lekker die tuin in gaan hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 goedemiddag allemaal ben een beetje laat vandaag alles goed hier? nog iets gebeurt? lees even een beetje bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hihihihi... Was dat maar waar Bor...Hier in ieder geval na gesprek wederom een hevig van de kaart en emotioneel wrak...Wil volgens mijn counselor nog steeds teveel en te snel en loop mijzelf straks weer voorbij...Mag vanmiddag niet eens gaan opruimen, maar moet gaan opslomen...Hoe doe ik dat in hemelsnaam ??? Maar he, ik drink niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 het is stil hier dan maar eerst koffie pakken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 ooohhh jee de koffie over de kop ahahaha blondie vloog langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hahaha...Herken het ook wel hoor Bor, maar nu nog de turn maken om te gaan opslomen...Maar hoe maak je die turn als je geen idee hebt hoe je dat moet doen...Kan best 10 minuten een boekje gaan lezen hoor, maar na 10 minuten heb ik toch weer teveel onrust in mijn lijf en mijn koppie en ga ik toch weer aan het werk...Blijven zitten, zegt mn counselor dan... Ja, en dan... Mezelf opvreten van binnen... Pfff... Gaat een hele klus worden met zo'n eigenwijs als ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Bloempje, heb er al een doekje langs gehaald hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 ziet dweil langs vliegenhahahahaha lolllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Oeps, verkeerde doekje, was dus de dweil...:$Effe opslomen met een peukie in de tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 hier weer schoon , hahahahaha ff stoom afblazen paar minne dagen gehad nu weer in een rustig vaarwater gelukkig .zo het zonnebrilletje op en ff naar de winkel kijk zo nog wel even hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Hoe doe jij dat dan Bloempje ? De rust weer verkrijgen...Stuiter hier weer als een stuiterbal, of liever gezegd nog steeds:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden