ekstertje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ga mijn haar ook doneren, komt dus helemaal goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Laluna:Weet jij al wat je met je haar wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Goeiemorgen lieverds, je goedgezindheid werkt aanstekelijk bloempje, mooi zo.Rekeltje heeft een verkoudheid, het zal plezant worden in de haven denk ik Vandaag drink ik niet, no way Blondje, senseo vind ik keilekker hoor. Ik neem die van mij mee Deesje, tijdje geleden, hebben we elkar wat gekruist ??Borretje, de zwoele stem kraakt momenteel een beetje, maar ze is er nog wel hoor Igor, fantastisch bezig nog steeds hé, k&b zijn vast heel trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 den Will se...goedemorgen allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Wel spannend he ekstertje...Ik moet werken vandaag...maar in het gebouw waar mijn kantoor zit zijn ze aan het verbouwen en die herrie...onmogelijk om daar te telefoneren enz...kijk nog wel ff:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Goedemorgen Will!Verkouden, balen! Hou je taai. Ben er weer vandoor! Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeLaluna: Weet jij al wat je met je haar wil? Geen flauw idee...ik laat het geheel aan de professionals over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Hoi Will.Ik heb je de heletijd gevolgd. Huisje rond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ben ik effe op het pactdraadje aan het schrijven staan er inmiddels alweer tig berichtjes...Eks ; Twijfel over hoe je je haar wilt... oeps !!!Ken het ook wel een beetje hoor... Ik heb ook van de dunne en stijle haar waar praktisch niks mee te doen is...Fohn ik het mooi in model en binnen 10 minuten lijk ik wel een hippie, zo sluik hangt het dan...LaLuna ; Nieuw leven, nieuw koppie... Will ; Beterschap !!! Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ik verneem hier juist verschrikkelijk nieuws !!Een goed bevriende collega van mij is overleden. De man was verdorie 4 maand met pensioen en een grote levensgenieter. Hij kocht altijd superwijnen via mij, chatka krab en pc materiaal.4 maanden gestopt met werken, hoe is het mogelijk. Hij was juist terug uit vakantie, zat nog in de bus en bij aankomst is hij niet meer wakker geworden.Ben er het hart van in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Wat lijken mijn problemen plots ver weg. Zucht, diepe diepe zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 relativeren, Will...relativeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies Will, veel KMW....vind het echt %^#% voor je begint je je dag zo vrolijk krijg je dit Hou je taai! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Sterkte Will. Zo zie je dat het leven zomaar afgelopen kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 30 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 is terug van het surfen ,goede morgen allemaal tijd voor een bakje mmm.blondie heb weer geblogt zonet hij is super mooi geworden ben nog even ontroerd ervan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Goedemoergen lieve mensen:Succes met de nieuwe look Eksterje en Laluna...toevallig ik was vanaf ergisteren aan denken dat ik wil de kleur van mijn haar veranderen van donker rood naar donker blond...ik ga het morgen doen...dus we zijn goed bezig met onze nieuwe look.Will: wat erg de nieuws...maar hij is in slaap gegaan dus geen lijden en tijdens vakantie (de enige troost). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 30 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 sterkte wil ik las het zonet .morgen susana , ben ook blonT maar idd mooie kleur hoor gewoon doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 30 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 ?????? nou ja waar is iedereen nou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Dankjewel iedereen, het raakt me heel erg, ondanks dat ik nu weer niet zo close was, doch genoeg om me te laten voelen wat ik voel !!Wat moet dat zijn als ik iemand uit mijn directe omgeving zou kwijtspelen ?? The Horror.Damn, hier ben ik slecht in hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 30 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 ja wil heb van de week ook een goede kennis verloren zaterdag naar de crematie moeilijk maar belangrijk om wel te geen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Goeiemorgen mensen,Wil wat triest voor die manen vooral voor wie hij achterlaat.Het goeie leven was misschien niet zo goed voor zijn:heart:?In elk geval voor ons een duidelijk voorbeeld om per te dag te leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Ik ga er zeker naartoe, dat is iets wat ik moet gewoon. Wil afscheid nemen van deze toffe gast. Goh, zijn vrouw ken ik ook. Het gaat moeilijk worden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 2 jaar geleden overleden in dezelfde jaar 2 collega's (met wie ik werkte dagelijks) en 1 kennis van me..allemaal onverwacht, ik bedoel ze waren niet ziek, mijn collega's zeiden de dag daarvoor: tot morgen...het was geen morgen meer... en de kennis was dood gevonden 2 weken later (had niemand...zo triest)...dus ik dacht: hou op met plannen maken voor morgen...maak elke dag iets mooie van want misschien morgen is het niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 30 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2010 Precies Susana morgen Kan Het over zijn DUS alles mee pakken Wat JE pakken kan.gaat maar weer even surfen het is zo vermoeiend een gesprek met mezelf hahahhaa.http://www.ikbenalcoholiste.blogspot.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden