Spring naar bijdragen

morning its me

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen lieverds, je goedgezindheid werkt aanstekelijk bloempje, mooi zo.

Rekeltje heeft een verkoudheid, het zal plezant worden in de haven denk ik :huh:
Vandaag drink ik niet, no way ;)

Blondje, senseo vind ik keilekker hoor. Ik neem die van mij mee ;)
Deesje, tijdje geleden, hebben we elkar wat gekruist ??
Borretje, de zwoele stem kraakt momenteel een beetje, maar ze is er nog wel hoor :D
Igor, fantastisch bezig nog steeds hé, k&b zijn vast heel trots op je :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik effe op het pactdraadje aan het schrijven staan er inmiddels alweer tig berichtjes...
;)

Eks ; Twijfel over hoe je je haar wilt... oeps !!!
Ken het ook wel een beetje hoor...
Ik heb ook van de dunne en stijle haar waar praktisch niks mee te doen is...
Fohn ik het mooi in model en binnen 10 minuten lijk ik wel een hippie, zo sluik hangt het dan...

LaLuna ; Nieuw leven, nieuw koppie... :D

Will ; Beterschap !!! :sun:

Niwi :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verneem hier juist verschrikkelijk nieuws !!
Een goed bevriende collega van mij is overleden. De man was verdorie 4 maand met pensioen en een grote levensgenieter. Hij kocht altijd superwijnen via mij, chatka krab en pc materiaal.
4 maanden gestopt met werken, hoe is het mogelijk. Hij was juist terug uit vakantie, zat nog in de bus en bij aankomst is hij niet meer wakker geworden.
Ben er het hart van in :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemoergen lieve mensen:
Succes met de nieuwe look Eksterje en Laluna...toevallig ik was vanaf ergisteren aan denken dat ik wil de kleur van mijn haar veranderen van donker rood naar donker blond...ik ga het morgen doen...dus we zijn goed bezig met onze nieuwe look.
Will: wat erg de nieuws...maar hij is in slaap gegaan dus geen lijden en tijdens vakantie (de enige troost).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel iedereen, het raakt me heel erg, ondanks dat ik nu weer niet zo close was, doch genoeg om me te laten voelen wat ik voel !!
Wat moet dat zijn als ik iemand uit mijn directe omgeving zou kwijtspelen ?? The Horror.
Damn, hier ben ik slecht in hoor !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 jaar geleden overleden in dezelfde jaar 2 collega's (met wie ik werkte dagelijks) en 1 kennis van me..allemaal onverwacht, ik bedoel ze waren niet ziek, mijn collega's zeiden de dag daarvoor: tot morgen...het was geen morgen meer... en de kennis was dood gevonden 2 weken later (had niemand...zo triest)...dus ik dacht: hou op met plannen maken voor morgen...maak elke dag iets mooie van want misschien morgen is het niet meer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...