Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 oktober

Yvonne

Aanbevolen berichten

Harrie als het goed is ligt er over een paar maanden ijs zat maar inderdaad niet de lekkerste. Zeker een Italiaan, die jongens kunnen er wat van hé:P
Fijn dat je weer het weekend voor de boeg hebt en een beetje uit kunt rusten. Ga je het weekend iets leuks doen? Heb je ook hobby's?
Ik vraag dat omdat ik zelf merk dat, als ik bezig ben, mij dat zo veel voldoening geeft dat ik vaak de trekmomenten weg kan drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Bolletje,

Ik moet werken, zaterdag en zondag middagdienst van half drie tot half elf.
Maandag- en dinsdagavond nachtdienst van half efl tot half zeven.
Woensdag slaapdag en dan donderdag, vrijdag en zaterdag weekend.
Zondag en maandag ochtenddienst van half zeven tot half drie enz.

Continu bedrijf dus...tiendaagse cyclus van 6 werkdagen.
Maar doe het met veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister was mevrouw Teveel zwemmen en had ik zin om de stad in te gaan.
En ach, trekmomenten...
'k zou er best een lusten maar het is best uit te houden...
Drink wel ontzettend veel koffie, sterk, Nespresso, uitkijken dat ik daar niet aan verslaafd raak.

5 dagen nu en voel me best lekker.
Vanavond komen vrienden op bezoek, zij drinkt helemaal niet en hij nauwelijks.
Dat gaat dus ook wel lukken.

't zijn trouwens maar wachten van 8 uur hoor Bolletje en gemiddeld werk ik nog geen 35 uur per week :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Igor:sun: Hoe is het met k&B? En hoe gaat het met jou?
De vijver zelf is al een tijdje af, vandaag ben ik verder gegaan met de waterval. Nou die is dus nog niet helemaal af maar wel bijna. Had zo gehoopt dat die vandaag klaar zou komen. Nou ja misschien zondag of zo, dan krijgen we wel weer een redelijke dag.
Heb je vandaag kunnen genieten van het zonnetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Teveel

't zijn trouwens maar wachten van 8 uur hoor Bolletje en gemiddeld werk ik nog geen 35 uur per week
:)

Sttttt dat had je nu niet moeten zeggen. Had mij nu in die waan gelaten dat jij een echt werkbeest bent.
Maar je bent toch wel lief hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké teveel :D

met K&B gaat het goed, ze blijven heerlijk ontdeugend (en ik kan niet boos worden op ze :o )
en verder ben ik vreselijk moe iedere keer, zo'n theraphie doet toch meer met me dan ik dacht :$. ik sta nu ook weer te tollen van de slaap :) maar toch maar proberen te rekken nog. nog even wat poetsen en een pot koffie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je hebt tijdens zo'n therapie vaak niet in de gate dat het zoveel energie vreet, dat merk je pas als je thuis bent.
Waarom ga je niet lekker op de bank liggen en genieten van de ontspanning. Dat poetsen kan morgen toch ook nog? Een hele goeie les die ik ooit geleerd heb is dat je nooit moet vechten tegen je moeheid maar er aan toe moet geven.
Het is moeilijk maar niet onmogelijk. Daarna kun je meestal veel meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Hier ook eindelijk weer wat energie om mn koppie effe te laten zien...

Ja, Igor...Therapie kost veel energie !!!
Soms vraag ik me af of ik niet beter kan gaan werken, maar ik weet dondersgoed dat ik binnen no-time dan weer in de ziektewet zit met een burn-out...
Dus ik zet gestaag door en stapje voor stapje kom ik bij mijn doel...

Duik zo de bank op met een dvdtje, maar de vraag is of ik hem af kan zien...
Lig meestal tegen een uur of 9 met dichtvallende oogjes...
Geef er maar gewoon aan toe !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Harry en alle anderen

Morgen alweer dag 6.

Ik heb nu wel echt weekend.

Vind het lastig om op vrijdagmiddag thuis te komen. Een echte trekmoment.
Moet nu eigenlijk als afleiding mijn huis gaan poetsen maar heb er weinig zin in.

Voel me wel lekker fit 's morgens. Stukken beter als toen ik iedere avond dronk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyntia, hoe is het nu met je? Is het trekmoment nu wat weg getrokken? Moeilijk hé die momenten?
Ben je op die momenten alleen of heb je iemand in de buurt die jou eventueel een beetje op kan vangen?
Maar naarmate je langer droog bent, worden die momenten echt minder hoor. Je kunt dit ook regelmatig hier lezen.
Ikzelf had op een gegeven moment een trucje uitgevonden. Ik ging voor de spiegel staan. Dat had ik vaak gedaan ook toen ik dronk. Nou je wilt niet weten wat ik toen zag. Schrok echt van mezelf. Toen ik wat langer droog stond ging ik ook voor de spiegel staan en keek heel bewust naar mezelf, ook tijdens trekmomenten. Nou dan was de trek zo over want ik zag iemand staan die er veel gezonder uit zag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje.

Fijn die stimulerende woorden.

Ben even alleen, mijn man is aan het sporten. Komt zo terug.
Ik had van tevoren bedacht dat ik in tussentijd wel een hoeveelheid huishoudelijke klussen kon doen om mezelf af te leiden. Alleen heb ik geen zin in die klussen.

Kan i.v.m. de Refusal nu niet drinken. Dus maak je daar geen zorgen om..

Zou inderdaad iets leukers moeten bedenken om te doen.
In de spiegel zie ik nog onvoldoende resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het toch de 13e hahaha

Zo gezellig dat Caro er was maar blijf obstinaat en ze kan me er niet goed vanaf praten. Al die aanpassingen hier doen me echt aan een verpleeghuis denken. Bah waarom ben ik zo ontevreden terwijl velen het minder hebben. Mag blij zijn dat ik het krijg maar wil de troep niet. Het is allemaal rotzooi waar ik niet om heb gevraagd of is het een spiegel die me voorhoud dat ik echt zo invalide ben? Nou mooi niet stuur maar door naar de telegraaf want die kan er wat mee. En dit slaat kant of wal maar de pijn in mijn rug en nu in mijn hart laat me niet los want het is wel zo

Ik ga stijgers aanvragen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...