Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja igor, goeiemorgen ook. Veel valt er niet aan klaar te maken hoor. Eind november kan ik er (hopelijk) in, en eens alles verhuisd is kan ik daar verder werken. Tot dan blijf ik gewoon hier functioneren.
Wat loopt er niet lekker ? Je therapie of je verkoudheid ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloempje,
Heb je een pb gestuurd over die armbandjes. Mag hier geen reclame maken voor winkels;)

Sara:
Ja, ik ben heel tevreden met mijn nieuwe look! Kreeg zelfs enthousiaste reacties van de kassiere die me hielp in de supermarkt:) Lachen! Balen trouwens van je nachtmerrie, snel maar weer vergeten!

Will:
Succes met je "nieuwe" bedrijf! Het zal toch anders voelen om het nu alleen te doen lijkt me...

Borretje:
Sterkte met alles:present:

Igor:
Het heerst momenteel heel erg, dus je bent niet de enige;) maar evengoed:beterschap!

Blondie:
81 dagen super!

Moet zeggen, ik tel mijn dagen niet meer. Ik kijk per maand, maar het gaat lekker. 16 oktober zit ik op 3 maanden...

Ben weer weg:) Vriendlief werkt thuis en heeft hiervoor de computer nodig...

Doei!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Rekel. Ja hoor weer terug, droog en wel. Vanochtend m'n Refu. in genomen. Moet wel opletten want had hem maandag ook vergeten. Dus maar gauw dinsdag ingenomen. Volgende week gewoon weer maandag en donderdag. Hier alles goed. Ga dadelijk de laatste hand leggen aan de waterval dan is ie klaar en morgen komen ze grint storten. Heb er veel zin in.
Ga jij vandaag ook nog iets leuk doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja trekmomenten worden steeds minder hoor ,heb ze wel maar kan ze ook makkelijk negeren buiten dat heb het helemaal er mee gehad (drank)dus dat maakt het ook gemakkelijker hoor bolletje .



rookt er nog eentje en gaat dan als een razende te keer huisje poetsen en boenen schortje voor hahahah alles weer spik en span dus laat zo even de tornado los .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Borretje :sun:

Super van je Blondie, petje af voor je.

Ben mijn dag al weer goed begonnen. Nieuwe modem deed het niet Stapel boeken viel om. De hulp ging na een half uur al naar huis want kon niet tegen rook. Motorrijtuigenbelasting is verhoogt omdat ik in een andere provincie ben gaan wonen. Koeienstal ging niet van het slot en de zool van mijn schoen ligt er onderuit. Tis nog geen 11 uur en vraag me af wat me nog te wachten staat of zal ik me verstoppen onder het dekbed hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoop ik maar Jetset, in elk geval doe ik mijn best er wat van te maken.
Begrijp nu waarom oudgedienden voor .... uitgemaakt worden want ben er vandaag zelf ook een hahaha
Ik vulde ..... in want dat woord mag je niet gebruiken hier dus als ik jou was zou ik het weghalen en veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen P.P.

Ik heb al op het nieuwe onderwerp gereageerd. Vind het een erg goed idee van Jet.
Ja soms weet ik niet wat er achter jouw berichten zit, en vind het nog steeds moeilijk om sommige berichten te begrijpen. Ben daar nog steeds niet zo goed uit.
Maar ben druk bezig om te voelen wat ik bij jouw berichten voel en waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...