Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ha, ben ik bijgelezen, - dacht ik - en zijn jullie al weer 3 bladzijdes verder.
Ook met Beethoven erbij en aan de rooibosthee. Straks nog een bakkie soep.

Na een dag sauna ben ik hartstikke moe.
Wil dan ook nergens speciaal op ingaan nu...
In elk geval STERKTE voor velen hier.
Toi toi toi. En ik ga ook opslomen... :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn rug kraakt maar heb het toch weer geflikt een doos met boeken uit te pakken. Lijkt niks maar moet wel boek voor boek op de plank. Denk nog zo'n 50 en dan is het klaar.

Ja Jetset ik begrijp je. Soms wil ik dat ze op me reageren en soms ook niet terwijl ik wel wat vertel. Op die momenten denk ik hou je mond maar sta er dan niet bij stil dat mensen het lief bedoelen en niet kunnen ruiken dat je geen aandacht wil. Leerpunt is dus dit duidelijker te zeggen hier. Kom al ver want ze kennen me inmiddels maar ben ook niet altijd duidelijk.

Witte je krijgt een knuffel van me en je weet wel waarom.

Druppie neemt nog een peuk en ga de schijnwerper nemen om huppeltrutje uit te laten. Caro zei het vanmorgen al dat er echt geen licht is waar ik woon. Huh? Had ik best wel of niet gezien hahaha.

Trusten allemaal en morgen gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat is er veel geschreven zeg. O goeie avond allemaal hier ben ik weer.
Gezellig gehad en Lobbes had nog iemand mee genomen van de D.a. Veel gesproken over hoe het nu daar gaat, en hoorde weer veel verhalen. Nu wil Lobbes de beveiliging in en heb hem aangeboden dat, als hij het hier in het dorp gaat doen, hij s'avonds hier kan eten. Nou daar had Lobbes wel oren na. die jongen heeft geen rooie cent te makken. Ja wat wil je, 31 jaar en nog een wajong uitkering. Dus gaat de Bol als hij hier komt werken, lekker koken voor hem. Vriendje van 22 gaat ook de beveiliging in dus wordt het hier in het dorp veilig om te wonen.:)
Goed nu ga ik ff bankhangen want het is toch wel erg druk met twee van die jonge gasten die door elkaar heen, tegen me zitten te praten.
Lieve mensen voor dadelijk een hele rustige nacht, en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...