Spring naar bijdragen

woensdag 6 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Jane nog gefeliciteerd met je verjaardag 58 was he ttoch nu;)

;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:v;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:;:musicnote:::musicnote::clock::heart::lipsmusic;:present::rose::musicnote:

En natuurlijk met een lieve knuffel van mij voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed onthouden meis, en dank je, wat een leuke slinger, ha ha.

Bol:heart:
ik denk/hoop dat beth als ze je nog leest net als ik, ziet
dat het dus mogelijk is van héél diep
weer terug te kunnen komen hier in de realiteit
, en wat een sterke vrouw je bent.
dus laat maar lekker staan,
er is moed voor nodig om het neer te zetten
er is nederigheid voor nodig het te lezen
en naar waarde te schatten.
thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,
Ja, zou er bijna lui van worden he.
Nee, ik werk bij een schat van een mevrouw
Het hele huis stofzuigen,vind ze voldoende op woensdag
Eigenlijk zou ik deze week ramen moeten zemen,maar het ging toch regenen zei ze,dus laat maar zitten.
Voel me vaak wat bezwaard en schuldig, omdat ik altijd zo weinig doe.
Maar nee hoor meid, zegt ze dan, ik moet zelf ook wat dan anders wordt ik maar stijf.
Ook al zeg ik;laat mij dat nou doen.
Nee hoor, dat mag dan niet.
Ze is 83 en het ziet er verder harstikke schoon uit hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi ik heb bij mijn moeder geholpen tot
ze stierf op 80 jarige leeftijd en zij hielp zelf
ook nog mee. Ik denk dat het klopt wat ze zegt,
die mevr. laat maar lekker doen wat ze zelf nog kan, is ook goed voor de geest.
En ja jij moet dus leren genieten van (een beetje) lui zijn af en toe.
Enne in een van mijn volleyteams doet er nog iemand mee die ook 83 is!!!
zo wil ik ook wel oud worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is echt een vreselijke ervaring geweest Rap. Kijk je kunt een dierbare verliezen, maar als je jezelf verliest dan is dat voor mijn gevoel het verschrikkelijkste dat je kunt overkomen.
Raar toch allemaal want als je flink bezopen ben, verlies je jezelf ook maar dit is toch weer anders. Dit is een stukje dood gaan en weer terug komen. Kweet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Maar dat is al ruim 30 jaar geleden hoor dus heb ik er geen pijn meer aan.:)

Jet als ik het toen had laten gebeuren was ik er nu niet meer geweest. Ik had het gevoel dat ik toch moest vechten om weer terug in de realiteit te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,
Dat realiseer ik mezelf ook hoor, dat het goed voor haar is dat ze nog veel zelf doet.
Ook haar hondje laat ze nog 4 keer per dag uit.
Beweging is natuurlijk altijd goed voor een mens.
Bovendien, ben ik er ook een beetje voor het sociale contact.
Ze zegt nog steeds dat ze erg blij met me is,dus dat zit wel goed
83 en nog vollyballen..Fantastisch toch.
Maar ja, genieten van niets doen,moet ik idd. nog leren.

Bol,
Gelukkig, dat het niet meer is teruggekomen.
Er zijn wel medicijnen voor, maar duurt soms wel een jaar voor de juiste verhouding gevonden wordt.
Bovendien,heb ik mensen er wel als een zombie bij zien lopen door de medicatie.
Van stemmen horen,is door de buitenwereld helaas altijd maar weinig begrip.
Hoe dan ook,ben erg blij dat het nu zo goed met je gaat, en gelukkig is het ook al lang geleden.
Maar kan me wel voorstellen, dat je het nooit meer vergeet.
En in een roes raken door het drinken,is idd. iets heel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He,Bolletje.
Ben net terug van de winkel en lees je verhaal. Heftig zeg. Bedankt dat je het opgeschreven. IK ben wel vaker psychotisch geweest. Tenminste, dat denk ik. De ene hulpverlener zegt van wel en de andere weer van niet. Wat het ook is het voelt hetzelfde als wat jij beschrijft. Dus noem ik het ook maar zo. Anders moet ik elke keer alles weer uitleggen. Dat is geen doen. Wat erg dat jij daar zo lang in zat. Gister avond dacht ik ook, moet er een eind aan maken. Dit is te eng en akelig maar met mijn laatste beetje verstand dat niet doen en het uitzitten. Wel erg dat je geen medicijnen kreeg. Kon je nog wel aangeven dat je hulp nodig had? Voor mij is dat op zo'n moment erg moeilijk en dan weet ik me echt geen raad. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen geruststellen. Goed dat je het schreef. Voel ik me ook beter begrepen. Liefs, Beth:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Rap. het zal er allemaal wel bij gehoord hebben en ik ben ergens wel blij dat ik dit mee gemaakt heb, want nu weet ik ook hoe geluk voelt.
En ik ben nu gelukkig want dames en heren BOL GAAT VRIJDAG NAAR BREDA Joehoe.
We gaan honden op halen omdat er zondag open dag is in Helmond en we hebben geen een hond. ;t Is toch wat hé? Hebben we een dierenassiel bij de d.a. HEBBEN WE GEEN HONDEN.:huh::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth. kun je wel je berichten openen? als je dat gedaan hebt zie je rechts boven een brilletje. Daaronder staat beantwoorden. Als je dat aanklikt krijg je een scherm te zien. Daar kun je je bericht typen en dan onder drukken op verzenden.
Maar als je iemand gewoon een berichtje wilt schrijven moet je bij hem of haar berichtje naar het slotje gaan. Als je dat aan klikt kun je ook een berichtje versturen.
Trouwens fijn dat je eten gehaald hebt. Ga je nu koken of hoef je het alleen maar op te warmen? Nou ja in ieder geval kun je trots zijn op jezelf. Je hebt boodschappen gedaan.
Ja en verder hoop ik natuurlijk dat je een hele fijne avond zal hebben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...