Jannigje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ik zit mezelf nu af te vragen of het wel goed is dat ik dit geschreven heb want misschien maak ik het juist niet makkelijker voor Beth. Wat is wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ha die Jane nog gefeliciteerd met je verjaardag 58 was he ttoch nu;);::musicnote::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;:musicnote:v;::musicnote::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;;:musicnote:::lipsmusic;En natuurlijk met een lieve knuffel van mij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 oeps nie tzo goed gelukt maar wel erg gemeend Jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Lieve Jane,Hierbij van harte gefeliciteerd met je verjaardsg.Het wordt erg gezellig, met je boerenkool lees ik.Geniet ervan!!Ook Adam wil ik bij deze van harte feliciteren, en een fijne dag toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goedenmiddag allemaalwens jullie nog een fijne droge dag toe en voor degene die het moeilijk hebbeneen lieve knuffel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Weet ik meis, maar toch. Zat net te denken dat dat misschien wel een van de reden is dat mensen zo bang zijn om vaarwel tegen de drank te zeggen. Onbewust weet men misschien dat er dan zo ontzettend veel naar boven kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 goed onthouden meis, en dank je, wat een leuke slinger, ha ha.Bol:heart:ik denk/hoop dat beth als ze je nog leest net als ik, zietdat het dus mogelijk is van héél diepweer terug te kunnen komen hier in de realiteit, en wat een sterke vrouw je bent.dus laat maar lekker staan,er is moed voor nodig om het neer te zettener is nederigheid voor nodig het te lezenen naar waarde te schatten.thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ha rapial weer een vrije middag?je wordt toch niet lui he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Bol,Lees nu pas je verhaal.Erg heftig inderdaad,Wat fijn, dat je daar weer van bovenop bent gekomen.Ik heb veel bij mensen gewerkt, met dat soort problemen,dus ik weet hoe heftig dat kan zijn.Goed van je, dat je het op hebt durven schrijven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Jane,Ja, zou er bijna lui van worden he.Nee, ik werk bij een schat van een mevrouwHet hele huis stofzuigen,vind ze voldoende op woensdagEigenlijk zou ik deze week ramen moeten zemen,maar het ging toch regenen zei ze,dus laat maar zitten.Voel me vaak wat bezwaard en schuldig, omdat ik altijd zo weinig doe.Maar nee hoor meid, zegt ze dan, ik moet zelf ook wat dan anders wordt ik maar stijf.Ook al zeg ik;laat mij dat nou doen.Nee hoor, dat mag dan niet.Ze is 83 en het ziet er verder harstikke schoon uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Jane Goeie middag Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Rapi ik heb bij mijn moeder geholpen totze stierf op 80 jarige leeftijd en zij hielp zelfook nog mee. Ik denk dat het klopt wat ze zegt,die mevr. laat maar lekker doen wat ze zelf nog kan, is ook goed voor de geest.En ja jij moet dus leren genieten van (een beetje) lui zijn af en toe.Enne in een van mijn volleyteams doet er nog iemand mee die ook 83 is!!!zo wil ik ook wel oud worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ja het is echt een vreselijke ervaring geweest Rap. Kijk je kunt een dierbare verliezen, maar als je jezelf verliest dan is dat voor mijn gevoel het verschrikkelijkste dat je kunt overkomen.Raar toch allemaal want als je flink bezopen ben, verlies je jezelf ook maar dit is toch weer anders. Dit is een stukje dood gaan en weer terug komen. Kweet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Maar dat is al ruim 30 jaar geleden hoor dus heb ik er geen pijn meer aan.Jet als ik het toen had laten gebeuren was ik er nu niet meer geweest. Ik had het gevoel dat ik toch moest vechten om weer terug in de realiteit te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Jane,Dat realiseer ik mezelf ook hoor, dat het goed voor haar is dat ze nog veel zelf doet.Ook haar hondje laat ze nog 4 keer per dag uit.Beweging is natuurlijk altijd goed voor een mens.Bovendien, ben ik er ook een beetje voor het sociale contact.Ze zegt nog steeds dat ze erg blij met me is,dus dat zit wel goed83 en nog vollyballen..Fantastisch toch.Maar ja, genieten van niets doen,moet ik idd. nog leren.Bol,Gelukkig, dat het niet meer is teruggekomen.Er zijn wel medicijnen voor, maar duurt soms wel een jaar voor de juiste verhouding gevonden wordt.Bovendien,heb ik mensen er wel als een zombie bij zien lopen door de medicatie.Van stemmen horen,is door de buitenwereld helaas altijd maar weinig begrip.Hoe dan ook,ben erg blij dat het nu zo goed met je gaat, en gelukkig is het ook al lang geleden.Maar kan me wel voorstellen, dat je het nooit meer vergeet.En in een roes raken door het drinken,is idd. iets heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 He,Bolletje.Ben net terug van de winkel en lees je verhaal. Heftig zeg. Bedankt dat je het opgeschreven. IK ben wel vaker psychotisch geweest. Tenminste, dat denk ik. De ene hulpverlener zegt van wel en de andere weer van niet. Wat het ook is het voelt hetzelfde als wat jij beschrijft. Dus noem ik het ook maar zo. Anders moet ik elke keer alles weer uitleggen. Dat is geen doen. Wat erg dat jij daar zo lang in zat. Gister avond dacht ik ook, moet er een eind aan maken. Dit is te eng en akelig maar met mijn laatste beetje verstand dat niet doen en het uitzitten. Wel erg dat je geen medicijnen kreeg. Kon je nog wel aangeven dat je hulp nodig had? Voor mij is dat op zo'n moment erg moeilijk en dan weet ik me echt geen raad. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen geruststellen. Goed dat je het schreef. Voel ik me ook beter begrepen. Liefs, Beth:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Oh ja dat een psychose op zich als een trauma kan worden ervaren en er bang voor bent dat het weer gebeurt, maakt me nog angstiger. Dat jij dat zo goed uitlegt maakt voor mij nu ook helderder wat er gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Moet nu weer even aan de gang. Heb eten gehaalt en bloemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Ach Rap. het zal er allemaal wel bij gehoord hebben en ik ben ergens wel blij dat ik dit mee gemaakt heb, want nu weet ik ook hoe geluk voelt.En ik ben nu gelukkig want dames en heren BOL GAAT VRIJDAG NAAR BREDA Joehoe.We gaan honden op halen omdat er zondag open dag is in Helmond en we hebben geen een hond. ;t Is toch wat hé? Hebben we een dierenassiel bij de d.a. HEBBEN WE GEEN HONDEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Lieve Beth, als je er over wilt praten per p.b. kan dat hoor. Ik wil je ten alle tijden helpen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Dank je Bol, weet niet zo goed hoe dat werkt kan steeds niet antwoorden op pr. ber. die ik krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Beth. kun je wel je berichten openen? als je dat gedaan hebt zie je rechts boven een brilletje. Daaronder staat beantwoorden. Als je dat aanklikt krijg je een scherm te zien. Daar kun je je bericht typen en dan onder drukken op verzenden.Maar als je iemand gewoon een berichtje wilt schrijven moet je bij hem of haar berichtje naar het slotje gaan. Als je dat aan klikt kun je ook een berichtje versturen.Trouwens fijn dat je eten gehaald hebt. Ga je nu koken of hoef je het alleen maar op te warmen? Nou ja in ieder geval kun je trots zijn op jezelf. Je hebt boodschappen gedaan.Ja en verder hoop ik natuurlijk dat je een hele fijne avond zal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 halootjes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Hallootjes alleen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Goed Bol, als ik het nodig heb weet ik nu hoe ik het moet doen. Voorlopig blijf ik hier maar meeschrijven. Ben aan het koken en moet weer terug naar de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden