lady jane Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Bol Toppertje t.z.t. kun je zelf wel tactive vragen je naam te veranderen hooris vaker gebeurd, dus mooie beloning voor zeg 80 dagen? dan ben je uit de euforie en in de nuchtererealiteitsfase:DHa Witte, ook weer in da house? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ha Witte en dag Witte Ik sluit ook weer af voor vandaagWelterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 nah gezellig dat jullie allemaal weer gaanJah Jane weer ff op t frumJe kent t wel ff bijlezen wat er allemaal speelt op zo een dag alsvandaag.Ik ben in ieder geval blij dat het weekend is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Da´s niet gezellig als iedereen weggaat, Witte. Hoi Alle aanwezigen, sweet dreams alle weggaanders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Hoe is het met Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Bolleke gefeliciflap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 nah pattatendeerne je bent alweer weg....Dan ga ik ook maar slapenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Als je nog referenties nodig hebt Wittedan kun je hier wel wat aanbevelingen krijgen hoor:DDuik te bedde met mijn boekwelterusten allemaal:lips:dag Spud:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Truste jane slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Truste mensen,Hele tijd bezig geweest maar vergeten uit te loggen, sorry.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Nog even langs komen piepen... tis al laat en ik heb slaap...Witte en Jane4, bedankt voor jullie lieve commentaar. Echt hartverwarmend en zeer lief!Dag 41 is aangebroken en ik neem ook vandaag weer de eerste NIET!!Welterusten allemaal en tot laterzzzzzz.Liefs; Tobbertje >> TOPPERTJE:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Tobbertje, respect Jetset, wat fijn voor je dat je een woning hebt, geweldig! Geeft rust, denk ik.Bolletje, go for it! Will, afwachten dus...Mezelf, ik vlieg zowat tegen de muren omhoog. Partner en ik zitten de hele avond zowat stilzwijgend bij elkaar, zo weinig contact. En voor hem maakt het niet uit, voor mij wel...Ik ga ook maar eens slapen, al laat genoeg he.Voor wie het nog leest, een fijne nachtrust gewenst, en een fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden