PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 wat kom je steeds rap rondracen mt je rolstoel Martens!Wat een haast zeg!Ook goedemorgen!hihi en tot ziens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ja die onrust he.Ben nu weer 10 dagen ADB en wil het ook graag zo laten.Ben bezig een opname te regelen en het lijkt erop dat het gaat lukken. Hangt ervan af (financieel) of het op zeer korte termijn wordt of direct in januari. Moet nog ff afwachten op bericht.Vanavond AA. Ben er dus flink mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goed zeg Dees,krijg je dat niet vergoed dan?Eigenlijk te gek toch in zo,n land als dit dat mensen niet opgenomen kunnen worden die er echt achter staan omdat er een financieel probleem is.Goed zeg dat je naar de AA gaat,zal wel erg confronterend zijn allemaal!Dikke kus voor jou:sun:Hou vol,je bent goed bezig!Zeker na wat je allemaal hebt moeten meemaken afgelopen jaar,dat is niet niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ya.Dit is een prive instelling. Ligt eraan hoe je verzekerd bent.of je 75% of 100% betaald krijgt.Ik wil hier heel graag naar toe. Heeft heel goede resultaten. Hier voel ik me heel erg achterstaan, wat ook heel erg belangrijk is natuurlijk. Als ik kan aantonen dat ik het restant bedrag/borg (7000,-- E) niet kan betalen uit eigen zak dan wordt het betaald door een stichting van hun. Maar dan moet je met keiharde bewijzen komen zoals belastingaangiften ed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Aha een prive instelling,vandaar dat je een deel zelf moet betalen.Wat een bedrag zeg,zou jammer zijn dat je daardoor misschien naar iets anders op zoek zou moeten,juist omdat dit zo goed voelt en zo goed aangeschreven staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 als ik het zelf moet betalen dan kan ik in januari terecht. Dan veranderd er iets in mijn verzekering die dat weer overneemt. Dus gaan zal ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 He, medelijsters, zo vaak ben ik hier niet meer, maar ik moet zeggen:jullie maken er weer iets moois van.Keep up the good work.de afentoeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hey goeie morgen Dees,laten we hopen dat het zo voor je uit pakt dat jij er alle voordeel aan hebt. Vervelend hoor om op deze manier opgenomen toe moeten worden.Hey Haddock. Ook goede middag.Bol zit zalig te schilderen. De verwarming aan gedaan en op m'n gemakkie, uiterst geconcentreerd bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemiddag,Direct na de douche aan de strijk geslagen...Schiet al aardig op, eindelijk !!!Geeft ook weer rust in het koppie.Nog effe en ik val gewoon om van het ontspannen gevoel in mijn lijf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 FF van harte gefeliciteerd meis. :present: Als je nog meeleest laat dan nog eens wat horen hoe het met je gaat.Vandaag een goede dag dus helpen met pimpen van de KOEIENSTAL en naturlijk planten in de potten. Schiet niet op want wil telkens naar het tuincentrum. Ja ja ik weet het want wilde geen tuin meer maar nu bezaai ik hem met plantenpotten hahaha. Pf schiet zo niet op maar klusjesman is helemaal blij met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Mijn god, gewoon over het bericht van Niwi over Will heengelezen... :$Will ; Laat je niet kisten he !!! Wat een rotzooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Lieve mensen.Wilde ff zeggen dat mijn Santje er niet meer is. Gisteravond om elf uur .begon ze te bloeden uit haar bulten. Was zich maar aan het likken, arm diertje. Dacht steeds: "Wat heeft ze toch?', maar had het al gauw in de gaten. En ja, wat moet je dan? Vriendin gebeld en de dienstdoende dierenarts, die ik wel kenvan weekenddiensten en een afschuwelijk mens vind, keihard. Grrr. Ik had haar zo graag bij mij thuis willen laten inslapen, maar nu was haast geboden. Samen met Karin zijn we om twaalf uur vannacht naar de dierenarts gegaan. Onderweg heeft Santje me alleen maar kopjes geven door de tralies van het mandje heen. Zelfs een mauwtje zo nu en dan. Wat een zware gang. Dat glasharde rot w*f trok haar ruw bij haar nekvel uit de mand. Mocht haar maar ternauwernood op de arm nemen. Eerste spuitje op de koude tafel, wederom ruw gebeuren. Wat respectloos. En denk nu niet dat ik hypergevoelig daarin ben, heb het al zo vaak meegemaakt, en ook dat dierenartsen heel lief kunnen zijn. Karin had er ook geen woorden voor. Santje in mijn armen na narcosespuit. Moest ze ook nog overgeven, veel bloed van al het gelik, oh, oh, oh, wat naar. Daarna spuit in het hartje, en toen was ze weg, hopelijk op weg naar haar moeder en zusje. Ik heb haar geboren zien worden. Ik had haar zo graag een mooier einde willen geven, maar het kon niet anders en ik had de pech een norse, zwijgende koude da te hebben. Overmacht!Kan mezelf niets verwijten, alleen laat ik ht niet meer zover komen met die bulten ondanks dat da zegt dat als het gaat bloeden de tijd rijp is. Neej, nu grijp ik voortaan eerder in. Dit wil ik niet meer zo.Heb het droog gehouden en vreemd genoeg totaal geen trek. Ben het verplicht aan Santje om nu niet te vluchten voor mijn gevoel, op de een of andere manier moet ik niet meer wegrennen. Dat is mijn belofte aan Santje. Bne helemaal verdoofd nu, koud, koud en rillen. Door nu jullie te schrijven, kan ik een beetje huilen, beetje maar.Dank je wel, Santje voor al het moois dat je me gegeven hebt, RUST IN VREDE, ik denk aan je..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 wordt er steeds uitgegooid Dees,sorry zo midden in ons gesprek!!Blondie:heart:Dimph,jeetje wat verdrietig meis!Neem de tijd voor jezelf he om dit verlies van je beestje te verwerken!Hou je taai meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Dymph heel veel sterkte met dit grote verlies.Een virtuele knuf van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Lieve Dymph. Wat ontzettend rot voor je meid. Ook al weet je dat het moet gebeuren, als het moment er is doet het veel pijn. Maar ondanks dat, weet je dat je er alles aan gedaan hebt om haar een fijn leven te geven, en dat jij hebt besloten dat het nu zo ver is voor haar. Heel knap en het getuigd van een heel groot hart voor dieren.Heb je ze weer mee naar huis genomen? Maar laat het verdriet maar gewoon komen als dat je lukt, en schrijf maar al je gevoelens op hoor. Het helpt om deze moeilijke periode te verwerken.Heel veel kracht en steun.Komt je vriendin vandaag nog langs om even bij je te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Lieve Dymph Heel veel sterkte en laat je gevoelens maar even de vrije loop, als dat lukt...Yajala :sun:Hoestie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hee Blondie:sun:Ja gaat goed hier hoor,hoef ik aan jou niet te vragen he!Wat doe je het goed zeg!!Beetje last van een onrustig gevoel de laatste tijd,kan het niet plaatsen dus ben op m,n hoede!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ga gestaag voort hier Yajala. Maar ook ik heb net een paar moeilijke en ja (ik ook) onrustige weken gehad hoor...Hoort er nu eenmaal ook bij !!!Schrale troost, het gaat over...Geen idee waar je onrust vandaan komt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 ja het hoort erbij ja,geeft ook niks maar wel errug irritant!!weet ook wel waar het vandaan komt,moet beslissingen maken,knopen doorhakken maar zijn moeilijke beslissingen en weet nog niet welke kant ze op zullen gaan.Slaap ook heel slecht de laatste tij dus ben zooooooo moe dat ik daar weer erg emotioneel van wordt.Maar verder gaat alles goed hoor,just a litle dip denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hihi goedemiddag Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Voor ieder ander zou je tip goed zijn Bor maar pppffffffff voor mij niet!Sport al zoveel:DMaar ik ben het wel helemaal met je tip eens en zeg het zelf ook altijd tegen anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bor pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Nooit makkelijk beslissingen maken en om knopen door te hakken Yajala, maar soms kan het gewoon niet anders.En helaas in de toekomst kijken kunnen we geen van allen (althans ik niet )Misschien valt het uiteindelijke resultaat mee, misschien tegen...Dat weet je pas als je de knoppen echt door gaat hakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Dymph, gecondoleerd met Santje,je hebt alles gedaan wat mogelijk is en dat heeftze vast gevoeld, die kopjes gaf ze niet voorniets!Blijf maar schrijven meis, houd niets vast, dan heb je ookgeen alcohol nodig om het te verwerken, Santje en jijzijn nu beiden beter af, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 klopt helemaal Blondie,vroeger zou ik ervoor wegrennen,een wijntje nemen en de eslissingen uit de weg gaan.Het komt hoe dan ook goed,en ach.....je weet eigenlijk nooit of de keuze die je maakt goed is.MMMMMMMMMMM............dat klopt eigenlijk niet:huh:De keuze om met drank te stoppen was wel een goede:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden