bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 morgen niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Morge Igor,Will, Good LuckZorg dat ze er spijt van krijgt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bloempje en Igor,Inderdaad meer rust in mijn koppie waardoor ik niet zo opgefokt meer ben.Voelt beter en ik bereik er ook veel meer mee.Will, in gedachten ben ik bij je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bol en Susan ook goedemorgen en de rest die nog wakker moeten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen lieve mensen..wat een drukte hier..gezellig!!Will: veel succes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 morgen susanaga even een hele hete douche nemen ,zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Morge Blondie,Wat heerlijk dat er rust in je hoofd komt en je je beter voelt.Een bloemetje om dat te vieren Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Moghu lieve kanjers.Willbillie heel veel suc6 vandaag en ik hoop dat je jouw kant van het verhaal goed kwijt kunt.Moggel Igor,Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 morgen bolletje net op de valstreep hahaha ben even douchen ,zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Thnx Harry, zet mn bloemeke gelijk effe in het water...Jij gaat ook goed he ? Alweer een woestijnvos erbij...Dames/moervossen, kom op !!! Straks zijn we nog in de minderheid daar in de woestijn:DZo en nu ook effe douchen hier...Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedenmorgen allemaal en een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Bethanie is nog niet gesignaleerd denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 morgen beth en yalalazal even het vnn bellen zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 goedemorgen bloempje, ik ben Martens en ik vroeg naar beth... en nu ga ik wat doen, laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Goeie morgen Beth, Ya en martens.Martens fijn dat we je weer wat meer op het frum zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 heee bloempje,ook een hele goedemorgen voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hahahha sorry martens is weer wat voor mij he? te snel willen en te snel lezen goedemorgen nogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Yaja ook goedemorgen alles goed? met kids, man en hond ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Sunny mocht je al meelezen je gegevens zijn zichtbaar. even de moderator inschakelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha,ook goedemorgen Igor!Ja man,kids en hond gaan allemaal goed!Hoest met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hoi Laluna..hoe is het? het is lang geleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 hoi yaja hier ook alles 'oké '. ben druk met theraphie als ik nu niet op het rechte spoor kom, kom ik er nooit meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 goeiemorgen mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 gaat zich maar weer opmaken alles weggedoucht pfffff ,kijk zo nog wel even om het hoekjemorgen jane ------------> koffie voor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden