Spring naar bijdragen

dinsdag 12 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh Jet, wat ontzettend knap dat je gekozen hebt voor het gevoel en de beslissing die bij jou past.
En nu inderdaad maar hopen dat jouw eerlijkheid beloond wordt. ik leef in spanning met je mee. Dat worden 3 zware weken meis.
Als het nu niet lukt, kun je dan nog wel naar iemand toe om daar voorlopig te zijn met je kinderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, Yajala, Gelukkig 1 keer in je leven de goede keuze gemaakt he !!! Stoppen met drank;)
En ja, zolang je nog geen keuze hebt gemaakt weet je nooit hoe die keuze gaat uitwerken en zul je dat onrustige gevoel blijven houden, vrees ik...
Kan het helaas niet mooier maken dan dat het is :huh::)
Kan je alleen een luisterend oor bieden... :sun:

Jet :heart:
Wat ongelooflijk sterk en moedig van je !!!
Ondanks de onzekere weken die je misschien tegemoet gaat, heb je toch op je gevoel vertrouwd en gedaan wat je hart je ingaf... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal:present:

Vandaag is het toch weer een heerlijke dag, de zon schijnt volop:rose: dus ik ga dadelijk een flinke wandeling maken met de hond. Zal wel een van de laatste mooie dagen zijn dat we er nog van kunnen genieten...

Het gaat met mij nog steeds goed; dag 44 droog!
En vandaag op de weegschaal alweer een kilo eraf, hoi hoi!!
Ik ga zeker zo door, ik word steeds blijer met mezelf:D

Geniet van het mooie weer als het kan... en hou het droog he mensen:D
Samen staan we sterk!!

Liefs; Tobbertje:present: (oh nee, ToPPertje:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo Volgens mij heeft Bloem hele goeie zin. Wat fijn om te lezen zeg.
Hier de hele dag zitten schilderen. Lekker op m'n gemakkie. tussendoor eten gemaakt. boterboontjes mmmm Ze waren weer te koop. Merk zelf dat ik het weer leuk vind om te koken ook al is het voor de Bol zelf. Vroeg me af hoe ik dat toch deed toen ik dronk. Weet wel dat ik alles wat los en vast zat opvrat.
En roken zeg niet meer normaal. De ene na de andere stak ik op. Het lijkt wel dat, als ik dronk ik nergens maat mee wist te houden.:) Overal was de rem eraf. Raar hé? Hoe kan dat allemaal.

Smakelijk Rap.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het dilemma van Jet gevolgd en ik zit met een soortgelijk dilemma. Ik wil niet liegen maar hoe kan ik op mijn CV omschrijven dat ik al ruim 2 jaar uit de roulatie ben want dat begint me te nekken. Heb niet veel tijd meer voordat ik bijstand aan moet vragen.... suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook weer. :)

Jet, wat moet dit moeilijk voor je zijn! Maar vroeg of laat vind je wel weer je plekje, daar ben ik van overtuigd! Fingers crossed dat het nu maar snel zal gaan gebeuren.

Will, Afschuwelijk dat je dit voor de voeten geworpen is. Ik neem aan dat dit een uitspraak van T. was en niet van de rechter. Je wist ws. wel dat ze dit zou gaan gebruiken, maar toch .. als het daar zo in de rechtszaal gezegd wordt komt het keihard aan. Ik ben zelf ook voor rotte vis uitgemaakt destijds en je bent er gewoon totaal door van slag. Obgeloof, boosheid, teleurstelling dat de dingen zo aflopen. alles komt samen. Ik zou je graag een hart onder de riem steken, maar dit is nu kennelijk de weg die T. wil gaan. Het zou het beste zijn als je inderdaad maar heel snel wegkunt uit de gezamenlijke woning. Ik begrijp jouw verzet heel goed, want het gaat allemaal al snel. Maar hoe eerder je weg bent, des te beter voor jou ook, gezien de houding van T. Dat is allemaal verstandelijk beredeneerd, gevoelsmatig ligt het natuurlijk heel anders.
:heart:

Dymph, war naar dat het zo gelopen is met je Santje.

Hopelijk vergeet ik niet iemand die het moeilijk heeft vandaag. Ik heb maar wat kriskras bijgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos ik vrees dat je het idd te simpel ziet. Ik moet een manier verzinnen, zonder al te veel te liegen, waarom ik bijna 3 jaar niet gewerkt heb. Op papier want anders word ik niet eens uitgenodigd... maakt niet uit kennelijk hoeveel diploma's en ervaring je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen erg bedankt voor het meeleven met mij en Santje. En Jane, jouw woorden doen mij ook erg veel goed. Fijn dat je zo meevoelt. En dan ook nog mij helpen met de bloempjes. Het kan niet op!!

Jet, wat knap van je dat je je gevoel hebt durven volgen. Denk dat dat uiteindelijk altijd de beste keus is. Goed dat je uit je dilemma bent gekomen. Complimenten meid!
Will, jij blijft het maar zwaar houden. Wat ontzettend gemeen van T. om zo te doen. Ik vind dat steken onder de gordel. Zegt heeel veeeel over haar hoor. Houd vol in de sttrijd. Zal blij voor je zijn als het allemaal gedaan is. Sterke kerel!
Bol, niet meer aan de vreet? Ik kan er ook wat van. En onmatigheid met drank erbij geldt voor mij ook. Zonder drank toch meer remmen of zo.
Wimmelt, wij gaan toch gelijk op? Dag 2 (tsja....) voor jou ook?
Ga nu ff hangen en wat mensen bellen, ben best moe van alles. De hele dag lopen rillen en de hele dag koud! Ondanks de opvliegers.
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moet mij iets van het hart en dat zal me niet door iedereen in dank worden afgenomen. Will beschrijft hier de hele tijd de situatie van zijn kant, en daar kan ik in meegaan. Maar ik kan me ook de kan van zijn (ex)vrouw voorstellen. Die heeft waarschijnlijk zolang geslikt en geslikt en nu is het genoeg. Dus Will ik hoop voor jou dat het gunstig uitpakt maar ik kan me de gevoelens van je vrouw ook wel voorstellen. Waar ik een beetje moeite mee heb is dat zij nu als de boeman wordt afgeschilderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie,
Waarom heb je dan de afgelopen tijd niet gewerkt.
Kan je dat niet gewoon eerlijk vertellen,of is het zo erg, dat ze je op grond daarvan niet aan zullen nemen?

Dymph,
Sterkte, zulke dingen zijn nooit leuk he.
Misschien helpt het als je bedenkt dat ze nu geen pijn meer heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...