Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Mupke, hoe mijn dag was? ik werd pas wakker om half 12 vanochtend. slechte nacht gehad, eigen schuld. Vannacht slaap ik weer als een roos. Dus vandaag niet veel gedaan. Verloren dag eigenlijk.
druppeltje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 (bericht verwijderd door de moderator)
druppeltje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Sorry Bolleke we kruisten elkaar maar wel terusten.
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Is het bij jou ook zulk slecht weer Beate? Dan is een luilakdag weleens lekker toch? Een dag waarop je niets doet is toch niet perse een verloren dag?
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 zooo avondje tv is weer voorbij. Eindelijk erkenning voor de bekende Nederlanders
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 (bericht verwijderd door de moderator)
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 (bericht verwijderd door de moderator)
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bol meid voel je niet aangevallen, je doet wat je kunt en dat doe je goed.Goedenavond trouwens.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hee die Hermie, dat is een tijdje geleden dat we gelijk online warenAlles goed met je?
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hey Witte. Tsja aan de ene kant gaat het goed v.w.b. drinken en aan de andere kant minder moet volgende week bijstand aanvragen.. slik. En met jou?
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 hoi Witte...Een dag is voor mij verloren, omdat ik te moe/lui katerig ben om iets te doen. Een lekkere bewuste luierdag, kan ik van genieten, fris opstaan en dan alleen maar wat rondhangen in huis en stad. zie je het verschil? Heeft iemand voor mij nog een titel van een goed boek om het niet drinken volledig vol te kunnen houden? Ik hoor weleens Keith Bakker..is dat wat?
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ben net bijgelezen en juist erg onder de indruk van jou Boltrouwens het gaat om glen en die was er ook blij meeen wat een ander er van vindt dat mag ie houden zegt bambam geloof ik.Als ik Glen was vanavond dan zou ik ook me erg veilig hebben gevoeld zoals je hembegeleide hoor Bol.Iedereen mag er het zijne of hare van denken, maar doe het maar eens na!
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Beate. Als ik Keith Bakker hoor dan ga ik spontaan braken, wat een ego-tripper zeg. Een titel voor een boek.. schrijf je eigen boek waarschijnlijk heb je genoeg meegemaakt en geef er dan een happy end aan.
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Jane4, gaat t goed? al weekend plannen?
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja ik vind het vervelend maar goed. Ik ga nu echt afsluiten. Mensen tot morgen maar weer.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Jemig Hermie, dat is naar zeg. Ik heb je wel gelezen hoor, ik weet dat t zoeken naar werk geen makkelijke weg is.Potjandoosje, heb je daar zo hard voor gestudeerd...Ik weet nog wel in de tijd dat ik ooit na mn opleiding geen werk kon vinden en ook verplicht een paar maanden in de bijstand moest, ik mezelf overeind hield met de gedachte:Waar ik word afgewezen is geen goeie plek voor mij, liever langer wachten en dan op de juiste plek terecht komen.Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar mij heeft het in die periode zeer zeker geholpen Hermie.Met mij gaat het goed. Drie dagen geen wekker, dat is een soort van vrijheid ofzo;)Ik heb geen idee wie Keith Bakker is Beate, maar misschien ff googelen bij bol.com, daar kun je alles over zijn boeken lezen
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Beate,nou net de 1e kompetitiewedstrijd uit gespeeldwas erg spannend en werd dan ook 2-2, dus erg tevreden.morgen B&B mensen ontvangen en zondag mag ik weer volleyen met een clubje uit Voorburg,dus mijn weekend zit gebeiteld. En jij, nog iets leuks in de planning, zodat je een paar dagengeen alcohol nodig hebt? Anders willen we wel ff met je meedenken hoor, ik zet je zo aan het sporten!
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Keep up the good work BolletjeJe bent waarschijnlijk nu sterk genoeg om andere te kunnen helpenBij de AA is dat zelfs een stap, heb ik wel is gelezen hier.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Zo hee jij speelt ook weer snel JaneGeen last gehad van je getrokken kiezen gebied??
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja die is wel goed dat boek,ik heb ooit bij thema's een boekendraadje aangemaaktmet drankgerelateerde boeken, zoek maar ff.En als het ook gewoon spannend mag zijn Millennium3 dikke pillen samen met een zak drop:PEn morgen komt deel 4 al weer van de miniserie op CANVAS.
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Dank voor je opbeurende woorden Witte. Uiteindelijk zal alles wel goed komen daar ben ik van overtuigd, vind het alleen zo ontzettend naar voor mijn dochter die ik toch een aantal dingen zal moeten ontzeggen.
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Hermie, begrepen, geen Keith dus. Ik schrijf zelf al 50 jaar mn gevoelens op. Dozen vol liggen er.Blijft mijn eigen gezichtspunt, van een ander kun je soms veel leren, de dingen heel anders bekijken, Zelf kun je aardig ronddraaien zonder een stap verder te komen. Bovendien ben ik geen pycholoog of onderzoeker, hecht toch wel waarde aan een goeie schrijver of een goed onderzoekt wat gedaan is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden