Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk aktief weekend krijg je, veel mensen zien dus. Gezellig. Dit weekend bezoek ik een zieke, ik word erzelf ook altijd heel triest van, meestal verwerk ik dat met een fles wijn na afloop. Ik ga nu hier beloven dat dat dit weekend niet het geval zal zijn. Moet maar eens leren met triestheid om te gaan, toch?
Zondags ga ik naar de kerk, we kennen daar elkaar allemaal en het sociale geklets voor en na de dienst duurt vaak nog langer dan de hele dienst zelf. Oh ik zal morgenvroeg eerst sporten. fietsen en dan yoga. Ik sport alleen en vind dat wel zo prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie..zoveel mensen hebben aleens gezegd tegen mij: breng een boek uit, het moet kunnen.
Dat gaat nog veel geld kosten joh! Misschien ooit. Ik ben wel gevraagd om samen met iemand een boek te schrijven. Daar heb ik nog meer vraagtekens bij.
Ik koop mn boeken in nederland, of bestel ze via BOL. com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie, van mn eigen verzameling brieven etc..daar staan ook geheimen in van mij. Ik zie mn kids het al lezen? Zo mama....zo zo!! Of ik daar zo gelukkiger van zou worden... Ze mogen alles lezen als ik dood ben, ik zal het niet op t laatste moment verbranden of zo. Ik sleep de dozen ook al mn hele leven mee, grappig he?

Ik ga naar bed, nog even wat lezen. Iedereen is verdachte is dat boek..iedereen zou in principe de doc vermoord kunnen hebben. In ieder mens schijnt ook iets vreselijks geweldadigs te schuilen. Mooi boek.
Psychologische triller. En dan nog rustig slapen. Lukt wel.

dag allemaal, veel sterkte ermee! Voor mij was dit een droge dag in ieder geval. Laat je weten hoe de kritieke savond gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...