Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol ik kan nu geloof ik wel een massage gebruiken. ik ben gebroken.... ik MOEST voor yvonne ook nog sporten en voor blondie. K&B wilden nog graag naar het bos en ze wilden ook nog een lekkere hap het weekend. dus moest ook nog boodschappen doen voor ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: igor
Niwi, bolletje wil van jou ook wel een massage hoor :huh::huh::huh::huh::huh::huh:
Nee joh, Niwi moet morgen werken joh. Dan moet ik tot morgenavond wachten.
o d'r komt trouwens vanavond een mooie film op sbs.6 met Nicolas Cease of hoe heet die kerel. Om 20.30
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben erg moe en heilige avond moet nog komen. De avond dat er altijd een vriend belt en waar niets tussen kan komen. Waar hij ook zit hij belt altijd op vrijdagavond.

Vanochtend mijn hulp gehad maar word doodmoe van zijn geklets. Hij werkt netjes en is er aardig maar hij kwebbelt aan een stuk door en dat 3 uur lang. Probeer dekking te zoeken maar is moeilijk in een flat hahaha. Ja het is een hij tot velen verbazingen. Nou maakt me niet uit, als hij het werk maar doet toch?

Vanmiddag proefrit moeten rijden op mijn nieuwe stoepferrari. Krijg dezelfde als in Amsterdam alleen de zitting is wat aangepast omdat hij vond dat ik zo'n mager kontje had. Ik zei foei zo'n woord in dit dorp...
Zat goed en kan nu bekleed worden maar dat schuimrubber is zo hoog dat er nu weer iets gemaakt moet worden want kan niet met mijn voeten op het plateau. Spiegels zijn ook anders en veel duurder want ze zijn lager gezet en buigbaarder omdat ik ook 2 nekhernia's heb. Sjonge mag wat kosten hier zeg want gaat nog een paar weken duren en ondertussen huren ze die van Amsterdam zodat ik er in elk geval een heb.

Toen weer aan de klep met buuf uit Amsterdam en kon het niet laten weer te piepen over het dorp. Dinsdag komt ze en vond dat heel emo want we komen beide uit Eindhoven, waren beide jong weduwe en leerden elkaar kennen in Amsterdam. Voordat ik er kwam wonen had ze ook in een dorp gewoont en ging er kapot aan dus hoop dat ik dit niet mee hoef te maken. Boodschappenlijstje opgegeven wat ze voor me mee moest nemen want gelukkig vroeg ze daar om.

Moraal: emo's zijn vermoeiender als hard werken (en dat heb ik in de verpleging 30 jaar lang gedaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk een kat die Mopy heet. Maar je zit begrijp ik de hele dag thuis hé? Is er niet iets wat je samen met anderen zou willen gaan doen. b.v. Volleyen of voetballen? Ik vraag dat omdat ik het gevoel heb dat dat misschien beter voor je is. Dan zit je niet de hele dag thuis. Maar het kan zijn dat je daar weer wat paniekerig van wordt als je een teamsport gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...