Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Borr ik was ook met stomheid geslagen en nog. De moed zakte me in mijn schoenen. Daarna nog het slechte nieuws en ik dacht dat mijn wereld in elkaar storte. Ik ga dit ook uitzoeken.
Maar ik heb me nu weer wat bij elkaar geraapt.

Ik ga zodadelijk naar de crematie van mijn tante dus zal niet schrijven vanmiddag maar vanavond kom ik terug.

Hannah zo kan het ook zijn. Maar ik wil toch ook graag weten wat GGZ hier me te maken heeft. Ik heb toch al weinig vertrouwen in ze nav bepaalde voorvallen waar ze me gewoon in de steek hebben gelaten.
(zelfs al een keer excuses van hun gekregen omdat we gelijk hadden).

Tots traks dan maar.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, moeizaam gister, erg geworstel. Wat mij soms helpt, is het gevoel van the day after na een zuippartij. Dat is echt helemaal verschrikkelijk. Dat schrikbeeld wil me nog wel eens helpen er niet aan te beginnen. Zo ook gister.

Desi, wat een toestanden allemaal. Vind het knap dat je er zo realistisch onder blijft.
Bor, dat 'moeten', dat 'geen andere kant uit kunnen', dat zou mij ook heel erg benauwen. Begrijp je heel goed. Grijpt het je niet zo nu en dan naar de keel? Moeilijk hoor.
Glenn, jongen toch, wat moet ik zeggen? Proberen om steeds later te gaan drinken? Zoiets? Ik roep maar wat stoms. Ik weet alleen wel helaas dat de drang zo overheersend kan zijn, dat niets of niemand je kan weerhouden. Het lijkt sterker dan jezelf. En wat moet je dan? Daar worstel ik ook mee. Uitstellen dan maar, uur voor uur. Vreten, helpt ook. Niet leuk, maar leidt af van de trek voor mij.
Het Moet echt helemaal uit jezelf komen.

Bol, jouw berichtje gister over jezelf in de steek laten, ik vond het mooi en heel waar. Zo gaat dat nu eenmaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen. :)
Wat alweer veel geschreven hier. Sorry, ik heb niet alles gelezen.
Wel gezien: Desi. Blijf zoeken meid. Maar daar ben je al mee bezig geloof ik.

Glen, wat voor hulp heb je bij het stoppen. was jij niet eerder deze week bij Tactus geweest voor een soort intakegesprek?


Ik heb lekker uitgeslapen. En de boodschappen al binnen. Blijf wel even ingeliogd, maar tussendoor doe ik wat schoonmaakklusjes in huis. Zoonlief is nog op school, maar zodra hij thuiskomst wil ik even lekker in alle rust met hem de herfstvakantie beginnen. En dat betekent ook in een opgeruimd huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor. wat rot voor je dat je het nu zo moeilijk hebt lieverd. Ja daarstraks zei je dat het te maken heeft met de opname maar daarna kreeg ik het gevoel dat je er niet verder over wilde praten. Maar zo is het zo moeilijk om mee te voelen met je als we niet weten waardoor jij nu in een crisis zit. Kun je niet proberen iets meer te vertellen? Of ben je bang dat we er met z'n allen bovenop springen. Als dat zo is, geef dat dan maar rustig aan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje we springen niet op je maar willen je vasthouden. Er is altijd hier wel iemand die met je praat. Persoonlijk vind ik het moeilijk als ik niet weet wat het probleem is en wil niet als een kip zonder kop praten. Wil het ook wel over het weer hebben maar je signalen zijn anders dus zou het stom van mezelf vinden tenzij je aangeeft het subtiel te willen houden.
De opname zal heftig zijn voor je maar is dat de reden dat je het nu zwaar hebt? Voel je je paniekerig? Heb je gedronken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen, veel mensen hebben het ontzettend moeilijk, lees ik. Veel sterkte allemaal. Kom nuchter de dag door aub. Probeer niet te drinken en al helemaal geen tabletten erbij. (hoor wie het zegt, maar toch)
Ik voer ook mn eigen strijd tegen deze 2 dingen, het lukt de ene keer beter dan de andere keer.

Ik begin steeds zieker snachts van drank te worden, dit moet een stok achter de deur zijn. Ik ben zoveel blijer na een "droge" dag. Die trek, die eeuwige sterke trek..., oh ik wou dat het nooit meer door mn hoofd speelde) Eindelijk vrij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie :heart::sun: Pak maar ff aan meis, die zijn voor jou.


Zo Bol gaat weer zitten schilderen. Het bezoek is weer weg.
Vanochtend was ik ook al bezig hoor. Heerlijk die rust die er dan komt als ik geconcentreerd ben.

Heb trouwens bij tips en adviezen een draadje aangemaakt voor mensen die een hobby hebben of willen gaan doen. We kunnen elkaar van informatie voorzien, zodat we wat minder last hebben van trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp het borretje maar was even bang omdat je het zo zwaar hebt. Sorry dat ik het vroeg maar kon me voorstellen dat als je een zwak moment hebt dat de verleiding dan groot zou zijn. Knap dat je het niet doet want je weet de gevolgen maar de verdovingszucht van de alco kan vreselijke macht hebben. Je mag trots zijn op jezelf dat als je het moeilijk hebt toch niet naar de fles grijpt. Go go go meis, je hebt niks te verliezen maar alles te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik ben van plan om mee te gaan doen met de dagdraad. Vooral voor de steun, de afleiding en uiteraard voor de gezelligheid!
Ik ben nu meer dan drie weken helemaal gestopt, en het gaat vrij goed. De trek is er af en toe, maar verdwijnt ook weer snel.
D.m.v. meedoen hoop ik iedereen snel te leren kennen!
Groetjes, Ineke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tuva,
Welkom hier in het dagdraadje dan maar :) Het is nu een beetje stil hier.
Waar zit iedereen????!!!!!! :moon:

Ik ga nog even hier hangen voordat kindlief thuiskomt. De chili con carne is al klaar. Hoef ik vanavond alleen maar even opnieuw warm maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Tuvalu aangenaam kennis te maken.:present: Zo de eerste roos is al binnen voor je, omdat je nu al een tijd droog staat, geweldig.
Ik ben Bollie en ben 1 jaar nu bij het forum. Ik hoop dat je er net zoveel baat bij zult hebben als ik dan zit je gesetteld.
Dronk je erg veel? En hoe oud ben je? Van 58? Ja meestal stellen mensen zich voor bij wie is wie maar het kan zijn dat je dat al gedaan hebt en het is ook geen verplichting hoor.
Heel veel suc6 bij ons forum met heel veel toffe mensen, en kom maar gezellig bij ons op de koffie in onze virtuele huiskamer.

Chili Mupke??? MMMMMMM lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...