Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi Witte...
Een dag is voor mij verloren, omdat ik te moe/lui katerig ben om iets te doen. Een lekkere bewuste luierdag, kan ik van genieten, fris opstaan en dan alleen maar wat rondhangen in huis en stad.
zie je het verschil? Heeft iemand voor mij nog een titel van een goed boek om het niet drinken volledig vol te kunnen houden? Ik hoor weleens Keith Bakker..is dat wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net bijgelezen en juist erg onder de indruk van jou Bol
trouwens het gaat om glen en die was er ook blij mee
en wat een ander er van vindt dat mag ie houden zegt bambam geloof ik.
Als ik Glen was vanavond dan zou ik ook me erg veilig hebben gevoeld zoals je hem
begeleide hoor Bol.
Iedereen mag er het zijne of hare van denken, maar doe het maar eens na!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Hermie, dat is naar zeg. Ik heb je wel gelezen hoor, ik weet dat t zoeken naar werk geen makkelijke weg is.
Potjandoosje, heb je daar zo hard voor gestudeerd...
Ik weet nog wel in de tijd dat ik ooit na mn opleiding geen werk kon vinden en ook verplicht een paar maanden in de bijstand moest, ik mezelf overeind hield met de gedachte:
Waar ik word afgewezen is geen goeie plek voor mij, liever langer wachten en dan op de juiste plek terecht komen.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar mij heeft het in die periode zeer zeker geholpen Hermie.

Met mij gaat het goed. Drie dagen geen wekker, dat is een soort van vrijheid ofzo;)

Ik heb geen idee wie Keith Bakker is Beate, maar misschien ff googelen bij bol.com, daar kun je alles over zijn boeken lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Beate,
nou net de 1e kompetitiewedstrijd uit gespeeld
was erg spannend en werd dan ook 2-2, dus erg tevreden.
morgen B&B mensen ontvangen en zondag mag ik weer volleyen met een clubje uit Voorburg,
dus mijn weekend zit gebeiteld. En jij, nog iets leuks in de planning, zodat je een paar dagen
geen alcohol nodig hebt? Anders willen we wel ff met je meedenken hoor, ik zet je zo aan het sporten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hermie, begrepen, geen Keith dus. Ik schrijf zelf al 50 jaar mn gevoelens op. Dozen vol liggen er.
Blijft mijn eigen gezichtspunt, van een ander kun je soms veel leren, de dingen heel anders bekijken, Zelf kun je aardig ronddraaien zonder een stap verder te komen. Bovendien ben ik geen pycholoog of onderzoeker, hecht toch wel waarde aan een goeie schrijver of een goed onderzoekt wat gedaan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...