glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 mopy is rood en is mijn beste vriend alleen hij is vaak buiten en will nog al eens wat mee nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bedoel je muizen of vogeltjes? doen ze hier ook hoor en dan leggen ze die lekker op m'n schoot, zo van Älsjeblieft baasje voor jou. Net gevangen dus lekker vers. Eet maar gauw op want nu is het nog lekker warm:wacko::huh:"Hoe oud is jouw kat? Ja rooie zijn meestal katers, en worden vaak ontzettend groot. Maar ook zo ontzettend lief. Praat je er wel eens tegen? En ligt hij vaak op schoot? Daar word ik altijd zo rustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 mopy neemt vanalles mee vis vogels muizen enz en ja als ik tv kijk ligt hij bij mij op schoot mopy is 13 jaar oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Das al oud zeg. Dat haalt hij ook alleen maar als hij goed verzorgd is anders niet. Dus een compliment voor jou.Heb je hem al van jongs af aan? En mag ik vragen hoe oud jij bent want dat kon ik nergens terug vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 bolletje ik heb mopy van aff 2 jaar oud en ik ben zelf 41 jaar jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ah kijk dan heb je hem dus al 11 jaar zeg. Zat net te denken, ga jij wel eens ooit naar de markt of is dat te moeilijk voor je.Ik ga af en toe naar de markt om voor de katten hier wat vis te halen. Daar zijn ze helemaal wild van.Net ff met m'n eten bezig geweest. Zuurkool met kalfsvlees. Wat ga jij eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 lekker zuurkool daar ben ik doll op maar naar de markt offzo ga ik bijna niet is mij te druk maar mopy krijgt goed te eten hier ik koop meestal blik met zalm en vleesen brokjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ja ikzelf ga meestal als de markt net begint, dan is het niet zo druk. Goh zeg, heb je een dig. camera? Dan zou je eens een foto moeten plaatsen van je kat.Er zijn hier meer mensen die een foto van hun huisdier geplaatst hebben. Het is niet zo moeilijk hoor en als je het wilt maar niet kunt kunnen we je helpen om hem te plaatsen. Maar ja dan moet je eerst een foto hebben hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ik heb geen dig camera anders zou ik graag een foto plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Maakt niet uit hoor. Misschien in de toekomst. Hé vind je het erg als ik effe stop? Ik wil even op de bank gaan hangen en een film gaan kijken. Of wil je liever dat ik hier blijf. Dat mag je rustig laten weten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 liefe bolletje je moet doen waar je zin in hebt ik spreek je vanavond well weer als je dat goed vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ja natuurlijk vind ik dat goed. Gezellig joh. Nou tot vanavond en houd je haaks hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Middag allen Beetje stilletjes hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dan ga ik me ergens anders wel zitten vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goedemiddag allen.Will van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ha heintje IIen hermie ook natuurlijk,lekker kunnen slapen nog, ondanks gesnurk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Will, van harte gefeliciteerd En ik wens je alle goeds voor de toekomst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Haha Jane ja hoor heerlijk geslapen, ben volgens mij die man met de beruchte hamer tegengekomen heb min of meer in coma gelegen.Hoe is het met jouw schouder, helemaal hersteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nogmaals bedankt iedereen, het is echt hartverwarend dit allemaal te lezen. Mijn problemen verdwijnen er mee naar de achtergrond. Mag wel op een dag als deze Voor iedereen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 We zijn weer terug Glen sta je nog droog nu??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ik ga maar eens gauw aardappels schillen voor de HUTSPOT jammie jammie en de boefjes ja vandaag zijn ze echt ontdeugend krijgen een kalkoenlapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Even snel proberen Will te FELICITEREN (voor ik er weer uitgeknikkerd wordt): Lieve will, van harte gefeliciteerd!!!! :):):):):):)Ik wens je van harte een nieuw levensjaar toe, waarin het geluk je weer toelacht, en waarin je welgemoed je weg in de woestijn kunt vervolgen.Je hebt veel voor je kiezen gekregen en je bent er nog niet, maar je staat nog steeds fier overeind!Hulde daarvoor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ja hermie ik heb helaas zoveel ontstekingwerende troepmoeten slikken voor mijn kaak, maar mijn schouder is er bijna van over gegaan,dus elk naddel hep sijn foordeel he!(kon geen masseuse tegenop:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: bolletjeWoman EEEEEEKKKKK en navelpiercing? Lijkt me zo eng. Nee hoor ze moeten van mijn naveltje afblijven. Gaan ze daarin zitten pielen en schieten met zo'n schietding door mijn naveltje.Nee Bol niet schieten. Het duurt veel langer. In je neus en oren schieten ze en is het zo voorbij. In je navel is een langzame marteling. Maar het resultaat!!!!!!! Daar heb je het wel voor over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ik ben er nog niet uitgegooid (ernstige computerproblemen ) dus ik probeer nog een bericht:Goedemiddag allemaalDit moervosje loopt inmiddels al 7 maanden door de woestijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden