Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedoel je muizen of vogeltjes? doen ze hier ook hoor en dan leggen ze die lekker op m'n schoot, zo van Älsjeblieft baasje voor jou. Net gevangen dus lekker vers. Eet maar gauw op want nu is het nog lekker warm:wacko::huh:"
Hoe oud is jouw kat? Ja rooie zijn meestal katers, en worden vaak ontzettend groot. Maar ook zo ontzettend lief. Praat je er wel eens tegen? En ligt hij vaak op schoot? Daar word ik altijd zo rustig van.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah kijk dan heb je hem dus al 11 jaar zeg. Zat net te denken, ga jij wel eens ooit naar de markt of is dat te moeilijk voor je.
Ik ga af en toe naar de markt om voor de katten hier wat vis te halen. Daar zijn ze helemaal wild van.
Net ff met m'n eten bezig geweest. Zuurkool met kalfsvlees. Wat ga jij eten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ikzelf ga meestal als de markt net begint, dan is het niet zo druk. Goh zeg, heb je een dig. camera? Dan zou je eens een foto moeten plaatsen van je kat.
Er zijn hier meer mensen die een foto van hun huisdier geplaatst hebben. Het is niet zo moeilijk hoor en als je het wilt maar niet kunt kunnen we je helpen om hem te plaatsen. Maar ja dan moet je eerst een foto hebben hé;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel proberen Will te FELICITEREN (voor ik er weer uitgeknikkerd wordt):
Lieve will, van harte gefeliciteerd!!!! :heart::sun::moon::present::)B);):heart::sun::moon::present::)B);):heart::sun::moon::present::)B);):heart::sun::moon::present::)B);):heart::sun::moon::present::)B);):heart::sun::moon::present::)B);)

Ik wens je van harte een nieuw levensjaar toe, waarin het geluk je weer toelacht, en waarin je welgemoed je weg in de woestijn kunt vervolgen.
Je hebt veel voor je kiezen gekregen en je bent er nog niet, maar je staat nog steeds fier overeind!
Hulde daarvoor!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: bolletje





Woman EEEEEEKKKKK en navelpiercing? Lijkt me zo eng. Nee hoor ze moeten van mijn naveltje afblijven. Gaan ze daarin zitten pielen en schieten met zo'n schietding door mijn naveltje.

Nee Bol niet schieten. Het duurt veel langer. In je neus en oren schieten ze en is het zo voorbij. In je navel is een langzame marteling. Maar het resultaat!!!!!!! Daar heb je het wel voor over.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...