will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hiersé se, goeiemorgen de frummers se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 ier es tem se...den Will se...woestijnvossen aller landen, verenigt U !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Mogge Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Mogge Desi, niwi, i'm walking, i'm walking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 en ook goeiemorgenvan lonely wolf in de Randstad:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 good morning, lonely Jane...join the kudde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goeiemorgen frummers, Friesland ook paraat... ook al is het ongehoord laat. Ben zelfs door de wake-up-call van Igor doorgeslapen Maar ja, dat krijg je er van als je zaterdag moet werken, zondag op bezoek gaat en dan s avonds ook nog eens laat naar bed gaat. De jaartjes gaan tellen merk ik hoor. Had het blijkbaar nodig , want heb aan één stuk door geslapen... moet er normaal wel een keer of twee even uit voor een sanitaire stop...zit nu lekker aan een bakkie en ga zo even buiten een sigaretje roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 nou straks misschien weer Niwieerst ff spinnen, is vervroegd naar 9 uur!!om mij notabene, dus moet ik er wel zijn he.doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goeiemorgen allemaal! Hebben jullie dat ook: ik word altijd stikzenuwachtig wakker, nu ik gestopt ben met drinken helemaal. En er is niets waar ik me zenuwachtig voor hoef te maken, en toch.... Raar en naar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 YIHAAAAAAAAA, galoppe, galoppe. Den Niwi se, den Jane se en alle anderen se:DHeb een fijne dag. Huisarts wil ik nog wel es bezoeken, slijterij is lang gelee. Beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 den Bam2x se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Kost een stuk minder die huisarts dan de slijterij inderdaad...Hier inmiddels gedouched en wel en klaar voor de dag !!!Spin je ook even voor mij Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hoi bb,Zit hier met vervelende spierscheur, seffes naar de HA. Ik word oud zekerz ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Tuvalu, goedemorgen. Dat herken ik wel, zeker in het begin van mijn stoppen. Erg opgejaagd en onrustig. Vervelend. Vergeet niet dat drank veel onderdrukt en je voelt vaak je emoties niet.In alcohol zit veel suiker, dat geeft onmiddelijke energie, daardoor overschrijd je meestal je grenzen met als gevolg dat je vaak niet eens weet waar je grenzen liggen.Ik schrijf; je. Ik bedoel natuurlijk mezelf.Geef het tijd, herstel gaat niet snel. Ik heb jaren gedronken en het zou gek zijn als ik meteen nergens last meer van zou hebben. Wilde en wil ik wel, ben nogal ongeduldig.......Sterkte en hou vol. Het gaat niet vanzelf maar het begint bij dat eertse glas te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hoi Witje, goe gedacht, voor mij ook Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Tuvalu,Dat zenuwachtige gaat over hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Will, oud weet ik niet. Kan zijn. Wellicht geeft je lichaam ook aan dat je in de rust moet???Vervelend zo'n scheuring, take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Goedemorgen Will, haal die slaapjes en dat zand uit de woestijn eens uit je oogjes Je wordt niet oud, je bent oud !!! Brilletje nodig ? Hihihihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Haha, blondje, en ik maar denken dat ik eeuwig jong blijf. Afin, ,jong van geest is ook al iets hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Hihi Wil, ja de ouderdom komt met gebreken, praat me er niet van.... Maar inderdaad hartstikke ellendig voor je. Kan me indenken dat het werk in de haven gewoon niet kan met zo'n blessure toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Toch hoop ik dat je oud wordt, Will.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Daar kan ik niks tegenin brengen Will...Succes bij de huisarts zo strakkies, hoop dat het meevalt:sun:Ga hier effe mn huis onder handen nemen, kijk zo af en toe nog wel even om het hoekjeLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Bedankt niwi, samen oud worden lijkt me best gezellig ja, Och Vonneke, als ik het kalmpjes aan doe vanavond zal me het wel lukken. Wil liever niet thuis blijven voor verschillende redenen, dus bijt ik, maar ff door hé. Als het echt niet gaat, dan tja......dan zien we nog wel Bedankt blondje, ik hoop het ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Nee Will, niet doorbijten, vlgs mij. Maar snap dat je niet thuis wilt zijn. Doe rustig aan en wees lief voor jezelf.Ik ben weg, werken. Hop, hop, hop! Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 tsja, Will op het gebied van alcoholisme heb ik dan nog 2 wensen...1. dat ik nuchter mag sterven...2. dat het nog lang mag duren, voordat het zover is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden