Spring naar bijdragen

Maandag 25/10/2010

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen frummers, Friesland ook paraat... ook al is het ongehoord laat.
Ben zelfs door de wake-up-call van Igor doorgeslapen :angry:
Maar ja, dat krijg je er van als je zaterdag moet werken, zondag op bezoek gaat en dan s avonds ook nog eens laat naar bed gaat. De jaartjes gaan tellen merk ik hoor.
Had het blijkbaar nodig , want heb aan één stuk door geslapen... moet er normaal wel een keer of twee even uit voor een sanitaire stop...:D
zit nu lekker aan een bakkie en ga zo even buiten een sigaretje roken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuvalu, goedemorgen. Dat herken ik wel, zeker in het begin van mijn stoppen. Erg opgejaagd en onrustig. Vervelend. Vergeet niet dat drank veel onderdrukt en je voelt vaak je emoties niet.
In alcohol zit veel suiker, dat geeft onmiddelijke energie, daardoor overschrijd je meestal je grenzen met als gevolg dat je vaak niet eens weet waar je grenzen liggen.

Ik schrijf; je. Ik bedoel natuurlijk mezelf.
Geef het tijd, herstel gaat niet snel. Ik heb jaren gedronken en het zou gek zijn als ik meteen nergens last meer van zou hebben. Wilde en wil ik wel, ben nogal ongeduldig.......
Sterkte en hou vol. Het gaat niet vanzelf maar het begint bij dat eertse glas te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt niwi, samen oud worden lijkt me best gezellig ja,
Och Vonneke, als ik het kalmpjes aan doe vanavond zal me het wel lukken. Wil liever niet thuis blijven voor verschillende redenen, dus bijt ik, maar ff door hé. Als het echt niet gaat, dan tja......dan zien we nog wel ;)

Bedankt blondje, ik hoop het ook !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...