will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Borie en bollie er bijgekomen se Niet werken vandaag Desi, wel 1001 dingen doen. Met vriendin naar ziekenhuis voor pijn in haar rug, dan naar vader om vanalles te gaan halen en in een te steken busy daypas terug werken in de haven op vrijdagavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Morge Bolletje, Will en Borretje,Desi sterkte voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Geen idee waarom ik zo slecht geslapen heb... Heb het gewoon de hele nacht koud gehad...Naar mijn idee toch niet echt aan het piekeren, maar het kan best onbewust...Was gisteren wel enorm blij met het enthousiasme van mijn partner over de therapie, dan weet ik van mijzelf dat ik het liefst direct en wel nu wil beginnen eraan... Teveel adrenaline misschien ?Meestal ga ik dan effe mn bed uit om te mediteren, maar was zo koud dat ik ook mijn bed weer niet uit wilde stappen...Ach, vannacht weer een nieuwe nacht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Moghu wilbillie rekel,Zo dan heb je het weer erg druk zeg. Betekent dat dat wij je ook tot vrijdag moeten missen. Maar je houd je nog steeds ontzettend goed staande.Ben weg lieve mensen. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Vanacht gewoon weer een nieuwe nacht Blondie. Sa ist!Mogge al te zaam. Heb een fijne dag allen.Bol, wij hebben een huisegeltje, zo gezellig. Hij of zij krijgt kattebrokken, lekkerrrrr. Hoor je dat bordje over de grond schuiven....Beestje zal zo wel in winterslaap gaan.Vandaag drink ik niet. Lijkt me wel een goed idee. En mn opdrachten doen en niet teveel uitstellen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Juist BB !!! Ik doe met je mee, de eerste niet nemen...Nu effe tussen de drupels in de douche heenlopen en klaarmaken voor therapie...Zin an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 That's the spirit B. Go girl, U rock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Even nog ingelogd voor Bam. Ja kattenbrokken vinden ze heerlijk. En hoe vetter ze zijn des te beter gaan ze hun winterslaap in. Mooie diertjes zijn het hé?Gup ligt nu in diepe rust en gaat dadelijk voor het eerst in zijn leven de auto in.Hé verdorrie, het pikt ergens en ik kan het nieut vinden zeg.Nou echt weg. Dadelijk staan ze voor de deur en ben ik nog niet klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik doe ook mee Bambam.Vandaag de eerste niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goeiemorgen mensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 And me tooo,Ik kom op en af bollie, daarvoor hoef ik niet op het werk te zitten hoor.Blondje, een middag power nap, zegt dat je iets ? Of gaat dat niet.Hoi BB, nice to see you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ahhh, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik doe ook mee vandaag, lijkt me wel nuttigvoor het eerst over alcohol gedroomd, niet fijn dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Will; Al zou het praktisch mogelijk zijn (wat niet mogelijk is want heb vandaag therapie) , dan nog kan ik dat niet zo'n power nap !!!Eruit/Mijn bed uit betekent bij mij gaan met die banaan...Ga gewoon lekker vroeg mn mandje in vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ja, okay, maar ik spreek soms maar over een kwartiertje je ogen kunnen dicht doen en even "niets". Snap je ? Lijkt wonderen te doen voor de rest van de dag !!Vroeg in bedje is natuurlijk ook heel erg welkom dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ben er mee weg, druk dagje voor de boeg !!!Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goeiemorgen!Weet niet wie allemaal want zijn geloof ik al weer veel vertrokken.Desi: héééél veel sterkte vandaag meis Blondie: goed en slecht nieuws tegelijk op 1 dag gehad las ik. Maarja het goede lijkt me beter dan het slechte, of niet? Hm, druk me gloof ik wat cryptisch uit:$Heb de marathondag van gisteren overleefd maar iuk moet er toch ns met mn arb.deskundige over praten; 1 uur middagpauze is TE veel stressen, red het nl.maar net en heb dan zelf niet kunnen lunchen.Gisteravond vergadering kerk erachteraan dus moe,moe,moe.Slaapproblemen heb ik in omgekeerde zin: val potverdrie elke avond op de bank in slaap. Soms lukt het dan (ik zet minstens één wekker) om op een redelijk normale tijd het bed in te gaan maar meestal slaap ik dwars door die wekkers heen en likt mn hond me rond 3 uur wakker en dan laat ik ze nog uit en lig dan dus pas weer om 4 uur in bed. Fijnssssssss.....vooral als je om 6 uur op moet.Ik dacht eerder altijd dat het van de alco kwam maar niet dus Wil/moet hier echt iets aan veranderen.Zo nu ff aanpakken.Vrije dag maar vanmiddag hondentraining dus toch op de klok letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goedemorgen voor diegenen die er nog zijn en latere inloggers,Ik schrok vanmorgen om 10.15 uur wakker! Wat een luxe! De kinderen hebben hier herfstvakantie, dus we hoeven niks....Maar ben toch maar snel opgestaan;) Net voor iedereen een laat ontbijtje gesmeerd en nu even achter de pc. Straks ben ik hem weer kwijt aan van de kinderen.Heb trouwens zo idioot gedroomd. Droomde dat ik een gouden ring jatte met een grote diamant erin:$ Hoe kom ik nou op zoiets? Sara:Volgens mij ben je al weg, maar wat bedoel je dat je in 1 uur niet kan lunchen? Wordt je steeds tijdens je lunch weggeroepen of zo?Bolletje:Wat schattig zo'n egeltje. Mijn vriendin heeft laatst 7 jonkies helpen oversteken, de moeder was nergens te zien. Ze was in het donker bijna over ze heengefietst omdat ze dacht dat het paardepoep was:DBlondie:Gelukkig dat je vriend open staat voor therapie. Dat opend perspectieven!Iedereen die moet werken of het anderzijds druk heeft (zoals Will) werk ze!Verder iedereen een fijne woensdag! Heb zelf voor vandaag niet zoveel gepland. Ga straks met de kinderen een pompoen uithollen als Halloween masker. Verder gaan we American cookies bakken en ga ik met de oudste boodschappen halen want die wilde vanavond samen met mij zelf een pizza maken en bakken. En verder hoop ik tussendoor wat tijd te hebben voor een boek, maar of dat gaat lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 hallo allemaal een hele goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hoi. Gelen. hoe gaat tie nu?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 het gaat goed Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Vandaag uitstellen of niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Mogguh allen ik vind dat je best veel gepland hebt vandaag Eks. Pompoen uithollen is wel leuk trouwens. Zal eens kijken of de mijne daar nog voor te porren is (tussen het gamen door).Ik heb zojuist mn werkgever gebeld en gevraagd of ik de rest van de week ook vrij kan nemen. En het kan. Is het bij jullie ook zulk hondenweer? Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 will niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goed voornemen Knap man:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden