Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 oktober 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Long Time no see!
Ik was volledig verslaafd aan dit forum, vanaf 3 oktober 2005 dus ruim 5 jaar!

Nou heb ik van de week niet eens gevierd dat ik 5 jaar ADB ben, krijg ik me gisteravond toch een
AAAANVAAAL !!!!!!!!!!!!

We staan op school, mijn ex en ik (hij at hier, eigen schuld van mij, dan ben ik al opgefokt) ik reed met hem mee, hij rijdt af-schu-we-lijk en neemt dan, om mij te pesten, op het laatste moment de bocht, = grappig zogenaamd.

We hadden iets op school en aan het eind een borrel > ik denk : éééén witte wijn, dat kan toch wel? Zal ik?
Op dat moment vergeet je álles, ik zág het gebeuren. En wist ook hoe het zou eindigen: wijn halen bij de buren en de hele ouderwetse santekraam.

Ik moest fysiek de andere kant oplopen.

En nadenken: hoe komt dit nu? Okee stressweek, toevallig ook met BJZ, wat een *-instelling soms!

Ik ben er zo van geschrokken!

Als ik alleen was geweest, was ik gewoon meteen naar huis gegaan, maar ex stond nog te nippen aan zijn wijntje, nip................nip............nip...................... ik had het wel geweten hoor!

Ik ben weer ZO geschrokken!

Daarom MOET ik dit opschrijven! Voor mezelf en voor jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, vertel eens wat meer als je wil over die entingen.....
Ik ben er ook geen voorstander van. Ik heb mn katten nooit laten enten, en Zowie doe ik nu wel (ze is 2x geweest) omdat ze echt ook vies water uit de sloot drinkt enzo.
Ik ben ook een voorstander van moeder natuur, weerstand opbouwen enzo
:)
Heb ook altijd beetje gevoel dat het geld verdienen is voor de dierarts. Ik heb me wel eens van alles lopen aansmeren en aanpraten :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...