igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 even van een pompoen een kop maken en als haar prikkers met kaas of iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Blondie, zit hier wat tussen? http://users.telenet.be/HappyH...en/ReceptenGruwel.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Dat zou heel fijn zijn Bor...Igor ; Kan dat in 10 minuten klaar zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Thnx Tatum, hier kan ik wel wat mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 ja hoor blondie, de kinderen kunnen toch zelf ook helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Dat is ook weer zo Igor...Denk dat ze daar ook de grootste lol in zullen hebben, moeders wat minder gezien de troep, maar goed...Mag ik ook weer eens kind zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Mogguh allenmaal. Wat is het hier al druk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Hallo allemaal,Long Time no see!Ik was volledig verslaafd aan dit forum, vanaf 3 oktober 2005 dus ruim 5 jaar!Nou heb ik van de week niet eens gevierd dat ik 5 jaar ADB ben, krijg ik me gisteravond toch eenAAAANVAAAL !!!!!!!!!!!!We staan op school, mijn ex en ik (hij at hier, eigen schuld van mij, dan ben ik al opgefokt) ik reed met hem mee, hij rijdt af-schu-we-lijk en neemt dan, om mij te pesten, op het laatste moment de bocht, = grappig zogenaamd.We hadden iets op school en aan het eind een borrel > ik denk : éééén witte wijn, dat kan toch wel? Zal ik?Op dat moment vergeet je álles, ik zág het gebeuren. En wist ook hoe het zou eindigen: wijn halen bij de buren en de hele ouderwetse santekraam.Ik moest fysiek de andere kant oplopen.En nadenken: hoe komt dit nu? Okee stressweek, toevallig ook met BJZ, wat een *-instelling soms!Ik ben er zo van geschrokken! Als ik alleen was geweest, was ik gewoon meteen naar huis gegaan, maar ex stond nog te nippen aan zijn wijntje, nip................nip............nip...................... ik had het wel geweten hoor!Ik ben weer ZO geschrokken!Daarom MOET ik dit opschrijven! Voor mezelf en voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Gefeliciteerd met je vijf jaar AdB, Houtje.En wat een stomme ex heb jij. Met zn nip nip nip. ()Maar vandaag ben je wel weer blij dat je deze aanval doorstaan hebt toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Gefeliciteerd Houtje met de 5 jaar. Dat je dat na 5 jaar nog kan overkomen. Bah wat rot voor je. Maar super dat je er over heen bent gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Goeiemorgen allemaal,Ook mijn koffie gehad en vanochtend nog wat uitzoeken hoe dit werkt.Was gisteravond begonnen maar zie het nu wat helderder in.Hoop op een fijnere dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zo, fris en fruitig weer op pad naar mijn therapie...Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Morge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 :lips:ssssh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Bolletje, vertel eens wat meer als je wil over die entingen.....Ik ben er ook geen voorstander van. Ik heb mn katten nooit laten enten, en Zowie doe ik nu wel (ze is 2x geweest) omdat ze echt ook vies water uit de sloot drinkt enzo.Ik ben ook een voorstander van moeder natuur, weerstand opbouwen enzoHeb ook altijd beetje gevoel dat het geld verdienen is voor de dierarts. Ik heb me wel eens van alles lopen aansmeren en aanpraten :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Morge Bor en welkom Monstertje.Beetje moeite met wakker worden. Lang en lekker geslapen maar voelt alsof ik een maand niet heb geslapen wat ook wel een beetje klopt. Zou het daaraan liggen? Maar het is gelukt met alles uit de truucendoos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Slapen bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zeg ik bijna Bol tegen mijn kat. Ben echt nog niet wakker. Mijn kat heet toch echt niet Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Belt de schrink net af. Ik zeg dat kan ik echt niet.Ik moet vandaag een arts spreken. Wat mijn klachten dan zijn? Wij bellen u terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Pfoeh, meteen teruggebeld. Er is een andere arts beschikbaar. Gelukkig, schrok al. Nou moet ik me aan te kleden en twee gelijke sokken zien te vinden.Alle kleren liggen door elkaar. Hoop dat ik uberhaupt iets vind om aan te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Thnx Jet die had ik net even nodig want dit doe ik meestal niet zo, maar ik heb ook grenzen. Goed voor me zelf opgekomen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden