Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jet ik zat te wachten op pb van Jane. heb em gelezen nu. Zei dat omdat ik dacht dat je ging uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Mijn kat snurkt ook. Wil zo uitloggen. Even wat afleiding zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja, Jetset, dat telt ook mee. Zowie, mn hondje, snurkt ook. Maar dat is zachtjes en schattig. Wel even anders dan zó'n kettingzaag waar je van schrikt als ie aangezet wordt :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Nou je zou nog antwoorden nadat ik Jane haar oefening had gehad. Snap niet helemaal waarom daarna maar daar wacht ik nu op of heb ik het nou verkeerd begrepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja, echt waar Woman. En nog erger. Het was niet de 1e keer. Ik moet trouwens nog regelmatig aan je denken. Platonisch hoor. Jij had het hier een keer over de roomyoghurt met sp. sinasappl. Die koop ik tegenwoordig. Heb er vanavond nog van genoten en als ik het uit de koelkast pak denk ik altijd: Oh ja, tip van Woman.Jet, mijn oudste kat snurkt ook. Heel zachtjes. Dat vind ik vertederend. (i.t.t. mn eigen snurk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Lief van je maar denk dat ik beter even mijn hoofd op iets anders kan richten en mijn medicijnen kan nemen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Wil echt een borrel maar heb het Jane beloofd, dat is de enige reden dat ik niet naar buiten ga nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja lekker he Mupke, ik eet het ook nog steeds dagelijks. Nu tegenwoordig als een soort sausje over een bord fruit, lekker fruit dan he, mango en kiwi en aardbeien enzo, jammie ! Gaat het wel met je Beth ? Ik ben zo wel weg denk ik, ben aan het babysitten en ze kunnen elk moment thuiskomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Nee het gaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zomaar nog een tip erbij. Ik ben ook dol op mango.Ga ook aflsuiten nu. Welterusten allen nog aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Goed zo, Beth, zo heb ik het Soothe eens moeten beloven. Werkt wel he Fijn is dat !!!Het wordt trouwens makkelijker hoor om van de drank af te blijven. Tijdens mn eerste date in een restaurant met droomprins kuste hij me, en ik proefte bier, het deed me helemaal niets. Triggerde me niet nix nada. Dus volhouden, als ik het kan kan jij het ook !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik krijg mijn puber niet bij de compu weg en naar bed(geef ook niet bepaald het goede voorbeeld he)dus ik ga nu afsluiten,beth, volgens mij is jet nu een ideale moederje bent in goede handenje bent kwetsbaar en sterk tegelijken wat Woman zegt klopthet wordt makkelijkerje bent nu aan je fundament aan het bouwen.Dat kan een stevige basis worden.lekker rustig muziekjemisschien kaarsje aanen gewoon in bed gaan liggengenieten of lezentot je moe wordt.welterusten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Slaap goed, Jetje, en morgen weer fijn ontwaken !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik ga vanavond ook een slaapmuziekje opzetten en een kaarsje branden. Tijd geleden dat ik dat geprobeerd heb, dus nog eens een poging. Het zal me in ieder geval rustiger maken...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Maar kinderen horen toch bij ouders op schoot te worden genomen en geknuffeld te worden en vastgehouden als ze verdrietig zijn?Als je groot bent mag dat dan niet meer? Ik merk dat als ik moet huilen en iemand mij vasthoudt dat mij dat dan troost en het kind in mij het gevoel krijgt dat ze er mag zijn in dit leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Zo is het ook Beth,ik kan van hier uit alleen maar zo ((((((:heart;)))))je een hug geven meis. je mag er zijn en je verdientalles wat je niet kreeg en nog veel meer.En daar mag je om huilen, het zou gek zijn als je dat niet deed.En daarna ga je weer verder en doe je weer iets anders.Je wereld stort er niet van in, je bent sterk en je zult er vaker om huilen.En langzaam zal het gemis wat zachter zijn. Net een litteken van een grote wond, dielangzaam heelt. Als je die masseert blijft hij goed doorbloed en blijft soepel.Als je m verwaarloost of ontkent dan wordt ie stug en trekt. Want dan moet ie je eraan helpen herinnerendat hij er is. En mensen met een paar lidtekens, daaraan kun je zien dat ze geleefd hebben en eervolde lidtekens dragen. en nu gaat heintje echt slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Nog vlug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Dank je dat was nu precies wat ik nodig had. Truste Jane. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Oeps wist niet dat het al zo laat was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Dag allemaal zo laat vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Yajala, heyyyyyy, lang geleden meid. Hoe gaat het met je ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Heeeeyyyy die Will!Tja volgende vraag graag!Hoe is het met jou?Je hebt het zwaar te verduren gehad begrijp k he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja, en nog, maar jij dus blijkbaar ook !!Are we doomed ??Eind deze maand mijn eigen plekje, de langste maand nog van mijn leven, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Bedoel eind november hé, maar ik moet gaan uitrukken. Ben aan het werk in de haven en schip komt er aan. Hoop je snel weer te spreken Yala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja zal niet meevallen voor je zeg!Maar een frisse start kan soms heel goed zijn he.Heb je stiekem wel gevolgd hoor,je mag trots op jezelf zijn!Hier.k.t ff.Vandaag zo verschrikkelijk ziek geweest van de drank dat ik echt niet eens meer kon functioneren!Baal zoooo verschrikkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden