Hermie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ben er nog heel ff Mupke. Fijn dat je me snapt maakt het er niet gemakkelijker op maar toch is een stukje (h)erkenning af en toe fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Thnx Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jet (brul brul) waarom doe je me dit nu aan. Ga je mond spoelen viespeukie.Ik zeg nu gewoon niet meer dat ik weg ga, ik doe het gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja maar wat leert me dat Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Dit is dus zo'n testmoment bethdat je je angst zieten hem onder ogen kunt zien.laat je je weer terug naar de drank sturen en bevestig je die angstdan geef je m meer macht over jou.Ga je hem aan en blijf je hierdan overwin je vanavond deze ronde en kom je er sterker uit.Dit is precies waar het om gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Beth als je nu drank haalt blijft je angst evengroot, misschien nog wel groter dus wat is de winst die daaruit te behalen valt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik kan het nu niet zo zien maar ik blijf wel binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 hoi Mup. Vergeven..aan heel veel zaken wil ik bewust niet meer aan denken, doe dat ook niet. Ik kom er dan niet uit, persoon is ook al overleden. Hij ruste in vrede, en ik wil leven in vrede. Dus het zou oneerlijk zijn dat ik er nog mn leven mee overhoop zou halen. Als ik aan mensen (sommigen) denk, dan word ik triest, heb ik dan ook nog gedronken, dan is het hek helemaal van de dam. Janken, brullen hele avond en nacht. Nee, zonder drank heb ik het net ff wat beter in de hand. Dit wordt een hele week geen drank voor mij! geen 1 misser ertussen, morgenavond MOET goed gaan.En boos blijven op iemand? een mens kan toch geen 40 jaren boos rond blijven lopen? Dat doe ik mezelf niet aan. Gelukkig kan ik emotioneel afscheid nemen van iemand, het raakt me dus niet meer. Geen positieven en vooral ook geen negatieve gevoelens. Ook opgeruimd, denk ik dan. Aan jezelf denken! Voor jezelf zorgen! als je dat zelf niet doet...niemand anders doet het voor je. Egoistisch? denk het niet, mn overleveingstechniek. Maar die kunst begin ik dit jaar slechts een beetje toe te passen hoor, ik ben er nog lang niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik wil gewoon even een pauze van dit alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 En ik vind het eng om hier vannacht alleen mee te zitten en er niks mee te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Beate je zegt geen positieve en vooral geen negatieve gevoelens. Ik denk dat je jezelf daarmee tekort doet. Ik ben op bepaalde personen die mij heel na hebben gestaan af en toe nog zo ongelovelijk boos.. dat zijn negatieve gevoelens. Maar door mezelf deze gevoelens toe te staan en ze niet weg te stoppen kan ik ze steeds beter hanteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Beth, ik lees je wilt misschien nog wel naar de snackbar. Probeer het niet te doen joh! Ben je morgen blij en trots op jezelf. Heel vervelend, zon snackbar vlakbij en savonds laat open. Sterk blijven, aub!! Drink 2 glazen water eventjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Beth je hoeft niet overal 'iets mee te kunnen'. Dat kan niemand, probeer voor jezelf een manier te vinden om het te relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ga uitloggen, even wat anders doen. Weet niet zo goed wat ik hier allemaal mee moet nu met mijn gedachten en gevoelens, maar ga maar even televisie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik ga nu echt naar bed moet morgenochtend weer fris en enthousiast aan het korfbalveld staan dus nu echt voor allen sweet dreams.Oh Jet voor ik het vergeet ik ben heel blij voor je dat de verhuizing goed is verlopen en dat je zo geniet van je huis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Hermen, zo voel ik het niet, dat ik mezelf dan tekort doe. Ik heb hem/haar dan een plaats gegeven in mn hoofd of hart, weet ik veel, plaats NUL in ieder geval en ga met zo iemand om (als dat niet anders kan) zoals ik met de slager of de kassajuffrouw omga. Beleefd en niet meer. Hoef ik die betreffende mensen niet meer te zien, dan vergeet ik ze, nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja Beate, emotioneel afscheid nemen. Maar dat is wel een ingewikkeld iets hoor. Nu ik erover nadenk is het even een lastige. Want juist diegene die je dusdaniog gekwetst hebben, zijn de mensen die je emotioneel eerst aan het hart gebakken waren. emotioneel afscheid nemen heeft een vreemde lading merk ik.Ik noem het liever dat er geen plaats meer is voor die mensen. niet in mn leven. Soms piepen ze nog wel op in mn hoofd. Blijft moeilijk en blijft een kwetsbaar punt.Maar ehhh, goed bezig vrouw. Een week bijna. Bossie voor je :present::present:En ach vooruit, ook nog een tuutje d'r bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jet moet hier even over nadenken. Wat ik nu nodig heb.....Iemand die mijn herinneringen serieus neemt ,me zegt dat het heel naar was en dat ze me niet zo mochten behandelen of mishandelen of wat ook, wat een goede moeder verder zou zeggen want dat weet ik niet, die was er niet voor me en iemand waar ik tegen aan mag kruipen, bij mag huilen en die me vast houdt. Zoiets? Denk ik. Wetend dat ik toen alleen was en dat gevoel nu ook heb, ouderloos en dat ik dat nu niet ben of ik dat nu kan geloven of niet. Snap je het een beetje? Stel me zo wel heel kwetsbaar op. Eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ohhh, ik loop weer achter de meute aan. Alles is al gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 trusten degenen die gaan slapen. Beth, verwarrend alles misschien. Kom je morgen hier weer terug op t forum? Ik wel. dag. prettige dag morgen allemaal, ik moet vroeg weg en blijf ook de hele dag weg.Ik denk dat ik ook maar uitlog. wat muziek nog luisteren. trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Welterusten Hermie en Igor! Gaan jullie lepeltje-lepeltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Beth, ik vind je moedig,ja je stelt je kwetsbaar op.En dat is dus een teken van kracht:heart:en ook al is het engals je straks ziet dat er geen misbruik van is gemaaktheb jij een hele belangrijke stap gezet!girlpower:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Mupke lepeltjelepelt met K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden