Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Jet, ik wil jouw meemaken "Over the thop"Zo blijft er weer wat te wensen over...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Dat wil je niet meemaken. Je kan het proberen mij zover te krijgen, maar lijkt me echt niet verstandig.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Oh sorry dacht dat je het tegen mij had.
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Geen probleem hoor Bethanie,Begrijp best dat er vrouwen zijn die niet van mannen houden.Begrijp niet dat er mannen zijn die niet van vrouwen houden.Maar, hoe meer hoe liever...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Beth Platonische liefde is een zuivere liefde. Een beetje vergelijkbaar met een ouder kind relatie. Houden van iemand gewoon omdat die persoon iemand is.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Mijn kat houdt ook niet van mannen.
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Ga ik niet proberen Bethanie, wat je niet lust... dat lust je niet!Maar daarom kunnen we nog wel samen gaan eten, Ã la carte, jij je keus, ik de mijne.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelBolletej,En zo hebben we allemaal wel wat (klompen?)En kaas zonder koppen. Zo bol gaat weer hangen. Ik kom zo nooit van jullie af.
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Is die andere liefde niet zuiver dan Bolletje?Wat is er mooier dan twee mensen die zich helemaal in elkaar verliezen en, even pathetisch, samen één worden?
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Nou nogmaals groeten aan de bank.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieDat is zo gek nog niet. Niet zo vermoeiend. Gewone relaties zijn toch al niks voor mij. En zeker niet met mannen, sorry Har. Hahahaha Beth. Wat een wijzz uitspraak zeg. Jou mag ik wel. sorrie mannen de vrouwen zijn nu in de meerderheid. Nu kan ie ff.Nou weer liggen.
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Hoezoe Beth,Hier babbelt gewoon de nuchtere Harry, die gewoon echt zegt wat hij denkt...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Har nee dat vind ik niet zuiver, oef moet er niet aan denken.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieMijn kat houdt ook niet van mannen. Ja maar dan is ie homo. Ook niks mis mee hoor een homokater. Je hebt toch ook homosapiens die homo zijn.Ff wachten wat zit ik nou weer te raaskalken. mmmmm tijd om te gaan bankhangen.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Ha ha Bol, daarom lijkt hij dus op mij. En ja je raaskalt, maar wel gezellig hoor.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelIs die andere liefde niet zuiver dan Bolletje? Wat ie er mooier dan twee mensen die zich helemaal in elkaar verliezen en, even pathetisch, samen één worden? Hahaha Har. Daar heb ik m'n zakken van vol hoor. Ik ben mezelf wel is zo hard verloren dat ik mezelf niet meer terug kon vinden. Nee en dat één worden dat heb ik nog niet ervaren. Misschien in een volgend leven.Nou echt weg.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Dat vraag ik me af, ze komt steeds terug of er is iets mis met de bank of wij zijn te leuk.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Maar als L&O of wat dan ook komt zijn wij ineens te min.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsethallo bol, vind jij je bank ook zo aantrekkelijk? :) :) Dat ligt er aan wat ik op die bank doe. soms heb ik een handoek nodig om te #$%^^&&@# Ja en dan heb je een handoek nodig om de rotzooi op te ruimen hé?
Teveel Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Ik doe het niet Jet, ik ga daar niet op antwoorden
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 NOU BEN IK ECHT HELEMAAL ERG WEG HOOR .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden